Korkkasin just

kalle

Viipurin torin tuliaiset. Nytpä onkin jännää kumpi menee ensin. Näkö vai taju?

203

3207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks typy

eihän se näkö muuta kun paranee. Voit nähdä kahtena kohta kaiken. Taju kyllä saattaa mennä sen kahtena näkemisen jälkeen. Mulla itellä ei kokemuksia, mutta kaverit kertoneet :=))) Onkos oikein Viru valgiaa?

• kalle

etiketissä on paljon venäjänkielisiä kirjaimia. Maku on suunnilleen vedellä lantratun pirtun. Tää on varmaan sitä köyhänmiehen extreme-urheilua?

• yks typy
        kalle kirjoitti:

etiketissä on paljon venäjänkielisiä kirjaimia. Maku on suunnilleen vedellä lantratun pirtun. Tää on varmaan sitä köyhänmiehen extreme-urheilua?

Olipa harmi. Mutta otappas siitä muutama tujaus, niin alkaa maistumaan jo hurjan hyvälle.
        Sanot jo tunnin päästä, että onpa tosi hyvää ainetta. Joten älä sure, kyllä se siitä vielä iloks muuttuu. Sitä tahtoo tuo ihminen olla alussa aina niin ronkeli. :=))))

• par
        kalle kirjoitti:

mitäs noista kirjaimista, sisältö ratkaisee ja nuppi.

• kalle
        yks typy kirjoitti:

Olipa harmi. Mutta otappas siitä muutama tujaus, niin alkaa maistumaan jo hurjan hyvälle.
        Sanot jo tunnin päästä, että onpa tosi hyvää ainetta. Joten älä sure, kyllä se siitä vielä iloks muuttuu. Sitä tahtoo tuo ihminen olla alussa aina niin ronkeli. :=))))

mistäs arvasit? Ihan ok lientä tää onkin. Kahtena ei vielä näy mikään, tosin pari kolme desiä vasta. Mahoton mimmi olet ennustamaan!

• yks typy
        kalle kirjoitti:

mistäs arvasit? Ihan ok lientä tää onkin. Kahtena ei vielä näy mikään, tosin pari kolme desiä vasta. Mahoton mimmi olet ennustamaan!

tiedä, että näen sinut koko ajan. :=))))
        Mä oon taivaasta pudonnut enkeli. :=))))

• kippari

on varmaan pikkusen nauttinut muutakin kuin kansallisluottamusta;=)))Sun pitää tulla moikkaamaan kipparia niin katsellaan saatko nukkua rauhassa yötä kainalossa;=)))

• yks typy
        kippari kirjoitti:

on varmaan pikkusen nauttinut muutakin kuin kansallisluottamusta;=)))Sun pitää tulla moikkaamaan kipparia niin katsellaan saatko nukkua rauhassa yötä kainalossa;=)))

että tyynessä vedessä se kala ui :=)))
        Kippari. Jos ja vaikka olet selvin päin, niin voisitko nukkua esim. mun kans ihan rauhassa koko yön. :=))))
        Mukava kiusata sua. :=))))
        En ole enää nuori, mutta kiihkeä. No nyt typy tosi humalassa. ;=)))
        Huomaatko että jo silmää isken.

• kippari
        yks typy kirjoitti:

että tyynessä vedessä se kala ui :=)))
        Kippari. Jos ja vaikka olet selvin päin, niin voisitko nukkua esim. mun kans ihan rauhassa koko yön. :=))))
        Mukava kiusata sua. :=))))
        En ole enää nuori, mutta kiihkeä. No nyt typy tosi humalassa. ;=)))
        Huomaatko että jo silmää isken.

että voisin nukkua rauhassa,mutta sehän on aina paljon siitä naisestakin kiinni miten se uni maittaa;=)mut yleensä olen vähän vaikea tapaus että osaisin pitää näpit kurissa sinusta koska naiset on aina olleet kipparille intohimo:=)Mut nyt typy kippari painuu tonne makuuhuoneeseen nukkumaan siis nukkumaan ku ei ole sellaista himokasta naistakaan seurana;=)Et oikein hyvää yötä ja kauniita unia sinulle typy :=)))))

• yks typy
        kippari kirjoitti:

että voisin nukkua rauhassa,mutta sehän on aina paljon siitä naisestakin kiinni miten se uni maittaa;=)mut yleensä olen vähän vaikea tapaus että osaisin pitää näpit kurissa sinusta koska naiset on aina olleet kipparille intohimo:=)Mut nyt typy kippari painuu tonne makuuhuoneeseen nukkumaan siis nukkumaan ku ei ole sellaista himokasta naistakaan seurana;=)Et oikein hyvää yötä ja kauniita unia sinulle typy :=)))))

enemmän mua kiinnostat :=)))
        No hyviä öitä vaan Kippari. Täytyy jäädä vielä vähän valvomaan ja tähtiä katsomaan.
        Palataan taas kehiin. :=))))

• Eu Nukki

...XO konjakkipullon. Näkö saa mennä mutta toivottavasti ei taju!

• kippari

olis täällä tyttären labbis valmiiksi jos alkaa näkö sumenemaan;=))

• Doe-10

Mulle ainakin riittää kotimainen KOSSU ;))

• yks typy

ilmestyt Kippari piilostas. Eikös sitä ole sovittu että kamuille sanotaan mihin poistutaan noin kauaks aikaa? Ei se tollanen käy!
        Ajattelin jo että oot lähtenyt Lappiin tai merille uudestaan. :=))))

• kalle
        Doe-10 kirjoitti:

vertaillaanpas. Valitsemani tuotteen maku on hieman viipyilevähkö... jotten sanoisi jälkijättöinen. Mieleen tulevat märkä asfaltti ja kumirukkanen.

• kippari
        Doe-10 kirjoitti:

on se paremi vetää handelin kamaa et aamulla viellä näkee edes jotain ja ei tarvii lähtee hommaamaan valkosta tsepaa ja labrista;=)

• par
        Doe-10 kirjoitti:

Ehtaa tavaraa.

• kippari
        yks typy kirjoitti:

ilmestyt Kippari piilostas. Eikös sitä ole sovittu että kamuille sanotaan mihin poistutaan noin kauaks aikaa? Ei se tollanen käy!

mä viellä lähde lappiin vasta ens viikonloppuna meen sinne ja merille en nyt ihan heti lähde;=)Kuule ei sitä aina ehdi ilmoitelemaan kun tulee kiirus;=)

• par
        yks typy kirjoitti:

Jo sen otsikosta löysi, missä mennään. Oo ummikko, mut koitan pysyä mukana.

• yks typy
        par kirjoitti:

Jo sen otsikosta löysi, missä mennään. Oo ummikko, mut koitan pysyä mukana.

minä hyppelen puusta puuhun. Olen aika vikkelä. Ja arvaa, että saa ollakin kun yrittää noita miehiä jälestää. Joko luit sen mun mielipiteen sen siivouksen suhteen?
        Kohta et oo ummikko, kun täällä vähän aikaa jaksat vain olla. Kippis taas! :=)))))

• yks typy
        par kirjoitti:

Ehtaa tavaraa.

Hyvä Par!!!! Kymmenen pistettä. Vai ehtaa tavaraa. :=)))) Äkkiä aloit oppia. Apua! Kuolen nauruun. :=))))

• par
        kalle kirjoitti:

vertaillaanpas. Valitsemani tuotteen maku on hieman viipyilevähkö... jotten sanoisi jälkijättöinen. Mieleen tulevat märkä asfaltti ja kumirukkanen.

Elä hyvä mies mee sinne pihalle tiskaamaan. Nuin monen mukin perästä suuntavaisto kaikkoaa. Kyökin puolelle matkasi piti oleman. Tai sitten ihan minne vaan.

• par
        yks typy kirjoitti:

minä hyppelen puusta puuhun. Olen aika vikkelä. Ja arvaa, että saa ollakin kun yrittää noita miehiä jälestää. Joko luit sen mun mielipiteen sen siivouksen suhteen?
        Kohta et oo ummikko, kun täällä vähän aikaa jaksat vain olla. Kippis taas! :=)))))

siihen sitten välillä kippis ja kulaus:)))))
        Ja ei kun kurrena toiseen puuhun. Kato olin oppinut jonkin hymiön. Gettign better.

• yks typy
        par kirjoitti:

Elä hyvä mies mee sinne pihalle tiskaamaan. Nuin monen mukin perästä suuntavaisto kaikkoaa. Kyökin puolelle matkasi piti oleman. Tai sitten ihan minne vaan.

Siellä se Kalle köökissä istuukin ja lotraa sen tikiveen kans. Kunhan vaan täällä yrittää meille esittää. Tietenkin on vielä pitkät puuvillaiset kalsarit jalassa joissa vielä polvipussit :=))))

• yks typy
        par kirjoitti:

siihen sitten välillä kippis ja kulaus:)))))
        Ja ei kun kurrena toiseen puuhun. Kato olin oppinut jonkin hymiön. Gettign better.

Katseleppa sitä leveää hymyä, niin huomaat että tulet aina hyvälle päälle. Se on sitä itseterapiaa :=))))
        Siks tykkään käyttää niitä. Kas kummaa kun pojat häipyi. Ne ei yleensä kestä, kun kaks naista jutustelee. Eivät uskalla tulla väliin. Tietävät jäävänsä toiseks.:=))))
        Mutta sielläpähän olkoot. Me tytöt ei niitä kaivata. Vai mitä?

• kalle
        yks typy kirjoitti:

Siellä se Kalle köökissä istuukin ja lotraa sen tikiveen kans. Kunhan vaan täällä yrittää meille esittää. Tietenkin on vielä pitkät puuvillaiset kalsarit jalassa joissa vielä polvipussit :=))))

oikein! Selität vaan mitä tarkoittaa "tikivee". Katotaas desin jälkeen mitä tapahtuu? Sielu ja mieli on ihan kirkas vielä. Ähä.

• par
        yks typy kirjoitti:

Hyvä Par!!!! Kymmenen pistettä. Vai ehtaa tavaraa. :=)))) Äkkiä aloit oppia. Apua! Kuolen nauruun. :=))))

Virsi 600 on yks maailman kauneimpia mutta ei ole vielä tarvetta sulle. Täähän on kivaa. Alakkona mua on ainut Oululainen sanonta jonka tiedän. Joten se.

• kippari
        yks typy kirjoitti:

Katseleppa sitä leveää hymyä, niin huomaat että tulet aina hyvälle päälle. Se on sitä itseterapiaa :=))))
        Siks tykkään käyttää niitä. Kas kummaa kun pojat häipyi. Ne ei yleensä kestä, kun kaks naista jutustelee. Eivät uskalla tulla väliin. Tietävät jäävänsä toiseks.:=))))
        Mutta sielläpähän olkoot. Me tytöt ei niitä kaivata. Vai mitä?

ette kaipaa kipparia no voi perkule sentään,pitää lähtee tsiikaa gimmoja jonnekin muualle sit;=)

• yks typy
        kalle kirjoitti:

oikein! Selität vaan mitä tarkoittaa "tikivee". Katotaas desin jälkeen mitä tapahtuu? Sielu ja mieli on ihan kirkas vielä. Ähä.

No se tikivesi on tätä pohjoisen slangia. Aika lähellä äidinkieltä. :=))))
        Kyllähän se mieli ja sielu pysyy kirkkaana jos lisäsit siihen tikiveteen sitä fairya. Mainoksessakin sitä kehutaan, kuin tulee säihkyvän kirkkaaksi. :=))))

• par
        kippari kirjoitti:

ette kaipaa kipparia no voi perkule sentään,pitää lähtee tsiikaa gimmoja jonnekin muualle sit;=)

jos meinaat vaan tsiikaa, ni avaa se telkkari tai playboy ja samalla viihdytät meitä. Miten se nyt menikään:=)))) menikö edes lähelle toi hymiö?

• yks typy
        par kirjoitti:

Virsi 600 on yks maailman kauneimpia mutta ei ole vielä tarvetta sulle. Täähän on kivaa. Alakkona mua on ainut Oululainen sanonta jonka tiedän. Joten se.

mää alan sua. Ei sielä Oulusa oo muuta kivvaa ku toripolliisi. Mikähän se virsi 600 on? Sano muutama sana, niin voi muistua mieleen. Oon kova tyttö laulamaan. Mutta lauletaanko ne virret huomenaamulla. Vois olla tarvetta. Mutta illemmalla itketään kuitenkin ensin yhdessä ja säälitään itteemme. Vai mitä. :=))))

• yks typy
        kippari kirjoitti:

miettii, niin ehkä me voitais tarvitakkin :=)))
        Äläs Kippari taas lähe katteleen niitä kauniita ja nuoria! Me ei ihan niin nuoria olla mutta kauneus ajaa kyllä nuoruudenkin ohi.:=)))
        Joten ei kannata lähtä tsiikaileen muita. :=))))

• kalle
        yks typy kirjoitti:

No se tikivesi on tätä pohjoisen slangia. Aika lähellä äidinkieltä. :=))))
        Kyllähän se mieli ja sielu pysyy kirkkaana jos lisäsit siihen tikiveteen sitä fairya. Mainoksessakin sitä kehutaan, kuin tulee säihkyvän kirkkaaksi. :=))))

on niin hankalaa keskustella noin sofistukoituneiden intellektuellien kanssa kuin nyt sinäkin edustat. Täytyy ottaa rohkaisua. BTW: en oikein usko että vaahto, joka suupielistä valuu olisi fairyä. BTW2: Ei tää Viipurin vesi mitään tiskivettä ole (excusemua).

• yks typy
        kalle kirjoitti:

on niin hankalaa keskustella noin sofistukoituneiden intellektuellien kanssa kuin nyt sinäkin edustat. Täytyy ottaa rohkaisua. BTW: en oikein usko että vaahto, joka suupielistä valuu olisi fairyä. BTW2: Ei tää Viipurin vesi mitään tiskivettä ole (excusemua).

kohteliaisuudesta. En oo tiennytkään mulla tuollaisia piirteitä olevan :=))))
        Pakko kait munkin ottaa siideriä kulaus noiden kehujen päälle. :=)))
        Minähän sanoin, että se juoma ei mitään tiskivettä ole. Aluks monesti siltä tuntuu.
        Mutta jos sulla vaahtoa tulee suusta ja et Fairya ole käyttänyt, epäilen kaatumatautia :=))))

• kippari
        par kirjoitti:

jos meinaat vaan tsiikaa, ni avaa se telkkari tai playboy ja samalla viihdytät meitä. Miten se nyt menikään:=)))) menikö edes lähelle toi hymiö?

himassa playboy lehtiä eikä tuolla tv ole mitään kunnon silmänruokaa;=)

• kippari
        yks typy kirjoitti:

miettii, niin ehkä me voitais tarvitakkin :=)))
        Äläs Kippari taas lähe katteleen niitä kauniita ja nuoria! Me ei ihan niin nuoria olla mutta kauneus ajaa kyllä nuoruudenkin ohi.:=)))
        Joten ei kannata lähtä tsiikaileen muita. :=))))

juttelin puhelimessa sen toisen niistä siskoksista ja mietli tekisi lähtee sitä katselemaan,mut taidan sit jäädä teidän seuraksi tänne sittekin;=)

• par
        yks typy kirjoitti:

mää alan sua. Ei sielä Oulusa oo muuta kivvaa ku toripolliisi. Mikähän se virsi 600 on? Sano muutama sana, niin voi muistua mieleen. Oon kova tyttö laulamaan. Mutta lauletaanko ne virret huomenaamulla. Vois olla tarvetta. Mutta illemmalla itketään kuitenkin ensin yhdessä ja säälitään itteemme. Vai mitä. :=))))

"Oi herra jos matkamies maan, lopulta nähdä sun saan". on ihan ulkomuistista tempastu joten voipi olla että joku "oikasee". Mut viestiisi viittaava hautajais virsi. En ole uskonnollinen hapattaja. Kippis. Ai niin ne hymiöt. Let mii sii.=))))

• yks typy
        kippari kirjoitti:

juttelin puhelimessa sen toisen niistä siskoksista ja mietli tekisi lähtee sitä katselemaan,mut taidan sit jäädä teidän seuraksi tänne sittekin;=)

mies, joka tietää mikä on parasta. :=)))
        Ei niissä muissa naisissa ole ketään mun ja Parin veroista. Me ollaan best!
        Pst.pst. Ne nuoret naiset vievät yleensä vain miehiltä rahat, ja vähän saat vastineeksi vain silitellä niitä. Onko se sen väärti? :=))))

• par
        yks typy kirjoitti:

Minähän sanoin, että se juoma ei mitään tiskivettä ole. Aluks monesti siltä tuntuu.
        Mutta jos sulla vaahtoa tulee suusta ja et Fairya ole käyttänyt, epäilen kaatumatautia :=))))

meinasin just noin vastata. Ehdotan että otat kaikki mahdolliset vasta-aine rokotukset. On se niin hurjaa että et pelkällä rapularyypyllä tuosta selviä.

• ronja
        yks typy kirjoitti:

Pst.pst. Ne nuoret naiset vievät yleensä vain miehiltä rahat, ja vähän saat vastineeksi vain silitellä niitä. Onko se sen väärti? :=))))

Piti tulla kurkkaan,vieläkös täällä on toimintaa..:))
        Jep,nuoret naiset on arvaamattomia..:)Onneks on jo ite päässy tähän parhaaseen ikään:D
        Nyt kapakka kutsuu,pitäkääs hauskaa:)

• par
        yks typy kirjoitti:

Ei ollut tarkoitus tähän niitä rokotuksia pistää. Mun kämmi.

• kippari
        yks typy kirjoitti:

meinaat et ne kimmat vetää kipparin fyrkat vaan eikä kippari saa kuin lämmintä kättä:=)

• kippari
        ronja kirjoitti:

Piti tulla kurkkaan,vieläkös täällä on toimintaa..:))
        Jep,nuoret naiset on arvaamattomia..:)Onneks on jo ite päässy tähän parhaaseen ikään:D
        Nyt kapakka kutsuu,pitäkääs hauskaa:)

se paras ikä sit on naisilla????Kun kippari ei sellaista ikää ole viellä huomannut;=)

• kalle
        yks typy kirjoitti:

laajasydämmisin nainen näillä palstoilla. Siedät melkein mitä vaan huumorilla. Ja taas MEEDIO. Epäilit kaatumatautia. Joteski pää on raskas, maan vetovoima on tänään tavallista suurempi... mutta pää vielä kirkas (jaksan editoida taipout ennen lähettämistä). Tää on kaatumatauti. Lunttasit jostain lääkärikirjasta turjake. Häpee.

• par
        kippari kirjoitti:

se paras ikä sit on naisilla????Kun kippari ei sellaista ikää ole viellä huomannut;=)

tietty paras ikä on just se, mitä nyt elät. Menneet on menneitä ja tulevaisuudest' ei tiedä, joten se on just tätä:=))))))

• kippari
        par kirjoitti:

tietty paras ikä on just se, mitä nyt elät. Menneet on menneitä ja tulevaisuudest' ei tiedä, joten se on just tätä:=))))))

varmaan on tää ikä paras,mut just mietin et mikähän on naisella paras okä et niiden kanssa tulee toimeen parhaiten;=)

• yks typy
        kippari kirjoitti:

meinaat et ne kimmat vetää kipparin fyrkat vaan eikä kippari saa kuin lämmintä kättä:=)

Sanoppa Kippari, mistä sinuun saatais vähän äksöniä? Tunnut olevan niin perinpohjin rauhallinen nuorimies:=)))
        Tulee tosiaan mieleen joku vanha merikarhu :=)))

• yks typy
        kippari kirjoitti:

himassa playboy lehtiä eikä tuolla tv ole mitään kunnon silmänruokaa;=)

minussa ja Parissa sinun silmä lepäis :=)))
        Siinä playboyin tytöt jää toiseks. :=)))

• kippari
        yks typy kirjoitti:

Sanoppa Kippari, mistä sinuun saatais vähän äksöniä? Tunnut olevan niin perinpohjin rauhallinen nuorimies:=)))
        Tulee tosiaan mieleen joku vanha merikarhu :=)))

olla tynnyri rommia alkaisi tapahtumaan niinkuin nuorena.Kyllä sä siinä olet oikeassa et tässä alkaa olemaan vanha merikarhu;=)

• kippari
        yks typy kirjoitti:

minussa ja Parissa sinun silmä lepäis :=)))
        Siinä playboyin tytöt jää toiseks. :=)))

vaan kun kippari pääsisi teidän seuraan ei tulisi likoilla aika pitkäksi;=)

• yks typy
        kalle kirjoitti:

laajasydämmisin nainen näillä palstoilla. Siedät melkein mitä vaan huumorilla. Ja taas MEEDIO. Epäilit kaatumatautia. Joteski pää on raskas, maan vetovoima on tänään tavallista suurempi... mutta pää vielä kirkas (jaksan editoida taipout ennen lähettämistä). Tää on kaatumatauti. Lunttasit jostain lääkärikirjasta turjake. Häpee.

huumorin kukka se kaunein kukka. :=))) Noudatan näitä vanhoja viisauksia vaan. Ei sen kummenpaa.
        Olen tullut siihen tulokseen, ettei elämässä kannata ottaa kovin paljon paineita. Turhaa huolta ja stressiä. Hautaan me kuitenkin kaikki päädytään, vaikka oltais minkälaisia. Yritän itse noudattaa mahdollisimman helppoa tietä. Mutta ikävä kyllä, aina on joitain esteitä tiellä, joille ei voi mitään. Kippis taas.
        Joko tikivesi juotu?

• kalle
        yks typy kirjoitti:

huumorin kukka se kaunein kukka. :=))) Noudatan näitä vanhoja viisauksia vaan. Ei sen kummenpaa.
        Olen tullut siihen tulokseen, ettei elämässä kannata ottaa kovin paljon paineita. Turhaa huolta ja stressiä. Hautaan me kuitenkin kaikki päädytään, vaikka oltais minkälaisia. Yritän itse noudattaa mahdollisimman helppoa tietä. Mutta ikävä kyllä, aina on joitain esteitä tiellä, joille ei voi mitään. Kippis taas.
        Joko tikivesi juotu?

on vielä ottamatta pohjiin asti. Siirryin väliolueeseen. Tuntui aika raskaalta tavaralta. Mutta oikeesti. En imartele. Olet oikeassa haudasta! Ainut takuulla yhteinen piirre meissä. Nääkin foorumit on hienoa terapiaa. Ihmisiä laidasta laitaan, toiset ottaa tosissaan, toiset leikkii sillä (että toiset ottaa tosissaan). Vaikkapa Sinun "Doe 10":n ja "kippari":n jutustelua on mukava lukea. Tulee hyvä mieli! Vielä on välitystä kehissä. Ja maan vetovoimaa.

• yks typy
        kippari kirjoitti:

olla tynnyri rommia alkaisi tapahtumaan niinkuin nuorena.Kyllä sä siinä olet oikeassa et tässä alkaa olemaan vanha merikarhu;=)

Tuli mieleen laulu: Älä sinä huoli tyttö (poika) nuori. Paljonkos kyyneleet hyödyttää. Eihän ne surut suremalla lopu, on laulu ja tanssi tärkeämpää.
        Minä en ole vanha koskaan. Ainakaan mieleltäni.
        Sun viesteissä huokuu jotain surua.
        Tulee mieleen ihminen joka suree kadonnutta nuoruuttaan.
        HEI! Ei se vielä oo ohi! Hymyä huuleen. :=))))))

• kippari
        yks typy kirjoitti:

Tuli mieleen laulu: Älä sinä huoli tyttö (poika) nuori. Paljonkos kyyneleet hyödyttää. Eihän ne surut suremalla lopu, on laulu ja tanssi tärkeämpää.

olla iältäni vanha mut mieleltäni aina ikuisesti nuori.No joskus sitä on pikkusen surullinen,vaikka ei siihen olekaan mitään syytä;=)Itseasiassa mulla on asiat niin hyvin että ei olisi mitään syytä olla surullinen,vaikka olishan se kiva päästä takaisin aikaan jossa kippari oli nuori ja hullu;=)))

• yks typy
        kalle kirjoitti:

on vielä ottamatta pohjiin asti. Siirryin väliolueeseen. Tuntui aika raskaalta tavaralta. Mutta oikeesti. En imartele. Olet oikeassa haudasta! Ainut takuulla yhteinen piirre meissä. Nääkin foorumit on hienoa terapiaa. Ihmisiä laidasta laitaan, toiset ottaa tosissaan, toiset leikkii sillä (että toiset ottaa tosissaan). Vaikkapa Sinun "Doe 10":n ja "kippari":n jutustelua on mukava lukea. Tulee hyvä mieli! Vielä on välitystä kehissä. Ja maan vetovoimaa.

samaan kehään.:=))) Uutta verta tässä kaivataan.
        Myös naisverta. Tais Parkin mennä tutumaan.
        Se on muuten kumma, miten hyvää terapiaa täällä olo onkin. Ihan tässä koukkuun on jäänyt :=)))
        Eli liian hyvää terapiaa. Joskushan käy niin, että terapeuttiin rakastuu. Liekkö sitten aina niin hyväkään. Mitä mieltä olet?
        Jääkö se sosiaalinen kanssakäyminen liian vähäksi kännyköiden ja netin takia? Mihin me ihmiset ollaakaan menossa.

• par
        kippari kirjoitti:

varmaan on tää ikä paras,mut just mietin et mikähän on naisella paras okä et niiden kanssa tulee toimeen parhaiten;=)

Kaikkiin ikiin neuvo. Olet sitten istualtas tahi seisaaltas, niin aina muista naisen kanssa jutellessa; katso kohti permantoa ja sitten katse kohti kattoa toistaen liikettä taukoamatta. Jos olet ulkosalla niin kohteet ovat maa ja taivas. Ex- mieheni oli sen verran puhelias että jätti nuo jumppaliikkeet ja sanoi:Joo, joo" Eipä hän paljon muuta sanonutkaan, puhelias mies. Tää on just tätä oppia ikä kaikki.

• yks typy
        kippari kirjoitti:

olla iältäni vanha mut mieleltäni aina ikuisesti nuori.No joskus sitä on pikkusen surullinen,vaikka ei siihen olekaan mitään syytä;=)Itseasiassa mulla on asiat niin hyvin että ei olisi mitään syytä olla surullinen,vaikka olishan se kiva päästä takaisin aikaan jossa kippari oli nuori ja hullu;=)))

nuoruus ja hulluus kulkee käsi kädessä, samoin kuin vanhuus ja viisaus. Oletko sitten niin vanha? Olen käsittänyt, että nuorempi olet kuin minä. Minä en koskaan kaipaa nuoruutta. Silloin oli tosiaan hullu. Nyt on vähän viisaampi hullu. :=))) Ja se on minusta parempi vaihtoehto.
        Olisitko sinä silloin nuorempana osannut nauttia asioista samoin kuin nyt? Olet lähdössä Lappiin.
        Nyt varmaan osaat nauttia luonnosta siellä eri tavalla kuin nuorena. Voit miettiä siellä syntyjä syviä jne. Vai miten on? :=))))

• kippari
        par kirjoitti:

Kaikkiin ikiin neuvo. Olet sitten istualtas tahi seisaaltas, niin aina muista naisen kanssa jutellessa; katso kohti permantoa ja sitten katse kohti kattoa toistaen liikettä taukoamatta. Jos olet ulkosalla niin kohteet ovat maa ja taivas. Ex- mieheni oli sen verran puhelias että jätti nuo jumppaliikkeet ja sanoi:Joo, joo" Eipä hän paljon muuta sanonutkaan, puhelias mies. Tää on just tätä oppia ikä kaikki.

olikin kipparille ihan uusi juttu;=))Mä kun katselen naisia silmiin kun niiden kanssa juttelen,mut toi voisi olla hyvä juttu;=)

• kippari
        yks typy kirjoitti:

nuoruus ja hulluus kulkee käsi kädessä, samoin kuin vanhuus ja viisaus. Oletko sitten niin vanha? Olen käsittänyt, että nuorempi olet kuin minä. Minä en koskaan kaipaa nuoruutta. Silloin oli tosiaan hullu. Nyt on vähän viisaampi hullu. :=))) Ja se on minusta parempi vaihtoehto.
        Olisitko sinä silloin nuorempana osannut nauttia asioista samoin kuin nyt? Olet lähdössä Lappiin.
        Nyt varmaan osaat nauttia luonnosta siellä eri tavalla kuin nuorena. Voit miettiä siellä syntyjä syviä jne. Vai miten on? :=))))

sit on vanha sitä ei kai ketään osaa sanoa ja kun kippari ei tiedä kuina vanha typy on:=(No toisaalta nykyinen tilanne on parempi sitä osaa nykyään nauttia sellaisista asioista mistä ei nuorena osannut;=)Joo pakkohan se on lähtee sinne lappiin rauhoittumaan ja nauttimaan siitä ihanasta rauhasta mitä täällä ei ole ikinä:=)))

• kalle
        yks typy kirjoitti:

Se on muuten kumma, miten hyvää terapiaa täällä olo onkin. Ihan tässä koukkuun on jäänyt :=)))
        Eli liian hyvää terapiaa. Joskushan käy niin, että terapeuttiin rakastuu. Liekkö sitten aina niin hyväkään. Mitä mieltä olet?
        Jääkö se sosiaalinen kanssakäyminen liian vähäksi kännyköiden ja netin takia? Mihin me ihmiset ollaakaan menossa.

Kuten sanoit avainsanat "terapiaa" ja "koukkuun". Niin se menee myös mulla. Mutta pitäähän tämä hobby pois pahanteosta;). Huumetta tää on, mutta hyvänlaatusta luulen. Sosiaalisen kanssakäymisen muodot ovat vain kehittyneet. Ei tarvitse aina varata aikaa ihmisiltä milloin haluaa kommunikoida. Voi muodostaa erillaisia pieniä yhteisöjä niinku vaikkapa tämä foorumi. Kommunikaation monimuotoisuus on rikkaus. Jotkut ovat vain kateellisia ns. kirjalliselle sympaattisuudelle mitä Sinäkin edustat.

• par
        yks typy kirjoitti:

en minä niin iso frouva ole että isolla kirjaimella nimitellään. Täällähän ollaan. Mut' ko en ole vielä ihan tyystin oppinut missä kurrena pompitaan. Äsh, se olikin kenkuru kun pomppi. Tai sitten kumipallo. No en taida olla ainut. Yhelle typylle on pistetty viestiä siitä virrestä.
        Sosiaaliseen kanssakäymiseen en voi kuin puoliksi vastata. Kun en ole nähnyt tarpeikseni kännykkää hankkia. Mulle piisaa vastaaja. Internet on jo toinen juttu, joka liittyy tähän tietsikkaan. Siihen hörähdin. Tuli käytyä jopa tuollainen mini mikrotukihenkilö kurssi. 4kk.
        Nyt kulaus:=))))))

• yks typy
        kippari kirjoitti:

sit on vanha sitä ei kai ketään osaa sanoa ja kun kippari ei tiedä kuina vanha typy on:=(No toisaalta nykyinen tilanne on parempi sitä osaa nykyään nauttia sellaisista asioista mistä ei nuorena osannut;=)Joo pakkohan se on lähtee sinne lappiin rauhoittumaan ja nauttimaan siitä ihanasta rauhasta mitä täällä ei ole ikinä:=)))

ihan selvästi ikäkriisi menossa. :=))))
        Ei muuta kun hymyä huuleen. Itse olen mielestäni varhaisessa keski-iässä.
        Kyllä täytyy sanoa, että aina kun Hesassa käyn, niin tämä minunkin asuinseutu on rauhallista siihen verrattuna. Lappi onkin sitten vielä ihan eri planeetalta. :=))))

• yks typy
        kalle kirjoitti:

Kuten sanoit avainsanat "terapiaa" ja "koukkuun". Niin se menee myös mulla. Mutta pitäähän tämä hobby pois pahanteosta;). Huumetta tää on, mutta hyvänlaatusta luulen. Sosiaalisen kanssakäymisen muodot ovat vain kehittyneet. Ei tarvitse aina varata aikaa ihmisiltä milloin haluaa kommunikoida. Voi muodostaa erillaisia pieniä yhteisöjä niinku vaikkapa tämä foorumi. Kommunikaation monimuotoisuus on rikkaus. Jotkut ovat vain kateellisia ns. kirjalliselle sympaattisuudelle mitä Sinäkin edustat.

ei vois kukaan olla kateellinen, jos mun elämästä jotain tietäis. :=)))
        Mutta näillä foorumeilla voi kuitenkin toteuttaa jollain muodoin itseään. Nauttii kun saa kommunikoida vaikka näin virtuaalisesti toisten kanssa.
        Kerro mulle miten mun kirjallinen "sympaattisuus" sitten eroaa muista?
        Omasta mielestäni kirjoitan pskaa , mitä sylki suuhun tuo.
        Tietenkin tämä humala-tila vaikuttaa vähän mun totuttuun tyyliin. :=)))

• kelle
        yks typy kirjoitti:

ei vois kukaan olla kateellinen, jos mun elämästä jotain tietäis. :=)))
        Mutta näillä foorumeilla voi kuitenkin toteuttaa jollain muodoin itseään. Nauttii kun saa kommunikoida vaikka näin virtuaalisesti toisten kanssa.
        Kerro mulle miten mun kirjallinen "sympaattisuus" sitten eroaa muista?
        Omasta mielestäni kirjoitan pskaa , mitä sylki suuhun tuo.
        Tietenkin tämä humala-tila vaikuttaa vähän mun totuttuun tyyliin. :=)))

on mielestäni sellaista, että:
        - räväkissäkin mielipiteissäsi tuot aina esille huumoripuolen
        - olet aktiivinen, vastaat yleensä kaikkiin, myös negatiivisiin kommentteihin
        - sanansäiläsi on naisellisen pehmeä
        Se vaan näkyy. Luultavasti olet itsekkin huomannut se. Otat huomioon kommunikoivat osapuolet jollakin sellaisella määrittelemättömällä tavalla, jota en muissa ole huomannut.
        En ole tässä kosiskelemassa, vaan yritän vaan kertoa tuntemuksia keskusteluja seuranneena.
        Älä välitä minun mongerruksistani, vaan jatka samaa rataa=)

• kippari
        yks typy kirjoitti:

se voi olla kun tulee ikää alkaa miettimään liikaa näitäkin hommia,mut kyllä kippari tässä iloinen on ei tässä mitään hätää ole;=)))

• yks typy
        kelle kirjoitti:

on mielestäni sellaista, että:
        - räväkissäkin mielipiteissäsi tuot aina esille huumoripuolen
        - olet aktiivinen, vastaat yleensä kaikkiin, myös negatiivisiin kommentteihin
        - sanansäiläsi on naisellisen pehmeä
        Se vaan näkyy. Luultavasti olet itsekkin huomannut se. Otat huomioon kommunikoivat osapuolet jollakin sellaisella määrittelemättömällä tavalla, jota en muissa ole huomannut.
        En ole tässä kosiskelemassa, vaan yritän vaan kertoa tuntemuksia keskusteluja seuranneena.
        Älä välitä minun mongerruksistani, vaan jatka samaa rataa=)

voitaisko tutustua lähemmin? :=))))
        Olisin todella kiinnostunut sinusta.:=)))) Mies (tai en tiedä tosiaan kumpi oot, mutta oletan että mies)ehkä olet.
        Montako kaljaa olet muuten juonut?
        Mies ei kehu naista, kun pikku humalassa. :=)))
        No muuta en tiedä itsestäni kuin sen, että elämää en ota vakavasti, ja haluaisin ymmärtää kaikkia ihmisiä, vaikka sellaiseenhan ei kukaan pysty. :=))))

