Kantsii miettii kaks kertaa jos aikoo tehdä töitä staffpontin kautta. Eivät maksa palkkaa, olen jo kaksi viikkoa soittanut perään ja lähettänyt e-mailia mestaan. Aina vain pahoittelut ja kuulemma hoitavat asiaa. Mitä minä teen?? Älkää ihmiset missään nimessä alkako töihin staffpointille, vähävaraisen talous meni kyllä kerralla nurin. :(
Staffpoint ei maksa palkkaa
8
430
Vastaukset
- ei enää vuokrafirmaa
tässä taas jälleen kerran nähdään kuinka paskoja nämä vuokrafirmat on!
lakatkaa käyttämästä vuokrafirmoja! KIITOS! - räks räks
Eivät ole kaikki. Minä olen noin 30 vuotta tehnyt työtä pääasiassa vuokrafirmojen kautta, koska maisemien vaihto usein sopii luonteeseeni. Ja pääsee eroon despooteista, joita riittää joka puljuun. Mun hermo ei kestäisi painia sellaisten kanssa vuosikaudet.
Kaikkien vuokrafirmojen kanssa on mennyt hyvin, palkka on ollut käypä ja aina tullut tilille palkkapäivinä. Ehkä jokaiselle tulee joskus elämänvaihe, jolloin tällainen työvaihtoehto sopii hyvin kuvioihin. - ...........
Banssintekee samoin 3 kuukautta myöhässä.
- yliherra
Sattuu noita Kalatunkio Oy oli protestilistalla oli 10.000e piikin tehnyt Huulipaikka Oy:lle, joka on nyt osa Stafpointtia, ei ne asiakkaat aina maksa, mutta Staffin pitäisi palkka maksaa sinulle.
- kalatunkio
Haen palkkaturvasta, tai oikeuteen suoraan.
- exstaffi
Minulle staffpoint on maksanut aina palkan ajallaan.
- huonofirma
Itse olen tivannut puuttuvaa kuutta euroa jo kaksi viikkoa. Ensin puuttui viikon palkka.
- huonofirmataas
Parempi vissiin vaan olla työttömänä niin tuleepa edes se pieni summa ajallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346