Ongelma

eiookivaa

Niin, kun meillä ei oo varaa ratsastukseen kun se on niin kallista. Toi harmittaa mua ihan hirveesti, koska rakastan hevosia. :/
Mitä mun pitäis nyt tehdä, sillä lähitallille ei saa mennä ilman että olis ratsastustunti, en siis ilmeisesti saa olla hevosten kanssa enään. :( Muutenkin oon viimeks ratsastanu vuosi sitten kun ei vaan rahat riitä. En varmaan osaakkaan enään mitään.

5

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdotusvain67890

      Osoita vanhemmillesi että tahdot oikeasti ratsastaa ja tee hullunu kotitöitä ja yllätä heidät töiden jälkeen putipuhtaalla kodilla ja sitten joskus illemmalla kysy esim näin "Äiti, mä haluan oikeasti ratsastaa mä teen mitä vaan et voisin ratsastaa, teen koti työt, haravoin pihan ja kuljen pölyrätti käessä pyyhkimässä pölyjä.". Ja jos voit niin voit yrittää esim kyttää naapurin koiraa lenkillä paria euroa vastaan nii saisit vähän rahaa jolla voisit maksaa vähän omista ridaus tunneista.

    • Kasiro

      Joo, toi dogsitterin homma on hyvä ajatus! Ainakin isommissa kaupungeissa on työssäkäyviä koiranomistajia jotka varmasti mielellään maksavat siitä että joku käyttää heidän koiriaan pissalla heidän ollessaan töissä.
      Jokin lastenhoitajan homma voisi olla myös paikallaan.

    • Toinen näkökulma

      Olisiko lähelläsi muita talleja sillä hevosten kanssa voi puuhailla paljonkin ilman, että joutuu maksamaan mitään. Monilla talleilla on hoitohevosia, joten oletko kysynyt että voisitko ottaa joltain tallilta semmoisen? Joillain talleilla annetaan myös ratsastaa aika-ajoin omalla hoitohepalla. Lähitallillani on semmone juttu et ku käyt taluttaa alkeiskursseja vajaa 10 kertaa saat siitä ilmaisen ratsastustunnin palkkioksi.

    • mooooommooooi

      Moikka :D. Toi teksti kuulostaa aika tutulta... Nimittäin meilläkään ei jossain vaiheessa ollut varaa ratsastustunteihin... Joten, menin vanhalle vakkaritallilleni, missä olin pari vuotta käynyt aikaisemmin tunneilla, ja sain sieltä hoitoponin, jota aloin hoitaa alkuun 2-3 kertaa viikossa, ja pian hoidinkin sitä joka päivä :D... Tein myös tallitöitä siinä sivussa, ja keräsin mm. lantaa tunneilla (meidän tallilla jos teki tätä tarpeeksi monta kertaa niin sai ratsastaa), ja sama alkeistunneilla taluttelua :)... Ja sitten kun sain itse säästettyä rahaa, kävin irtotunneilla ja ratsastin itsenäisesti, parhaimmillaan ehkä 3 kertaa viikossa.. :D Kyllä säkin jonkin keinon keksit kerätä sitä rahaa :P En minäkään mikään rikas ole... xD

    • huooh.

      se on harmi että kalliiksi käynyt tämä ratsastus. käyn itsekin töissä ja rahani ei riitä kaikkeen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7506
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4342
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1695
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1639
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe