Avoero ja exän uusi

kyllästynyt

Erosin avopuolisostani noin neljä vuotta sitten. Emme asuneet yhdessä kuin puoli vuotta, eli suhde ei sinäänsä ollut pitkä, puolitoista vuotta kesti kokonaisuudessaan. Suhde ei vain toiminut ja loppu vaiheilla mies alkoi viettää aikaa naispuolisen henkilön kanssa, hieman ajan kuluttua minulle selvisi että kyseessä oli ns henkistä pettämistä.. Vietti viikonloppuja naisen kanssa ym. Eron jälkeen sain kuulla heidän seurustelevan( noin kuukausi eron jälkeen ) heidän yhteisiltä ystäviltään jotka myös itse tunsin. Edelleen pidin entiseni kanssa yhteyttä koska ero itsessään oli minulle rankka vaikka tiesin että hänen kanssaan en halunnu elää yhdessä, oli vain vaikea tottua olla ilman häntä. Taisi olla myös hänelle, kun kerran yhteyttä oma-aloitteisesti piti ja halusi tulla kahville aina silloin tällöin. Noin puoli vuotta eron jälkeen päädyin entiseni kanssa sänkyyn ja kertoi siitä sitten naiselleen. Tiedän että tein väärin, nainen tietenkin siitä minulle soitti ja laittoi tilille teostani. Ihan syystäkin, sitä en kiellä.. Mutta en edes oikeasti ollut pahoillani, vaikka anteeksi pyysinkin.. Taustalla paljon kaikkea mm. entiseni nykyinen levitti minusta asioita ja entinenkään ei puhunut asioita totuuden mukaisesti. Sovimme heidän kanssa yhdessä että emme enää ikinä pidä mitään yhteyttä toisiimme. Hyvä ystäväni, joka myös tunsi entiseni kyllä tilanteeseen puuttui koska tilanne lähti aivan käsistä(kyllästyi kaikkeen mitä minusta levitettiin. Mutta edelleen neljän vuoden jälkeen olen ahdistunut.. Tämä nainen kavereineen jos jossakin esim illan riennoissa törmäämme niin osoittelevat ja selvästi puhuvat minusta. Mutta hänen ystävänsä eivät edes tiedä pettämisestä koska he haluavat pitää asian salassa.Minun ystäväni kyllä totuuden tietävät. Mutta en vain enää tiedä mitä teen ahdistuksen suhteen, tilanteet missä tapaan tämän naisen ystävineen tekevät oloni hyvin ahdistuneeksi. Tiedostan tehneeni väärin mutta tapahtumasta on miltei neljä vuotta.. Olen onnellinen ilman entistäni eikä hän ole sitä mitä minä haluan. En vain tiedä miten toimia tämän naisen suhteen. Onko väärin että minä haluaisin tilanteen loppuvan ja olla rauhassa ?

10

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pissi päälle nainen

      Siis sinä ahdistut kun mies on pettänyt sinua ja samalla tätä toista naista. Halusi 2 kakkua syödä samaan aikaan . Oikeesti unohda ja kerro jokaiselle kuuntelijalle mitä mies teki naisen kanssa teidän suhteessa.
      Minä menisin naisen luo ja kylmästi kertoisin ystävättärille mikä pettäjätär tämä nyky tyyppi on.

      • Tolkun sisko

        Minä taas olen sitä mieltä, että ainoastaan supersäälittävä nainen lähtee käräyttelemään ketään ja selittämään koko baarin akkalaumalle, että "miten asiat oikeasti menivät".


    • Kyllästynyt

      Olenhan asian koittanut näinkin hoitaa, mutta tuntunut että tilanne vaan pahenee aina. Kertonut mitä he minulle tekivät ja kertonut myös suoraan tämän miehen pettäneen häntä kanssani. Tuntuu, että hän saa kaikki aina käännettyä asiat päälaelleen. Itse olen luonteeltani aina ollut hyvin suorapuheinen mutta nyt tuntuu että kaikki voimat vain ovat yksinkertaisesti loppunut.. En itse ole onneksi jämähtynyt niihin kysymyksiin miksi mies näin teki minulle, siitä päässyt eteenpäin. En vain suoraan sanottuna ansaitse kyseistä kohtelua kummaltakaan. Vaikka väärin teinkin.

      • BEM

        Exä pompottaa teitä kumpaakin ja varmaan vielä jotakuta muuta ja naiset vaan syyttelee toisiaan. Hyvin naismaista.


      • VVVhj

        Siis kenen kanssa sinä nyt oikein vatvot tätä asiaa? Etkös aloituksessa sano, että ettet pidä yhteyttä mieheen etkä hänen uuteensa?

        No niin, no tässä näet, miksi sitä tosissaan ei kannata pitää. Se on heidän parisuhde nyt, älä mene siihen.


    • hmmm....

      Samaa mieltä BEM:n kanssa! Mies pyörittää soppaa.
      Unohda exä ja uusi muija, ja jos törmäätte jossain ole kuin heitä ei olisi olemassa. Miksi välität mitä muut, varsinkin exän nykyinen ja hänen kaverit ajattelevat. Sinä tiedät miten asiat ovat menneet. Anna olla... erosta on neljä vuotta, anna olla!

    • Piparminttuli

      En osaa nyt sääliä sinua. Sinun on itse arvostettava itseäsi jos haluat arvostusta muilta. Ja jos roikut henkisesti exässä, niin kuin näyt tekevän, et arvosta itseäsi kovinkaan korkealle.

      Mitä ihmeen väliä sillä on, mitä muut ajattelevat tai puhuvat sinusta. Ethän sinä ole heidän kanssaan tekemisissä muuten kuin ehkä ohimennen näet heidät.

      Jatka omaa elämääsi ja unohda koko asia. Minusta tuntuu että se ahdistuksen tunne johtuu aivan jostakin muusta. Syy varmaan selviää jos mietit asiaa ja olet itsellesi rehellinen. Ja kun huomaat ahdistuksen todellisen syyn hae apua.

    • 11111111111112

      Eiväthän he sinuun pidä yhteyttä, joten mitä vielä tahdot heiltä?

      Sinä olet ollut se perässä roikkuja, sänkyynkin mennyt miehen kanssa, joka on ollut suhteessa, mistä sinä tiedät.

      Olet siis se toinen nainen, joka ei lainkaan välittänyt miltä toisesta naisesta on silloin tuntunut.

      Sitä saa mitä tilaa.

    • typerää

      Sinä et yksin ole tämän tarinan "roisto".
      Ettekö te YHDESSÄ sen ex:n kanssa siellä sängyssä olleet? Ja minkälainen amatsoni oikein olet että raavaan mieheen olet raiskannut?!
      Virhe tehty, tekemättömäksi ei saa. Nuole haavat ja suuntaa eteenpäin. Karavaani kulkee koirat haukkuvat.

    • Tolkun sisko

      Ei kukaan voi hallita sitä, mitä muut ihmiset tekevät. Jos joku haluaa supista jossain baarissa, niin et sinä sille mitään voi. Miksi ihmeessä sinun pitäisi toimia yhteen mitenkään hänen nykyisensä suhteen? Pysy kaukana ja lopeta asian härppiminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe