Minä olen 43v äijä työkykyinen ja raitis,jäin 12 vuotta sitten työttömäksi ja sen jälkeen työkäri on laittanut kaksi kertaa työllisyys töihin ja olen käyny kaksi kurssii.Viime aikoina onkin ollu sitten hiljasempaa,eli nää työllisyys jutut on ilmeisesti lopettu näiltä toivottomilta tapauksilta.Täällä ei ole eikä tule ikinä töitä oleen,enkä muuta täältä ikinä pois.Mitäs nyt tehään eli saanko/joudunko oleen vielä 20v työttömänä kunnes eläke pelastaa.Oliskos hyviä ehdotuksia tähän patti tilanteesen,tosin meitä samanlaisia työttömiä on täällä paljon eli jotain tarttis varmaan tehä.No niin kauvan kun saa päivärahaa niin ei ole mitään hätää,mutta jos maksajat kyllästyy niin?.
mielenkiintoinen.
4
389
Vastaukset
- monasti
Mulla olis varmaan töitä sulle. Mut kävin taas toissapänä työkkärissä ja kysyin miten voin myydä uusia käänteentekeviä honaimia.
Funtsasin että jos myyn muutaman niin näkee sit kiinnostuuko ihmiset niistä. Täti selitti mulle että jos myyn, menetän työttömyystuet ja asuntotuet.
En sit nyt myy enkä tule työllistämään suakaan. Työssä raittius ois ollu ensarvosen tärkeää, joten oisit varmaan ollut sopiva duunaamaan niitä. Mut kiitä työkkärin tätejä siitä et saat olla jatkossakin päivärahalla.- Kiju
Jos on hyvä myyntituote niin miksi et ala yrittäjäksi, mitä siellä työkkärissä ravaat?
Mikäli tuottoo tulee niin voit palkata sit työntekijöitä ym.. - monasti
Kiju kirjoitti:
Jos on hyvä myyntituote niin miksi et ala yrittäjäksi, mitä siellä työkkärissä ravaat?
Mikäli tuottoo tulee niin voit palkata sit työntekijöitä ym..Jos sulla on 10000 €, menetkö ravikilpailuun ja sijoitat kaikki rahat kuvittelemallesi voittajalle. Mikäli arvaukses on hyvä, voitat paljon rahaa.
Jos aattelet että arvaat illan jääkiekkotulokset, laitatko kaikki rahasi niiden peliin. Jos arvauksesi on hyvä, saat suuren määrän rahaa.
Jos kuvittelet tehneesi hyvän tuotteen, otatko 50 000 lainaa ja alat yrittäjäksi? Jos se oli hyvä tuote, sulla on kohta vara maksaa lainaisi takaisin.
Elämä ei saa olla turhaa riskinottoa. Voimme laittaa ravihevosiin tai jääkiekkoon parikymmentä euroa, mutta emme kaikkia rahoja. Voimme sijoittaa hyvään tuotteeseen muutama sata euroa, mutta emme koko elämäämme.
Jos tuote on hyvä, se kyllä ilmaisee ittensä. Sitä aletaan kyselemään ja sitten sitä voi valmistaa. Jos se ei oo hyvä, sitä ei haluta. Sen vuoksi ei tarvitse alkaa yrittäjäksi ja menettää kaikkea että kattoo oliko se tuote hyvä.
Haluutko hyvän tuotteen niin pääset yrittämään jos yrittäminen täällä on niin ihanaa? - Kiju
monasti kirjoitti:
Jos sulla on 10000 €, menetkö ravikilpailuun ja sijoitat kaikki rahat kuvittelemallesi voittajalle. Mikäli arvaukses on hyvä, voitat paljon rahaa.
Jos aattelet että arvaat illan jääkiekkotulokset, laitatko kaikki rahasi niiden peliin. Jos arvauksesi on hyvä, saat suuren määrän rahaa.
Jos kuvittelet tehneesi hyvän tuotteen, otatko 50 000 lainaa ja alat yrittäjäksi? Jos se oli hyvä tuote, sulla on kohta vara maksaa lainaisi takaisin.
Elämä ei saa olla turhaa riskinottoa. Voimme laittaa ravihevosiin tai jääkiekkoon parikymmentä euroa, mutta emme kaikkia rahoja. Voimme sijoittaa hyvään tuotteeseen muutama sata euroa, mutta emme koko elämäämme.
Jos tuote on hyvä, se kyllä ilmaisee ittensä. Sitä aletaan kyselemään ja sitten sitä voi valmistaa. Jos se ei oo hyvä, sitä ei haluta. Sen vuoksi ei tarvitse alkaa yrittäjäksi ja menettää kaikkea että kattoo oliko se tuote hyvä.
Haluutko hyvän tuotteen niin pääset yrittämään jos yrittäminen täällä on niin ihanaa?No jos ei riskinottoon oo kykyy ja fyge ei riitä sovi edustus/myynti kokeilu jo toimivan yrityksen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756