Kyllähän mä tuossa jo noita juttuja selailin, mutta kun on niin alottelija niin haluaa sellasen ison tietopaketin kaikesta mitä mielessä pyörii. Joten aattelin,että joku fiksu varmaan kertoo kaiken lonkalta mulle...
Aluksi siis infoa minusta. 25v nainen, 169/67 mitoiltani, eli en siis paljon ylipainoinen, mutta lihasten sijaan löytyy läskiä, joka varsinkin on kertynyt mahan seudulle ja ei siitä tykkää lähtä vaikka muualta lähtee. AIka laiska. hetkittäin innostun urheilemaan, mutta yleensä laiskuus voittaa. Uinti ja joku pallopeli kaverin kanssa on kivaa.
Mitenkä te ootte saanu ittenne motivoitua urheilemeaan edes sen kolmesti viikossa? Miten sais sen fiiliksen itelle, että melkeen ns. masentaa jos on unohtanu liikkua?
Paljonkos kerralla tulee uida, että se auttaa? Uin yleensä 1,5km? Onko se paljon vai vähä (tunnin mä pärskin)
Valkosia jauhoja kuulemma kannattas välttää, mitä on enimmät ja tunnetuimmat tuotteet jossa on valkosia jauhoja, että voi välttää ja millä ne kantsii korvata?
Millä painoilla ja liikkeillä saa allit parhaiten pois ja timmiyttä käsivarsiin? Entäs maha?
Päivittäinen kalorimäärä, joka laihduttajan tulee syödä?
Haluisin vaan timmiiin kuntoon ettei tarttis itteensä hävetä... itsetunnollekin tekis terää kun tykkäis itsestään.
Ja kaikki muutkin laihdutusvinkit otan enemmän kuin kiitollisena vastaan.
KIITOSkiitosKIITOSkiitos!
Saako kysyä kaikkea mahdollista?
2
460
Vastaukset
- 31 vuotias
Niin minäkin laiska olin, sun ikäisenä ja aimemmin ja vielä viime vuoteen asti, kunnes ymmärsin mitä se tarkoittaa kun "25-vuotiaasta eteenpäin ihminen menettää hankitun lihaskuntonsa"
Olen siis nyt paremmassa kunnossa ku ikinä.
En hengastymättä kävellyt loivaa mäkeä, en jaksanut kauppakasseja enää kantaa, en viitsinyt mattoja puistella, iski oikea lorvikatarri ja kesti kauan kunnes vedin herneen nenääni siitä että rahat loppu, ku vaatteita vaan uusia piti ostaa ja vanhat jäi käyttämättä ku akka vaan lihoo.
Uinti on hyvä juttu! heti kun tuntuu 1,5 km liian löysältä lisää matkaa. Itse uin aikaa eli en metrejä laske, uin tunnin. Joskus lujaa, joskus hitaammin.
Hankkiudu vesijumppaan, jumppaan tai punttisalille lihaksines. Noilla ne vahvistuu. Sit kun alkaa innostaa kunnolla, lisää tehoa treeniin. Liikuta ittes hikeen ainakin se kolme kertaa viikossa ja tunti liikuntaa.
Älä syö pullaa, syö omena.
ei makkaraa, ota kinkkua tai täyslihaa.
ei voita, sinappi on parempaa leivälle.
xylitolikarkkeja, ei suklaata.
älä aloita kerralla kaikkea. Aloita puolet ekaksi.
Ja alota heti.
mä hussasin 6 vuotta jonnekkin, tai 30. No, hyvältä tämä parempi itsetunto tämänkin ikäisellä tuntuu!- toinen laiska
harmi, että tähän on tullut vain yksi vastaus. Muaki kiinnostaa samat asiat kuin niiskuliinaa. Ja suunnilleen samankokoinen olen ja yhtä laiska...
tänäänki meni aikaa tunti miettimiseen lähdenkö salille. Ja en mennyt. Puuh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763637Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301142
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1451072- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891