Kyselisin et onko kukaan testannut ns. Kuponkiuutisissa (tai mikä ideakuvasto-lehti lieneekään) olevaa karvanpoistovoidetta? Se lupaa poistaa karvat pysyvästi muutaman käyttökerran jälkeen tai ainakin vaalentaa niitä. Menetelmänä on karvojen sulattaminen juurineen tai jotain sinnepäin. Mutta onko kenellekkään todella käynyt näin? Kokemuksia..
Kuponkiuutisten voide
5
1604
Vastaukset
- en...
uskoisi noihin. Jos joku voide tms. oikeasti poistaisi karvat pysyvästi, niin sen keksijähän olisi jo varmaan ehdolla nobelin saajaksi ja tuote maksaisi hunajaa. Muutenkin suhtaudun erittäin suurella varauksella kaikkiin kemikaaleihin karvojen poistossa. Kyllä vanhat kunnon vahaus&sheivaus taitaa olla ne parhaat kikat.
- Viveka
Kokeilin, eikä karvat lähteneet ensimmäistäkään kertaa!!! Palautin, muttei ole vielä kuulunut rahoja takaisin.
- alias898
kokeilin minäkin ja ei tosiaan lähtenyt pois ensimmäistäkään kertaa! itse olin niin laiska etten jaksanut palauttaa.. sen varaan tuollaiset lafkat varmaan laskevatkin, myydään paskoja tuotteita ja harva niitä varmaan jaksaa alkaa palauttamaan!
- hair
Karvat eivät lähteneet. Palautin ja sain rahat takaisin parin kk:n päästä (siinä siis luvattiin rahat takaisin, jos ei toimi).
- karvainen
eli taas pettymyts taistelussa karvoja vastaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293