Olen monestikkin törmännyt likaisiin haiseviin vaginoihin...
Kuinka moni nainen ei pese vaginaansa?
13
243
Vastaukset
- sirkku muuramesta
En pese, mutta imuroin säännöllisesti ja pyyhin pölyt. Ei ole niin paljolla käytöllä näet ollut.
- timantinkova atm
Miehen erektio katoaa, jos nainen on hauskempi kuin hän.
- päivi pielavedeltä
Ovatko nuo törmäämiset olleet tahallisia vai varomattomuutta liikenteessä?
- gallup-2014
No minkä naisten kanssa lähtenyt jatkoille baarista yms... ei tee oikein mieli lipaista sieltä! ja huomannut olen esileikissä että haisee pahalle.
gallup-2014 kirjoitti:
No minkä naisten kanssa lähtenyt jatkoille baarista yms... ei tee oikein mieli lipaista sieltä! ja huomannut olen esileikissä että haisee pahalle.
No jos baarista jonkun roudaa kotiinsa, niin sit voi vaikka siinä tunteiden kuumentuessa ja vaatteiden vähetessä ehdottaa vaikka yhteistä suihkuhetkeä. Siellä kun on värkit muhineet koko biletysillan, niin kyllä se kai itsestäkin tuntuis kivemmalta vähän huuhtasta hylsyä.
Tai sit käy nopeasti vessassa pisulla ja samalla pikapesulla.
- tai pesee liikaa
Saippua kuivattaa limakalvoja ja voi aiheuttaa hajua. Miehenkin pallit voi alkaa haisemaan, jos peset esinahan alta saippualla. Silakan hajun syynä voi siis olla liian ahkera saippualla pesu.
- yäk ei kiits
Joskus muuten pahan hajun syynä on oma haiseva hengitys. Jos tuntuu, että jokaisen naisen värkki haisee samanlaiselta, niin kannattaa miettiä, että onko se tosiaan niin, että se paha haju tuleekin sieltä omasta nielusta.
- ätmi
Nykkö se onkin miehen vika, kun naisen värkki haisee? Miehet hönkäilleet sinne?
- tulisi pestä
häntäluu
- hyi helvetti
Olen 28 vuoden aikana nähnyt kolme live-pillua. 2/3 niistä ei oltu pesty sen päivän aikana ja haju oli sen mukainen. Jatkossa olen varovaisempi..
- Rivo Riitta
Mitä sitä suotta pesemään, kun aina löytyy joku aisuri lipomaan sen puhtaaksi.
Rivo Riitta kirjoitti:
Mitä sitä suotta pesemään, kun aina löytyy joku aisuri lipomaan sen puhtaaksi.
Aika pitkä kieli on sitten kohtaamillasi miehillä.
Emätinhuuhteluja ei kyllä edes suositella terveille naisille. Raskauden aikana niitä ainakin ennen pidettiin jopa vaarallisina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1866691- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511123Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411011Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98982Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41869