Millä pirulla?

Olen keski-ikäinen mies. Käyn työssä. Pituutta 170 cm ja painoa 63 kg. Pidän itsestäni huolta. En tupakoi enkä juo. Olen aktiiviliikkuja ja katson, mitä syön. Pidän itseni puhtaana ja hyväntuoksuisena. Akateemisesti koulutettu ja sisäsiisti. Tärkeintä mielestäni ehkä se, että olen huumorintajuinen ja avarakatseinen. En ole tiukkapipo toisten ihmisten tavalle elää tätä elämää. Eli luonne kohdallaan. Joku ex kehunut aikoinaan, että sinulla olisi ottajia. Mutta naisen löytäminen ei onnistu. Missä vika? Pitäisikö uskaltautua heti juttusille kiinnostavan neidon vierellä? Mistä puhua. kaunis ilma tänään ei taida kelvata? Baareissa en käy, joten tämäkin hankaloittaa kumppanin löytymistä. En yleensä flirttaile tai itse asiassa en juuri koskaan. Pitäisikö? Miten löytää samanhenkinen nainen?

2

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myadvice

NO josset mene naisille juttelemaan niin miten luulet sen naisen saavan, koska eihä naiset tee ikinä melkein aloitteita. Eli KYLLÄ, pitäisi uskoltautua HETI juttusille kiinnostavan neidon vierelle.

• lentojätkä

Vaikuttaa ettet ole tarpeeksi rahamiehiä. Sikateemisuus nykyään on täysin inflatoitunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      104
      8686
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6660
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6449
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5201
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4337
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3481
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3345
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3062
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2902
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2876
    Aihe