Olen keski-ikäinen mies. Käyn työssä. Pituutta 170 cm ja painoa 63 kg. Pidän itsestäni huolta. En tupakoi enkä juo. Olen aktiiviliikkuja ja katson, mitä syön. Pidän itseni puhtaana ja hyväntuoksuisena. Akateemisesti koulutettu ja sisäsiisti. Tärkeintä mielestäni ehkä se, että olen huumorintajuinen ja avarakatseinen. En ole tiukkapipo toisten ihmisten tavalle elää tätä elämää. Eli luonne kohdallaan. Joku ex kehunut aikoinaan, että sinulla olisi ottajia. Mutta naisen löytäminen ei onnistu. Missä vika? Pitäisikö uskaltautua heti juttusille kiinnostavan neidon vierellä? Mistä puhua. kaunis ilma tänään ei taida kelvata? Baareissa en käy, joten tämäkin hankaloittaa kumppanin löytymistä. En yleensä flirttaile tai itse asiassa en juuri koskaan. Pitäisikö? Miten löytää samanhenkinen nainen?
Vastaukset 2
- myadvice
NO josset mene naisille juttelemaan niin miten luulet sen naisen saavan, koska eihä naiset tee ikinä melkein aloitteita. Eli KYLLÄ, pitäisi uskoltautua HETI juttusille kiinnostavan neidon vierelle.
- lentojätkä
Vaikuttaa ettet ole tarpeeksi rahamiehiä. Sikateemisuus nykyään on täysin inflatoitunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011772
- 60800
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263755- 43714
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l126669- 44551
- 33518
- 29459
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste58446Martinan naama Seiskan kannessa
Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it108442