Pikainen kysely: No janottaako teitä? Miksi?

Voihan video.

Voin itse aloittaa...

Janottaa, ja aivan törkeesti janottaakin. Välillä janottaa niin että meinaan kuolla janoon :)

Voi jumprahuiti.

Ja se miksi: erittäin taitava ja sinut seksuaalisuutensa kanssa ja kaupan päälle mukavakin.

16

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no kyll,ä

      Muakin janottaa, ihana rakastaja ja rakkaustunteita edelleen ovat syyt.

    • Voihan video.

      Uppaan siks että janottaa vieläkin vaikka onhan sitä tässä sammuteltu.

      • herää kysymys

        miks sitten tuli ero? kuulostaa ihan hyvältä "paketilta"..

        itseä kun janottaa muistelen eriteille lähdön syitä - tuolla keinolla ei enään janota, pientä haikeutta vain jää jäljelle.


      • voihan video.
        herää kysymys kirjoitti:

        miks sitten tuli ero? kuulostaa ihan hyvältä "paketilta"..

        itseä kun janottaa muistelen eriteille lähdön syitä - tuolla keinolla ei enään janota, pientä haikeutta vain jää jäljelle.

        Mulla ei kyllä toimi niin.... vaikka miten muistelen kaikkea ikävää, tiedostan sen että hän on kovin mukava ja itse asiassa aika poikkeuksellinen ihminen.

        Kaikki eivät voi olla pareja mutta voisivat hyvällä tuurilla, kohtuullisilla taidoilla ja yhteisellä päätöksellä voisimme mielestäni olla erittäin hyviä ystäviä.


    • 8+4

      Kyllä janottaa! Janottaa, vaikka muistelisi sitä eronhetkeäkin. Mutta jotenkin minusta tuntuu, että vähän janottaa siellä toisessakin päässä. Suoraan hän ei sitä sano, mutta myöntää ajatelleensa minua. Ei halua luopua kokonaan yhteydenpidosta. Tietää minun tunteet ja ajatukset häntä kohtaan. Eron "viralliset" syyt eivät ole mielestäni oikeat, oli vain huono hetki elämäntilanteissa, mikä rassasi. Toivon koko sydämestäni, että hän tulisi ja sammuttaisi tämän janon!

      • 19+2

        Ota nyt ihmeessä yhteyttä tähän janon aiheuttajaan! Ihan simppeli "mitä kuuluu" viesti voi kantaa jo pitkälle ;)


      • 8+4
        19+2 kirjoitti:

        Ota nyt ihmeessä yhteyttä tähän janon aiheuttajaan! Ihan simppeli "mitä kuuluu" viesti voi kantaa jo pitkälle ;)

        On me tässä vähän yhteyttä pideltykin ja itseasiassa hänen aloitteestaan. Tuntuu vain, että hän haluaa pitää välit vain ystävätasolla, vaikka tietää minun todelliset tunteet häntä kohtaan. En minä hänestä ystävää halua, vaan kumppanin! Miksi tyytyisin vähempään ja jäisin jumittamaan tuntemusteni kanssa? Kysymällähän se selviäisi, mutta en halua kysyä kysymyksiä, mihin hänen on ehkä vaikea vastata ainakaan vielä. Aika näyttää suunnan, mutta ei sitä aikaa rajattomastikaan ole. Tiedostan tunteeni, mutta päätöksiä teen järjellä...


      • 19+2
        8+4 kirjoitti:

        On me tässä vähän yhteyttä pideltykin ja itseasiassa hänen aloitteestaan. Tuntuu vain, että hän haluaa pitää välit vain ystävätasolla, vaikka tietää minun todelliset tunteet häntä kohtaan. En minä hänestä ystävää halua, vaan kumppanin! Miksi tyytyisin vähempään ja jäisin jumittamaan tuntemusteni kanssa? Kysymällähän se selviäisi, mutta en halua kysyä kysymyksiä, mihin hänen on ehkä vaikea vastata ainakaan vielä. Aika näyttää suunnan, mutta ei sitä aikaa rajattomastikaan ole. Tiedostan tunteeni, mutta päätöksiä teen järjellä...

        Mistä voit olla varma, että hän ei tunne samallalailla? Joskus ihmiset saattavat jopa puhua ihan vastakkaista mitä tarkoittavat, varsinkin hankalissa tilanteissa. Eikai se nyt suhun yhteyttä pelkästään kaverimielessä pitäisi jos sinun tunteet selvillä jo? Ja voihan se olla että se nainen (?) siellä on odotellut yhteydenottoasi.

        Ei nyt välttämättä suoraan kannata tunteista kysellä sen enempiä, mutta neuvoisin ottamaan vastavuoroisesti yhteyttä. Jos vastapuolella on kiinnostusta, niin eipä pääse ainakaan lopahtamaan.


      • 8+4
        19+2 kirjoitti:

        Mistä voit olla varma, että hän ei tunne samallalailla? Joskus ihmiset saattavat jopa puhua ihan vastakkaista mitä tarkoittavat, varsinkin hankalissa tilanteissa. Eikai se nyt suhun yhteyttä pelkästään kaverimielessä pitäisi jos sinun tunteet selvillä jo? Ja voihan se olla että se nainen (?) siellä on odotellut yhteydenottoasi.

        Ei nyt välttämättä suoraan kannata tunteista kysellä sen enempiä, mutta neuvoisin ottamaan vastavuoroisesti yhteyttä. Jos vastapuolella on kiinnostusta, niin eipä pääse ainakaan lopahtamaan.

        En voikkaan olla varma ja se tässä vähän korpeaa. Silloin, kun olimme vielä "yhdessä" asiassa ei ollut mitään epäselvää, vaan sitä vastakaikua tunteille tuli puolin ja toisin. Hän kyllä aika-ajoin vähän "haastoi" minua varovasti kyseenalaistamalla, olenko hänestä kiinnostunut tai "jos ollaan vielä silloin yhdessä" kommenteilla, Hän (nainen) on kyllä kieltämättä sellainen, ettei puhu välttämättä tunneasioista niin suoraan tai "oikeilla nimillä", vaan käyttää mielellään kiertoilmauksia. Se nyt ei sinänsä minua haittaa, kunhan itse asia tulee selville. Mutta tässä nykyisessä tilanteessa jää vähän liikaa oman tulkinnan varaan ja siinä tulee sitten helposti käsitettyä asioita väärin.

        Kyllä hän tavallaan odottaakin minun yhteydenottoa, mutta "antoi ymmärtää" sillon erotessa, että haluaisi jollakin tasolla pitää yhteyttä. Mutta jos hän tietää minun tunteet ja ajatukset, muttei vastaa niihin mitenekään siitä huolimatta, että kuulumisia vaihdellaan, niin kyllä se lopulta lässähtää. Ei tällaista jaksa kuukausikaupalla. Monia asioita osaan kyllä miehenä tulkita ja naisista ymmärtää. Kenessäkään en halua väkisin roikkua tai ketään mihinkään painostaa. Mutta mitään muutakaan en voi kohdata, jos toinen on vielä sydämessä. No ketään muuta en kyllä haluakkaan kohdata juurikin em. syystä!!


      • kicki

        Iha sama fiilis. Molemmat olemme sitoutuneet uusiin suhteisiimme, mut ajatukset harhailee välillä menneeseen. Yrittäny irrottautua, mutta helvetin vaikeeta.. :'(


    • EräsNainenVain

      Minullakin ex palaa mieleen aika usein. Kunpa hän nyt soittaisi niin vihdoin kertoisin mitä oikeasti tunnen häntä kohtaan..

      • 8plus4

        Sitä samaa kai itsekin sisimmässäni (vieläkin) toivon, että hän ottaisi minuun yhteyttä. Pahimmassa tapauksessa tässä mennään nyt siten, että molemmissa päissä haikaillaan ja molemmat odottaa. Vanha suhde saattaa jäädä jonkinlaiseen "välitilaan", jos suhteen loppuminen on jotenkin epämääräinen.

        Paljon saa kuulla kommenttia, että se toinen unohtuu, kun saa uuden tilalle. Ehkä se jollekin toimii, mutta miten haluta ketään muuta, kun edellinen ei ole poissa sydämestä?

        Omalla osalla juttu laimenee pikkuhiljaa, kun missään yhteyksissä ei enää olla. Tunteet saattaa roihahtaa pintaan uudestaan pitkienkin aikojen päästä, jos jossakin yhteydessä hänet kohtaa. Ainoa lohtu ja kirous on välimatka.

        No kaipa minä olen tämän olotilan ansainnut, vaikken edes tiedä, miksi näin lopulta edes kävi!!


    • skalpelli

      Janottaa. Ihan tolkuttomasti.

    • voihanvideoeliap

      joo, näin se on.

    • BiatchM

      Kyllä, Pasi P minua janottaa! Varmasti aina ja ikuisesti.

    • Isveli

      Tuntuu janottavan ....:) "No kaipa minä olen tämän olotilan ansainnut, vaikken edes tiedä, miksi näin lopulta edes kävi!!"
      Ja sille kun ei voi mitään ! Rakkaus on sellaista pirua!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2592
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      327
      2411
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      94
      2136
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1817
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1733
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1704
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1443
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      60
      1427
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe