Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Exän kanssa seksiä

SadButTrue

sehän se miestäkin janotti. En tiä mille palstalle tämä ois pitäny kirjottaa.. mutta ehkä tää on se sopivin? Vuos sitte erottu pitkästä suhteesta. Ero oli vaikea. Silti niitä tunteita ei vaan voi off-kytkimestä katkasta het kerralla. (Voi kun semmonen kytkin oiski..!)
Nyt sitte pari kertaa exän kanssa sekstailtu, vaikka mitään yhteyksiä ei olla pidetty aikoihin. Hän on suhteessa, tietääkseni nytkin, mutta viimeksi tänään ehdotti seksiä. Kieltäydyin, koska itte en enää siihen pysty ilman että tunteita alkais kunnolla heräillä.
En ees tiä, miksi kirjotin. Halusin kai nähä tän tekstin jossain "mustana valkosella". Ei ex muuta minusta halua kuin satunnaista seksiä. Mutta nyt itteäni inhottaa, kun hän sentäs on se seurusteleva osapuoli - minä en.

Kiitos ja anteeksi tämä avautuminen.

6

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+12

      Älä nyt..itse myös ex kanssa harrastanut mutta viime kerta jäikin väliin. Tuli olo ettei näin voi jatkaa ei reilua itselleni eikä myöskään hänen nykyiselleen. Hävettää!

      • SadButTrue

        Olet oikeassa. Eilen oli sekstailua. Mietin pitkään, suostunko. LIha oli heikko. Suostuin. Sanoin, ettei enää, homman pitää loppua. Välit on katkastava kokonaan, mulla menee polla sekasin muuten. Toivotteli sitten lähtiessä "kaikkea hyvää", kun eka oltiin juotu teet ja jaapattu niitä näitä. Sittenpä minä itkinki silmäni päästä, mutta en halua sitä iloa suoda hänelle että sen tietäs.

        Voimia sullekin!!


      • 4+12
        SadButTrue kirjoitti:

        Olet oikeassa. Eilen oli sekstailua. Mietin pitkään, suostunko. LIha oli heikko. Suostuin. Sanoin, ettei enää, homman pitää loppua. Välit on katkastava kokonaan, mulla menee polla sekasin muuten. Toivotteli sitten lähtiessä "kaikkea hyvää", kun eka oltiin juotu teet ja jaapattu niitä näitä. Sittenpä minä itkinki silmäni päästä, mutta en halua sitä iloa suoda hänelle että sen tietäs.

        Voimia sullekin!!

        Kiitos, yritän nyt vain keskittyä kaikkeen muuhun kuin häneen. Ehkä vähän ankarastikin; en enään aio soittaa hänelle. Hän saa itse soitella, jos haluaa. Nyt vain heikkoudet syrjään ja miettimään omaa jaksamista. Mitä sinä saat siitä että p***** häntä? Itse näin jälkikäteen viisastuneena voin todeta etten yhtään mitään ehkä himpun läheisyyttä jota kaipailin.
        Oloni on vielä aika heikko, hän käy vielä ajatuksissani mutta uskon nyt kun pidän päättäväisyyteni etten soita hänelle, tulen pärjäämään eteenpäin!
        Kaikkea hyvää syksyysi!
        Ps Jos haluat vaihtaa vielä ajatuksia tämän palstan ulkopuolella heitä sähköpostia.


      • SadButTrue
        4+12 kirjoitti:

        Kiitos, yritän nyt vain keskittyä kaikkeen muuhun kuin häneen. Ehkä vähän ankarastikin; en enään aio soittaa hänelle. Hän saa itse soitella, jos haluaa. Nyt vain heikkoudet syrjään ja miettimään omaa jaksamista. Mitä sinä saat siitä että p***** häntä? Itse näin jälkikäteen viisastuneena voin todeta etten yhtään mitään ehkä himpun läheisyyttä jota kaipailin.
        Oloni on vielä aika heikko, hän käy vielä ajatuksissani mutta uskon nyt kun pidän päättäväisyyteni etten soita hänelle, tulen pärjäämään eteenpäin!
        Kaikkea hyvää syksyysi!
        Ps Jos haluat vaihtaa vielä ajatuksia tämän palstan ulkopuolella heitä sähköpostia.

        No, kai juuri sitä hetken läheisyyttä? En tiiä itekkään. Sama homma täällä, ajatuksissahan tuo pyörii, pitkä suhde kumminki oli ja ehdin jo jollain tapaa irtautuakin, kunnes elokuu muutti kaiken. Tai se viestittelyn alkaminen heinäkuun lopulla..

        Miksi miehet eivät muuten voi vastata (varsinki tämmösessä tilanteessa) mitään, kun sanoo, että nyt on katkastava kaikki välit ja ettei kaveruudesta tule mitään vielä vuosiin? Hän vaikeni täysin, siis en sanonut naamatusten vaan laitoin aamupäivällä viestin, jossa tän totesin. En tosin olettanukkaan saavani vastausta, mutta oishan tuo nyt voinu iteki vaikka toivottaa hyvää jatkoa, niinku minä tein. No, mun yhteydenpitoni on kumminkin nyt OHI enkä aio siihen sortua.
        Voitas vaihtaaki ajatuksia, sais "vertaistukea" :)


      • miks erositte
        SadButTrue kirjoitti:

        No, kai juuri sitä hetken läheisyyttä? En tiiä itekkään. Sama homma täällä, ajatuksissahan tuo pyörii, pitkä suhde kumminki oli ja ehdin jo jollain tapaa irtautuakin, kunnes elokuu muutti kaiken. Tai se viestittelyn alkaminen heinäkuun lopulla..

        Miksi miehet eivät muuten voi vastata (varsinki tämmösessä tilanteessa) mitään, kun sanoo, että nyt on katkastava kaikki välit ja ettei kaveruudesta tule mitään vielä vuosiin? Hän vaikeni täysin, siis en sanonut naamatusten vaan laitoin aamupäivällä viestin, jossa tän totesin. En tosin olettanukkaan saavani vastausta, mutta oishan tuo nyt voinu iteki vaikka toivottaa hyvää jatkoa, niinku minä tein. No, mun yhteydenpitoni on kumminkin nyt OHI enkä aio siihen sortua.
        Voitas vaihtaaki ajatuksia, sais "vertaistukea" :)

        miks erositte, oliks se paska, jos oli älä yhtää ihmettele miks se nyt tekee tota...


      • SadButTrue
        miks erositte kirjoitti:

        miks erositte, oliks se paska, jos oli älä yhtää ihmettele miks se nyt tekee tota...

        Syitä oli useita, vikaa minussa ja hänessä. Ajanpuute (sen yhteisen) oli sitte se ratkasevin tekijä.

        Yritän tässä nyt koota pääni kasaan ja päästä eteenpäin ihan itekseni. Aikaa se taatusti tulee nyt viemään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe