...onko se sairasta???Siis, mä kerron mun mitat: 170cm ja 52-53kg...Sehän ei periaatteessa ole paljon. Tahtoisin silti laihtua.Onko siinä järkeä? Mua pelottaa anoreksiat yms. koska olen kerran sairastanut anoreksiaa. Siitä on jo kauan. Mulla on vaan ongelma syömisestä ym. laihtumisesta. Tavallaan oon terve, mutta haluan aina laihtua ja välillä oon aika vähällä ravinnolla...Kannattaisko alottaa joku dietti?
Tahtoisin laihtua...
4
527
Vastaukset
- Punapää
Painan saman verran kuin sinä, mutta olen 10cm lyhyempi. En ole lihava, en ole laiha, olen hoikka. Mietin vain, mitä sinä sitten olet?
- minä..
minun mittani taas ovat 164cm ja 50kg. (20vee)
ajattelen lähes taukoamatta ruokaa-> lähinnä sitä että lihoanko tästä ja tästä ruoasta. ja todellakin hyvin tiedän että en ole lihava. kuitenkin syön ihan normaalisti aamiainen-lounas (välipala) lounas iltapala
kun katson itseäni peiliin, sieltä näkyy hoikan naisen vartalo, joka ei kuitenkaan ole kiinteä. olen ajatellut että pitäisi ottaa itseäni niskasta kiinni ja ruveta harrastamaan säännöllisesti liikuntaa, jotta saisin kropan "kiinteäksi" ja voisin hyvillä mielin syödä ja joskus herkutella :)
olisiko kuntosali hyvä laji?- mariia
Urheilu tietysti kiinteyttää. Kuntosali on hyvä muoto ja vielä kun lisää siihen lenkkeilyä, niin varmasti kiinteytyy. Tulee lihasmassaa, joka kkuluttaa enemmän kuin läski. Tahtoisin itsekin lopettaa aina oman kroppani tuijottamisen ja aina päätän, etten enää ajattele, mutta ei sille aina oikein voi mitään. Haluan näyttää hyvältä. Enkä viitsi turhaan sitä valehdella.
- minä..
mariia kirjoitti:
Urheilu tietysti kiinteyttää. Kuntosali on hyvä muoto ja vielä kun lisää siihen lenkkeilyä, niin varmasti kiinteytyy. Tulee lihasmassaa, joka kkuluttaa enemmän kuin läski. Tahtoisin itsekin lopettaa aina oman kroppani tuijottamisen ja aina päätän, etten enää ajattele, mutta ei sille aina oikein voi mitään. Haluan näyttää hyvältä. Enkä viitsi turhaan sitä valehdella.
minäkin haluan näyttää hyvältä, kukapa ei!!??
mielestäni kuitenkin minäkin ajattelen liikaa ulkonäköäni, syömisiäni jne...
olisi paljon mukavampaa kun ei tarvitsisi koko ajan murehtia ja tuntea huonoa omaa tuntoa syömisestä.. mutta helpommin sanottu kuin tehty!
en ole vieläkään keksinyt keinoa miten sen saisi pois mielestä. olen kyllä harrastanut aerobickiä ja salillakin vähäsen käynyt mutta jotenkin ne on vaan jäänyt.
itsekuri hakusessa.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862