Kissavihaajat ja aseet

Eulalia

Alempana olevasta viestistä (tai provosta) voinee tehdä sen päätelmän että niissä talouksissa mistä löytyy ase, eivät kissat kauaa pysy hengissä kun joku perheenjäsen sattuu hiemankin aivastamaan.

Olen kiinnittänyt tähän ampumishinkuun ennenkin huomiota. Nuorempana kun olin niin pöljä että menin eräälle maalaissukulaiselleni paljastamaan että minulla on 4 kissaa sain heti kuulla että heillä ne kaikki ammuttaisiin. Minkäköhän vuoksi? Oli heillä lehmiäkin, vaikka kaikki heidän kakaransa olivat allergisia kaikelle mahdolliselle, vissiin niille lehmillekin. Kas kun eivät nautojaan ampuneet. (Ja maallahan kissakin saattaa olla töissä...)

Kerran kun istuin bussissa menossa kissaa rokottamaan ja kissani vähän siinä jotain valitti ääneen, ilmoitti heti bussiin astuva vanhempi mies että olisipa tullut haulikko mukaan.

Enkä minä tietenkään naisihmisenä ikinä sano mitään noille määkyjille. Toista se voi olla miesten kanssa. Kerran kun olin bussia odottamassa kissan kanssa tuli eräs mies hieman maistissa kertoilemaan tarinoita kissastaan, sanoi että oli kissa erehtynyt naapurin tontille ja naapuri oli lyönyt sitä kirveenhamaralla päähän, nirri pois. Tämä mies oli sitten kuulema mennyt ja lyönyt naapuria.

Niin että seuraavan kerran kun avoimesti alatte jauhaa paskaa siitä kuinka kissat pitää kaikki tappaa miettikää että mimmoinen ihminen siihen sattuu hollille. Kaikki eivät ole niin arkoja vässyköitä kuin monet kissanaiset ovat, jotkut saattavat ilmaista oman mielipiteensä vähintäänkin yhtä terävästi kuin kissanvihaajat...

Tämä tietysti meni jo vähän ohi tuosta alusta, ja tuskin tällä palstalla kauheasti kissanvihaajia liikkuukaan. Mutta kyllä sitä pitää ainakin salaa kissoja inhota, kun heti niille langetetaan tappotuomio kun ilmenee jokin pieninkin tekosyy!

2

617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rääväsuu

...erehtyi minulle eräs säälittävä vanhahko mieshenkilö kertomaan, että jos haluaisin päästä kissoistani eroon voin ne tuoda hänelle ammuttavaksi, "pääset niistä siten helposti eroon".. Tokaisinpa siihen sitten ettei minulla ole minkäänlaista aikomusta/tarkoitusta/halua päästä kissoistani eroon ja jos erehdyt haulikkosi kanssa minun lähettyvilleni niin voin vaikka vannoa että löydät sen ladattuna, poikittain peräreijästäsi!! Kyllä oli ukko hiljaa eikä ole sen jälkeen erehtynyt minulle juttelemaan..

• unohtakaa se provo - poistin sen ilman eri poistopyyntöä. Palatkoon rauha tälle(kin) palstalle, t. MM & kissat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      23
      3091
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2199
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      71
      2073
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1873
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1603
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      40
      1386
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1309
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1275
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      111
      1105
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1076
    Aihe