Mopoautot

vanha79

Mitäs mieltä te muut oletta nuista mopoautoista jotka pörrää pitkinyötä kylillä? ja varsinki ku yksi nimeltämainitsematon herra ajelee punaisella mopoautolla jossa on musta konepelti.. ja muutenkin näyttää olevan päätöntä menoa nuorilla.

11

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asd1

      kuka ajaa harmaalla mopoautolla?

    • nokkaan vaan

      Ja polttoaineet katoaa joka vehkeestä,surkea tapaus.

    • uskovaine

      Mitä vittua eikö teillä ole oikeasti parempaa tekemistä kö jauhaa joistaki vitun mopoauotoista

      • tsikaa

        onkohan isukki puolustamassa taas pikkupoikaa joka varastelee poltoaineet ja ajelee päissään mopoautolla,niin nyt taitaa olla kortti kuivumassa,mutta ajo maistuu ja äiti ja isä sulkee silmät kuten vanhemman pojan kohdallaki!


    • Huuaheijaa

      Erittäin fiksua porukkaa nykyajan nuoret. Konepeltihän pitää ralliautossa olla musta sehän on selvä.

    • Partio siivoaa homma

      A j a m i n e n päättyy saletisti siihen, kun tilaatte partion paikalle - sen on nimittäin tultava - osoitatte mikä "nelipyörämopo" oli liikkeellä ja poliisi tarkistaa kuljettajan kunnon. Voi siitä kuvankin ottaa.
      Se on aivan sama, kenenkä poika on kyseessä - ajo päättyy siihen - sakot vanhemmille - kortti lähtee kuivumaan kuljettajalta mikäli voidaan todestaa ajaminen joka täyttää kortin poislähtemisen edellytykset. Tai saa ainakin sakot turhasta rälläyksestä.
      Ja mikäli tähän kirjoitukseen j o k u n a s k a l i alkaa osoittamaan ns. näsäviisauttansa niin sillä ei ole mitään merkitystä.
      Voin myös samalla huomauttaa että toistuva piittaamattomuus liikenteessä myös estää myöhemmin saatavaa varsinaista ajokorttia. Voidaan näet todetä, ettei korttia voida myöntää koska "kuljettaja ei aikoinaan ymmärrä liikennevastuuta jne".
      Ts, joko nyt uskotte kerralla ja ajatte nätisti, tai sitten tulee "musta käsi" joka ei enää anna mahdollisuutta korjaukseen vaan ajo päätyy siihenmpaikkaan lisättynä muut sanktiot.
      Minä en teinä riskeeraisi.

    • jarii69

      Mitä vittua se se teitä liikuttaa miten muut ajelee

      • Voi voi...

        No sitä vain että sielä on varmasti monta muutaki yhtaikaa liikenteessä! Harvemmin sitä aivan yksin ajellaan tuola kylilä. Sais tulla kovemmat tuomiot näilekki kuskeille!


      • autoileva
        Voi voi... kirjoitti:

        No sitä vain että sielä on varmasti monta muutaki yhtaikaa liikenteessä! Harvemmin sitä aivan yksin ajellaan tuola kylilä. Sais tulla kovemmat tuomiot näilekki kuskeille!

        Kaikki mopo autot pois liikenteestä


    • miumaupiupau

      Onhan näitä asiallisiakin mopoauton omistajia kuskeja. Mutta kuten huomattu ei tarvitse olla kun yksi mätämuna joka pilaa jokaisen muun maineen.

    • Sami Brunfeldt.

      ette te minua huijjaa jokka näitä ketjuja alotatte,minua tässä tarkoitus mustamaalata. ramin kanssa ajellaan iltasin mutta huhupuhheet että olisin vaihtanu naiset miehhiin on paskapuhetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe