Minä häivyn

Jee Jee

En enää viitsi keskutella palstalla missä miehet naamioituvat naisiksi ja eskimo trollit riehuvat.

Moikka,,,

12

74

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jee Jee

      Jeejee sullekin, lähdin siitä sivuraiteille luisuneesta keskustelusta.
      Aihe kun ei ollut...hymmm... totanoin sellainen johon jotain sanoisin.... se kun kuitenkin käännetään ja väännetään ties miksi.

      Minkä takia...miten voit olla varma, et tiedät trollin?
      Yks epäilee yhtä, toinen toista ja voihan se olla modekin...vai voiko?
      Keskusteluja ainakin katoaa...täällä öisin käytyjä....ihan kokonaan .....sellaisia missä on puurot ja vellit täysin sekaisin. =))

      Menin väärään paikkaan tänään töihin illaksi. :((
      Voi mähmä, tulee taatusti kokkareita tästä mokasta vielä lisää.
      Soittivat perään, eivät kovin iloisia olleet.
      Olin vuorokauden etuajassa, vasta huomenna se olis ajankohtainen työtehtävä.... =))

      • anti-inuiitti

        Tietääko nokkava punaäinen udmurtialainen neegerineitii, etä eskimo on haukkumasan , kuten nekrukin
        varsinkin Tanskassa ja Kanadassa, joissa inuitiitit puhuvat suurta kieliryhmää
        jota kutsutaa eskimokieliksi

        Inuiiteilla on tapana hieroa neniä vastakkaiin siiän, kun suomihomo nuolee hukkaviivaa tyrkystä pittamatta

        Näitkö edes siellä baarissa inuiitin vai onko törkeily laskettava lapsellisuuden piikkiin
        tuollainen nimittely---------niin metsä vastaa rääkpettereile.


    • Eskimotrolli on varmaan aika harvinainen ilmestys. Antaa palstailla vaan ellei lisäksi tekeydy väärän sukupuolen edustajaksi : >

      • Köpiksen eskimoämmä

        Köpixen kassialmoja sanotaa eskimoiksi j tuskipa sukupuoltaan valehtelat


      • kademieliliputtaja
        Köpiksen eskimoämmä kirjoitti:

        Köpixen kassialmoja sanotaa eskimoiksi j tuskipa sukupuoltaan valehtelat

        Harmixeni yx buddyn laatima tietokilpailun vastauxei katosivat

        Joku suivaantui ainosta kaikki oikein vastauksestani ainoana

        ei löytynyt edes akristojen välimuistista


    • runontaja off

      Jee jee, Jeesus pelastaa

      • Poo Poo

        Jos on hyvät persukset
        osa Jee sukset
        aukeaapi börssin ukset


    • Jee Jee

      Ihan sama miksi hottentotiksi,eskimoksi, intiaaniks,kajeks,mulatiks tai udmurdialaiseks papukaijaksi mua kutsut; valuu kuin vesi hanhen niskasta.
      Ei haukku haavaa tee, wouh!
      Ja jos vaihteeks teet munsta petoniraudottajan sekin käy!
      Olis ainakin ammatti jolla jotain jo tienaiskin, ainaskin atomivoimala työmaalla.
      Tutut kertoivat et yli 20€ tuntipalkkaa ollut, urakoissa.

      Juttelin puolvuotta sitten yhtenä yönä kahden rekatun ja yhden rekkaamattoman äijän kanssa täällä.

      Vastaukset meni täysin sekaisin välillä eli herra A puhui herra C:n rekatulla nikkellä välillä ja välillä omallaan. Herra B hermostui A:lle ja C.lle....lopulta herra B ilmoitti ettei osallistu enää keskusteluun! Mun kysyttyäni ensin; et paljonko sitä viiniä on tullut nyt klitattua, kun on puurot ja vellit jo samas kattilassa?
      Kaikki katosivat...puvh.....eikä aamulla koko keskusteluja enää löytynyt mistään...eikä niitä löydy nytkään.

      Mitenhän se on mahdollista........=)))

      • tiedetään jo

        gemps vetää monta roolia samaan aikaan--naisenakin


      • Jee Jee

        Ompa mulla söpöt pienet viikset, untuvaiset suorastaan.
        Hyvin arvattu, mun pitävän viiksistä?

        Joo tosiaan Genio tais olla herra B, joka veti herneen nenäänsä heti mun huomautuksestani ja katos ensimmäisenä.


      • Poo Poo
        Jee Jee kirjoitti:

        Ompa mulla söpöt pienet viikset, untuvaiset suorastaan.
        Hyvin arvattu, mun pitävän viiksistä?

        Joo tosiaan Genio tais olla herra B, joka veti herneen nenäänsä heti mun huomautuksestani ja katos ensimmäisenä.

        gemsun tunnistaa kellonajoista ja omakehusta ja aihevarkaana
        kun gempsu ilmestyy keskusteluun häippäsen heti
        klo 04.00 hänen limpsta loppuu ja tuskaisena hakee apua apteekista

        http://www.youtube.com/watch?v=BiupwTUCcnQ


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      320
      3751
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      270
      2155
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      109
      1505
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1373
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1358
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1227
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1208
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1048
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1044
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe