Mies pelaa - minä tissuttelen

orpo6

Olemme olleen vuosia mieheni kanssa yhdessä. Muutimme aika mielijohteesta yhteen, ja se on nyt huomattu.

Itse naisena en ole koskaan sylkenyt kuppiin ja sinkkuna ollessa maistui ne parit kolmet tai vaikka koko viinipullo arki-iltana.

Nykyisessä suhteessa miehen äiti on ollut ja on kova ottamaan viinaa. Mies haukkuu äitinsä tasaisin väliajoin pystyyn. Hän itse ennen seurustelua joi TODELLA paljon, aamusta alkaen vaikka ja sama oli suhteen alussakin.

Nykypäivä: Mies ja minä ollaan päivätöissä. Minä hoidan yleensä ruokaostokset ja kaikki muut tarvittavat. Mies tulee töistä kotiin -> tietokoneelle -> 1-2 aikaan nukkumaan kun minä olen koko illan ollut yksin ja mennyt yksin nukkumaan.

Välillä tulee otettua parikin olutta tai lasia viiniä. Huomattavasti vähemmän kuin aiemmin, ennen se oli päivittäistä. Nykyään ei, koska mies on kertonut ettei tykkää siitä. Ok. No mies silti joka ikinen ilta viettää vapaa-aikansa noiden mättöpelien kanssa ja minä olen yksin. Mitäpä siinä, "jos nyt yhden lasillisen viiniä ottaisin vaikka..?" Siitä sitten helvetti irtoaa, mies raivoaa ja uhkaa et suhde päättyy parin viikon sisällä.

Oon kertonut, että olisi kiva tehdä jotain yhdessä ja mitä mä tässä kun joka ilta oon yksin. Oonko nyt oikeesti jotenkin vitun paska ja väärässä? Jotenkin välillä tuntuu et mies peilaa omaa paskaa oloa äitiinsä muhun - oon sanonutkin siitä mutta kuuroille korville meni. Koska minä olen se paska.

En ymmärrä ja en tiiä. Koko elämääni en halua elää niin, että musta tulee kyyninen paska ilman syytä.

3

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hankala arki

eihän sun mies vaan vahingossa ole kaappi juoppo. ? Mun ystävätär seurusteli miehen kanssa jolla oli asiaa hyvin usein vessaan. Joi siellä salaa olutta pitkin iltaa. Kaikki ei ole siltä miltä se näyttää. aina .

Mitä sinä teet suhteessa jossa olet aina yksin.??

Tuota menoa ajaudut itse alkoholiriippuvaiseksi ja masentuneeksi. Mieti.

• Jussijussijussijussi

Edellinen vastaaja esitti oikean kysymyksen: Mitä teet suhteessa jos olet aina yksin?

Sinun kannattaa muuttaa elämäsi kertaheitolla. Ottaa uusi suunta. Etsi harrastuksia. Kiinnostu jostakin. Ei kannata ottaa elämään huonoa miestä, paljon parempi asustella itsekseen.

• ykä

Älä alistu tollaseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2911
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2830
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2162
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1715
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      144
      1507
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      186
      1455
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1408
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      152
      1387
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1211
    Aihe