Alempana olevasta viestistä (tai provosta) voinee tehdä sen päätelmän että niissä talouksissa mistä löytyy ase, eivät kissat kauaa pysy hengissä kun joku perheenjäsen sattuu hiemankin aivastamaan.
Olen kiinnittänyt tähän ampumishinkuun ennenkin huomiota. Nuorempana kun olin niin pöljä että menin eräälle maalaissukulaiselleni paljastamaan että minulla on 4 kissaa sain heti kuulla että heillä ne kaikki ammuttaisiin. Minkäköhän vuoksi? Oli heillä lehmiäkin, vaikka kaikki heidän kakaransa olivat allergisia kaikelle mahdolliselle, vissiin niille lehmillekin. Kas kun eivät nautojaan ampuneet. (Ja maallahan kissakin saattaa olla töissä...)
Kerran kun istuin bussissa menossa kissaa rokottamaan ja kissani vähän siinä jotain valitti ääneen, ilmoitti heti bussiin astuva vanhempi mies että olisipa tullut haulikko mukaan.
Enkä minä tietenkään naisihmisenä ikinä sano mitään noille määkyjille. Toista se voi olla miesten kanssa. Kerran kun olin bussia odottamassa kissan kanssa tuli eräs mies hieman maistissa kertoilemaan tarinoita kissastaan, sanoi että oli kissa erehtynyt naapurin tontille ja naapuri oli lyönyt sitä kirveenhamaralla päähän, nirri pois. Tämä mies oli sitten kuulema mennyt ja lyönyt naapuria.
Niin että seuraavan kerran kun avoimesti alatte jauhaa paskaa siitä kuinka kissat pitää kaikki tappaa miettikää että mimmoinen ihminen siihen sattuu hollille. Kaikki eivät ole niin arkoja vässyköitä kuin monet kissanaiset ovat, jotkut saattavat ilmaista oman mielipiteensä vähintäänkin yhtä terävästi kuin kissanvihaajat...
Tämä tietysti meni jo vähän ohi tuosta alusta, ja tuskin tällä palstalla kauheasti kissanvihaajia liikkuukaan. Mutta kyllä sitä pitää ainakin salaa kissoja inhota, kun heti niille langetetaan tappotuomio kun ilmenee jokin pieninkin tekosyy!
Kissavihaajat ja aseet
2
549
Vastaukset
- rääväsuu
...erehtyi minulle eräs säälittävä vanhahko mieshenkilö kertomaan, että jos haluaisin päästä kissoistani eroon voin ne tuoda hänelle ammuttavaksi, "pääset niistä siten helposti eroon".. Tokaisinpa siihen sitten ettei minulla ole minkäänlaista aikomusta/tarkoitusta/halua päästä kissoistani eroon ja jos erehdyt haulikkosi kanssa minun lähettyvilleni niin voin vaikka vannoa että löydät sen ladattuna, poikittain peräreijästäsi!! Kyllä oli ukko hiljaa eikä ole sen jälkeen erehtynyt minulle juttelemaan..
unohtakaa se provo - poistin sen ilman eri poistopyyntöä. Palatkoon rauha tälle(kin) palstalle, t. MM & kissat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2702282En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831001Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55979- 108960
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81921- 42854
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21838Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67736Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299684- 33677