Mitä lapsesi puuhaa iltaisin?

iltalenkkeilijä

Olin lenkillä ja kirkkolammen katokselle istuskeli joukko n. 12-vuotiata penikoita.
Katoksen kohdalla yksi apinoista tulee eteeni ja sanoo "haista vittu!".
Vastasin samaan sävyyn takaisin ja jatkoin matkaani.

Näillä tulevaisuuden lupauksilla oli menossa jokin peli, jossa jokaiselle ohikulkijalle huudeltiin hävyttömyyksiä.

Jos minä olisin 12-vuotiaana haistatellut jokaiselle vastaantulijalle, olisin varmasti saanut joltain turpaani.

Nykyajan vanhempia ei kiinnosta kunnon kotikasvatus.

6

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+12

      Höpö höpö! Seuraavalla kerralla ennen lenkille lähtöä jätä joko alkoholi tai lääkkeet ottamatta. Näiden kahden nauttimisen välissä kannattaisi pitää aina muutaman tunnin suvantovaihe. Jos toista on veressä, niin toista ei oteta

    • vitsaaonsäästetty

      kuvastaa hyvin minkälaisia vapaan kasvatuksen tuotteita on lasten vanhemmatkin. tuosta edell. vast. päätellen.

    • Juuh

      Olisit syöttäny sorsille! Tommoset räkänokat pitäis vatkata spermaksi ja nussia uudelleen.

    • mörtsi

      Ja sie alennuit heti samalle tasolle, onkos sinut kasvatettu miten? Olet aikuinen?

    • EnnenVuotta87Syntyny

      Kenenkään ei tarvi kuunella vit*uilua. Naamaan vaan samantien. Jos vanhemmat ei osoita kurilla ja esimerkillä, että mikä on asiallista käyttäytymistä, niin yhteiskunta voisi tämän suorittaa.

    • Viattomiahan ne...

      Olen täysin samaa mieltä. Tuo oikeuden ottaminen omiin käsiin on vain useimmiten itselle vahingoksi. Aikoinaan kerrostalossa jossa asuimme oli eräs tällainen häirikköpoika, hän kiusasi jatkuvasti pienempiään ja huuteli hävyttömyyksiä vanhemmille ihmisille. Ikää pojalla taisi olla silloin tuollaiset 13-15 vuotta.

      Kerran mittani täyttyi kun kuuntelin pojan räkytystä. Poika oli juuri käynyt talon hiekkalaatikolla heittelemässä alle kouluikäisten silmille hiekkaa ja tyhjenteli juuri muiden lasten polkupyörien kumeja kun satuin paikalle. Nappasin poikaa niskasta kiinni ja pitelin takista puhuttelun ajan. Kerroin että tällainen käytös ei jatkossa onnistu. Poika lähti nieleskellen kotiinsa. Siellä hän oli kertonut äidilleen ilmeisesti hiukan väritetyn ja itselleen edullisen kertomuksen, senhän tuollaiset teini-ikäiset osaavat.

      Itse ehdin juuri ulko-oven sulkea kun oveen hakattiin raivoisasti. Pojan menninkäisen näköinen paksu alkoholisti-äiti honotti pellon murteella jotain skeidaa että olisin pahoinpidellyt hänen lapsensa ja ilmoitus poliisille mennään tekemään. Kerroin kaljalta haisevalle rouvalle että siitä vaan, tulen toimimaan jatkossakin samalla tavalla jos poika ei opi tavoille.

      Juttu paisui lopulta rouvan levittämänä siihen mittakaavaan että olinkin hyökännyt syyttä pojan kimppuun pihalla ja pahoinpidellyt hänet sairaalakuntoon. Mitään rikosilmoitusta asiasta rouva ei koskaan tehnyt, ilmeisesti tajusi itsekin mikä oli todellinen tilanne. Itse sain epämääräisen maineen outona tyyppinä joka pahoinpiteli viattoman lapsen. Tekisin ihan saman uudestaan koska vain, kaikesta huolimatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe