Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Reilu peli on perseestä -myös työnhaussa

Mielensäpahoittaja

Minulle on käynyt pari kertaa työpaikkaa hakiessa niin, että työhaastattelussa kyllä luvataan ilmoittaa myös niille, jotka eivät tule valituiksi, mutta mitään ei kuitenkaan ikinä kuulu. Kerran minulle on myös työhaastattelussa ilmoitettu tulleeni valituksi työtehtävään, ja haastattelija kertoi ilmoittavansa vähän myöhemmin työnaloituksen ajankohdan, mutta mitään ei kuitenkaan kuulunut. Ja minähän en takaisin soittele. Mielestäni tällainen melko välinpitämätöntä ja epäkohteliasta käytöstä. Kysyisinkin, onko täällä muut työnhakijat kohdanneet samanlaista kohtelua, vai onko tämä vain kaltaisteni kovaonnisten luuserien herkkua?

3

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ugfvc ,.öeor

      Ihan normimeininkiä, ei henkilökohtaista sinua kohtaan.

    • Liirum laarum

      Juu,
      Kun sopimus olisi pitänyt allekirjoittaa, kokopäiväinen oli muuttunutkin 3 tunniksi / päivä.

      • jeps jeps

        Jeps. Ja vakituinen työsuhde vaihtuu määräaikaiseksi työsuhteeksi, missä ei ole loppumispäivämäärää ainoastaan alkamispäivä. Töiden loputtua (loppumispäivämäärä voidaan määrätä hatusta silloin kuin vaan huvittaa) ei saa mennä kilpailevalle yritykselle puoleen vuoteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe