Eli 15 kitaristi helsingistä ettis bändiä. Tyylinä hevi, thrash ja sen tapanen. Unelmana olisi herättää metallimusiikki taas eloon, eli perustaa bändi joka soittaisi kuten jo vanhat klassikko bändit Iron maiden, Slayer, Judas priest, Motörhead jne. Olen sanoittanut jonkun verran ja ainahan uusia riffejä löytyy. Eli 15v jätkä helsingistä ettii true metalli bändiä. Pistäkää sähköpostii [email protected] tai vastatkaa tähän viestin alle, mutta sposti mielummin.
HERÄTETÄÄN VANHA KUNNON METALLIMUSIIKKI TAAS HENKIIN
hevari4life
2
156
Vastaukset
- Tietäjä
Jos ei nappaa, laita vestisi tonne muusikoiden.net -sivulle, jossa näitä bändijuttuja on ihan moninkerroin tähän palstaan verrattuna. Siellä myös melkein kaikki haluavat soittaa metallia, lähinnä muiden genrejen soiittajista pulaa.
- Nuori-rumpali
Olen 14v rumpali ja aivan samalla kannalla olen soittanut 8 vuotta ja kaikki menee tuplapedaalitukutuksista hitaaseen komppiin olen tampereelta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1801939Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693945- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694