Minulle ihonhoito on varsin uusi asia ja kaipaisin siihen nyt kipeästi vinkkejä ja neuvoja. Eli nyt siis olisi hakusessa jonkunlainen miestem ihonhoidon ABC.
Mitä kaikkea mies voi ylipäätänsä käyttää??
Sopiiko miehelle esim. huulikiilto? Puuteri? meikkivoide?
Itse pesen kasvoni kaksi kertaa viikossa Dermosil Facial Peeling Cream, kuorintavoiteella. (mielipiteitä? neuvoja?)
Käytän Garnierin ruskettavaa voidetta.
Pesen naamani kasvojen huuhteluaineella.
Ulos lähtiessäni peitän finnini ja muut ihovirheet puuterilla ja aurinkopuuteria sipaisen päälle.
Millä muulla konstein voisi kohentaa ulkonäköään? Eikös miehillä ole jotain meikkivoidettakin? Ja mitä nämä ihonelvyttäjät ovat?? Itse rasvaan ihoni iltoisin yleinsä ennen nukumaan menoa Dermosil ihonhoito aineella, ajaako tämä samanasian kuin muut "ihonelvyttäjät"?
Miesten ihonhoito ABC
11
25191
Vastaukset
- pinkkie
Puhdista kasvos aamuin illoin ja käytä myös kasvovettä. Käytä jotain tehokasta kasvovoidetta mutta ÄLÄ missään nimessä pakkeloi naamaas. Miehet on miehiä finneissään, ei puutereissaan.Vaiha tyynyliina tarpeeks usein. Älä sörki ihoas likaisilla käsillä. Juo vettä.
- Daniel
Ai miten niin miehet on miehiä finneissään? En mä ainakaan halua finnejä, höh.
Ei kai siihen naamaan tarvi laittaa kiloa pakkelia, eihän? Mun tyttöfrendi laittoi kerran mun naamaan omaa puuteriaan, kun mentiin tuttujen häihin. Sitä puuteria ei edes huomannut mun naamasta. Ainoastaan "virheet" peittyivät näkyvistä. Että silleen.
- Make
vai ei vaan jaksa?
- Meikkaaja
Jeps Eli voit aiavan hyvin käyttää kysymiäs tuotteita. Itse käytän Meikki voidetta, Puuteria ja joskus myös muita meikki tuotteita.
Jotkut ovat asiaa vastaan mutta heillä on omia ongelmia... Olen itse saanut todella paljon hyviä komentteja ...
Kyllä meikkit sopii siinä Miehelle kuin Naiselle
joten eikun kokeilemaan...- Metromies
Clarinsilta löytyy hyviä ihonhoitotuotteita miehelle. Fatigue fighter oli hyödyksi jälleen tänä aamuna. :) Itse käytän myös puuteria. Jotkut ahdasmieliset (naiset!) ei tunnu hyväksyvän edes puuteria miehille, mutta itseään vartenhan tässä laitetaan. Suosittelen sellasta "puuterikynää", se on samanlaisessa putkilossa kuin esim. huulirasva/puna, todella kätevä... Ajattelin tsekata tuon Jean Paul Gaultierin Le Male Tout Beau Tout Propre -meikkisarjan miehille, joka lanseerataan marraskuussa Suomessa.
- N23
Minusta on positiivistä, että miehetkin ovat alkaneet pikkuhiljaa kiinnittämään huomiota ihonsa hoitoon. Ei meikkaaminen ole naisten etuoikeus, puuteria tai peiteväriä ei edes huomaa. Hyvä ihon perushoito on kuitenkin kaiken a ja o.
Pese aamuin illoin kasvosi jollain kasvoille tarkoitetulla puhdistusaineella, joka sopii ihotyypillesi. Esim. apteekissa on hyviä (esim. Eucerinin sekaihon geeli on mainio, käytän sitä itse). Pyyhi puhdistuksen jälkeen iho kasvovedellä ja sitten jokin sopiva kosteusvoide kasvoille. Ei kannata käyttää liian vahvoja (alkoholipitoisia) tuotteita, ne vaan pidemmällä aikavälillä kuivattavat ihoa turhaan.
Jos käytät meikkiä, niin puhdista iltaisin tosi huolellisesti iho.
Sitten 1-2 kertaa viikossa kannattaa kuoria iho kasvoille tarkoitetulla kuorintavoiteella.
Mm. Lumenella on nykyisin hyvän oloinen miestensarja ja jos haluaa eläinkokeettomia tuotteita, niin Body Shopillakin on miehille oma sarja.
Kannattaa kysellä myyjiltä, niin me naisetkin tehdään. He osaavat auttaa esim. ihotyypin ja sopivien tuotteiden valinnassa. - Meikkaaja
Kannattaa myös käyttää päivä ja yö voiteita kohan käytät oikean ikäiselle iholle ettet liian vahvoja jos olet kovin nuori eli ieän mukaan ...
siitä ei kannata lannistua jos jotku ei haluu hyväksyä mutta suurin osa pitää sitä hyvänä ...
asiana... - ferre
Hei tässä sulle vinkit. Ihon puhdistaminen päivttäin aamuil illoiin on tärkeä. Ota jokus sellainen puhdistusaine joka ei ole alkaallinen. Esi hyviä ja halpoja ovat esim Nivea geeli joka oon erittäin hyvä. Jos haluat maksaa hyvästä niin Clarins lötyy samanlainen puhdistusgeeli joka on äärettömän tehekoas. Useimmat puhistuta ianeet kiihdyttävät talin eritystä ja siksi geeli on paras. Sitten kasvovesi. Ella Bachell ( saat kosmetoloogeilta) on yksi parhaimmista. Se on erittäin tehokas ja sillä on antiseptinen vaikutus. Voit pitää sitä mukana ja kätyttää sitä ajoittain påäivällä. Sitten kosteusvoide vlnita on tärkeää. Voide tulle olla sellanen että se isällä paljon tyydyttyneitä rassvahappoja. Lotinoon esim yksi vaihtoehot. Tällaisia löytyy erittäin hyvä EllaBachelinilla Lurophase tai sitten kaikilla meikki sarjoilla on rasvaton kosteusvoide. Saat näytteet kun kkysyt vaan ja voit kokeilla mikä sinulle sopii.
Laitakosteusvoidetta aamuin illoin. Sitten onglemakohdat finnit. Niidhin voit käyttää paikallsiesti esim apteekista saatavaa Sinkkipastaa. tai istten Dalcin linimentti jos finnit ovat ärstynytetneet kovsti. Yksi Dalcin kuuri tekee ihmeitä aikaan.
Meikki puoli.
Voit käyttää kevyttää meikki puuteria. Kanebolla on juuri ykisi parhaimmista sellasiita joka on tarkoitettu rasvaiselle iholle. Kysy Kanebo myyjältä. Kanebolta lötyy myös hyvät lotin. tietysti voit käyttää apteetiskta saatvaia perusvoiteta esim Abobase Lotin joka on rasvaton ja hyvä- Mutta jos sinull aon paljon finnejä älä käytä meikki koska se ärsyttää ihoä. Paikallsiesti lötyy puikkoja eism Matrix ja Kanebolla. Mene vaan rohkeasti kauppaan ja kysy. Kaikki on mahdolsita ja ei tarvitse peltä leimtumista. - auttaja
Koska sinulla on finnejä, on ihosi rasvainen. Kuivaan ihoon ei tule finnejä. Rasvainen iho voi myös olla pintakuiva. Toisaalta, jos finnejä on vain nenässä, leuassa ja otsassa, on sinulla sekaiho eli siis T-alue on rasvainen ja posket kuivat tai normaalit.
Suosittelen: Body shopin Tea Tree puhdistusgeeliä ja kasvovettä. Se käy myös normaalille iholle ja on aika edullinen. Kasvojen hoito menee järjestyksessä pesu-kasvovesi-kosteusvoide. Jos finnit ovat pahasti ongelmana niin yleislääkäriltä saa Dalacinia paremmin tehoavia Skinorenia ja Differeniä. Voimakkain vaihtoehto on Roaccutan-kuuri. Kun finnit on hoidettu, ei niitä tarvitse peittää ja on ilman meikkiäkin kaunis.
Rasvaiset alueet voit kuoria kuorintavoiteella jopa 2 x viikossa, mutta normaaleja kohtia ei, ettei niistä katkea pieniä verisuonia, joita ei saa pois.
Muista myös naamio. Esim. Body Sopin Tee Trea naamio on hyvä. Olo on sen jälkeen hyvä. Meikkivoiteen alle pitää aina levittää kosteusvoide, koska muuten meikkivoide tarttuu ihoon ja on ruma. Puuteria voit käyttää ihan hyvin, mutta katso, ettei sitä jää ihon pinnalle näkyväksi kerrokseksi. Päivän mittaan voit painaa vessapaperinpalallakin kiiltoa pois. Kasvopaperi ajaa saman asian. Periaatteessa meikkivoiteen päälle laitetaan irtopuuteria ja kakkupuuterilla korjataan päivän aikana meikkiä, mutta itse en ole niin tarkka.
Ennen ruskettavan voiteen laittoa iho pitää kuoria, niin se on tasainen. Ja sen jälkeen kosteusvoide, koska kuivaan ihoon väri tarttuu liikaa.
Sinun pitää tehostaa tuota kasvojen pesua-kasvovesi-kosteusvoide, että teet sen joka päivä aamulla ja illalla. Ja erikseen on olemassa yö- ja päivävoiteet. Mielestäni voit käyttää kaikkia naisten ihonhoitotuotteita ja meikkejä, mitä sitä erottelemaan sukupuolia.
Ai niin silmänympärysgeeli tai -voide unohtui. Herkimmin rypistyvä osa ihmisessä. Eli siihen eri voide kuin muualle ja ehkä tummia silmänalusia poistava, jos tarpeen. Liian rasvainen voide tekee silmäpussit.
En jaksa enää kirjoittaa. - Kosmetiikkaa miehille
Hei! Katsokaa sivustola www.miehentyyli.fi ihon- ja hiustenhoitovinkkejä. www.miehenkauppa.fi myy Clarinsia ja muita huipputuotteita. t.Kosmetiikan kuluttaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan372896Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272814- 1202288
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281422Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631326- 111226
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121063- 74969
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39902Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13782