• yks typy
        kippari kirjoitti:

se voi olla kun tulee ikää alkaa miettimään liikaa näitäkin hommia,mut kyllä kippari tässä iloinen on ei tässä mitään hätää ole;=)))

hei! Mä kuolen kohta nauruun :=)))
        Tuun kohta sinne Hesaan ja annan sulle vähän äsksöniä!!!! Oot tosi hyvä tyyppi! Alat kyllä kiinnostamaan mua tosissaan.
        Taidan tulla sinne Lappiin sun seuraks. Huolisitko mua senkin vanhus :=))))))

• kippari
        yks typy kirjoitti:

hei! Mä kuolen kohta nauruun :=)))
        Tuun kohta sinne Hesaan ja annan sulle vähän äsksöniä!!!! Oot tosi hyvä tyyppi! Alat kyllä kiinnostamaan mua tosissaan.
        Taidan tulla sinne Lappiin sun seuraks. Huolisitko mua senkin vanhus :=))))))

likka oletko ottanut taas juomia????Kun jutut muuttuu tollaiseksi;)Tuu vaan tänne pistäytyy kipparilla on tilaa vaikka muille jakaa ja lappiinkin voisit tulla;)

• yks typy
        kippari kirjoitti:

likka oletko ottanut taas juomia????Kun jutut muuttuu tollaiseksi;)Tuu vaan tänne pistäytyy kipparilla on tilaa vaikka muille jakaa ja lappiinkin voisit tulla;)

mitään juomia ole ottanut *valehtelee* Minä kun en juuri koskaan juo. :=))))
        Ottaisitko minut kainaloon? Jos ottaisit, mitä sitten tekisit? Älä vaan sano, että saisin nukkua rauhassa siinä aamuun asti :=))))))

• kalle
        yks typy kirjoitti:

voitaisko tutustua lähemmin? :=))))
        Olisin todella kiinnostunut sinusta.:=)))) Mies (tai en tiedä tosiaan kumpi oot, mutta oletan että mies)ehkä olet.
        Montako kaljaa olet muuten juonut?
        Mies ei kehu naista, kun pikku humalassa. :=)))
        No muuta en tiedä itsestäni kuin sen, että elämää en ota vakavasti, ja haluaisin ymmärtää kaikkia ihmisiä, vaikka sellaiseenhan ei kukaan pysty. :=))))

sen olen kai velkaa? Lähdet kanssani yhdelle. Ei enempää, mutta näät itse sitten... Ne karmeet. Ole valmis! Kerro osoite missä ja kun tulen huomenna hakemaan lounaalle (mielellään jälkeen yhden) [email protected]

• ronja
        par kirjoitti:

Tuotas,enpä tuosta tiedä..Mun yks miestuttu oli tuollanen ja sen kans jutellessa munki piti jumpata..kyykätä ja varvastaa..:))
        Pitemmän päälle aika levotonta..:))Mieluusti kattelen suoraan silmiin keksutellessa..:DDD

• ronja
        kippari kirjoitti:

kysymys..:)) Riippuu paljo naisesta,missä vaiheessa se on;))
        Katos naisillaki on erilaisia vaiheita,iästä roikkumata:D
        Pahin on se koulutusvaihe.Iskee hillitön vimma koulata miehestä mieleinen..Jakson pituutta ei voi ennakoija ja se voi uusiutuakkin sillon tällön..;DDD
        Sillon tulee parhaiten toimeen vaan myöntelemällä,mutta ei kovin viisasta..tulevaisuutta ajatellen;)))

• kippari
        ronja kirjoitti:

kysymys..:)) Riippuu paljo naisesta,missä vaiheessa se on;))
        Katos naisillaki on erilaisia vaiheita,iästä roikkumata:D
        Pahin on se koulutusvaihe.Iskee hillitön vimma koulata miehestä mieleinen..Jakson pituutta ei voi ennakoija ja se voi uusiutuakkin sillon tällön..;DDD
        Sillon tulee parhaiten toimeen vaan myöntelemällä,mutta ei kovin viisasta..tulevaisuutta ajatellen;)))

samaa miettinyt monasti et milloin nainen alkaa olemaan siinä iässä että sen kanssa pärjää tälläinen lepoisampikin äijä;=))Mutta siihen en viellä ole mistään löytänyt vastausta:=)

• ronja
        kippari kirjoitti:

samaa miettinyt monasti et milloin nainen alkaa olemaan siinä iässä että sen kanssa pärjää tälläinen lepoisampikin äijä;=))Mutta siihen en viellä ole mistään löytänyt vastausta:=)

Ei kait se selviä muuten,ku kokeilemalla:)
        Oisahan se kiva eka yrittämällä passeli löytää:)
        Sun varmaan tarttee vaan jatkaa seilaamista,kyllä se vielä selviää:D
        Tosin naiset on aina vähä arvaamattomia,onpa mullekki joskus sanottu niin...:DD

• kippari
        ronja kirjoitti:

Ei kait se selviä muuten,ku kokeilemalla:)
        Oisahan se kiva eka yrittämällä passeli löytää:)
        Sun varmaan tarttee vaan jatkaa seilaamista,kyllä se vielä selviää:D
        Tosin naiset on aina vähä arvaamattomia,onpa mullekki joskus sanottu niin...:DD

kokemuksia aika lailla,mut taidanpa viellä jatkaa tätä yksinoloa se on varmaan helpompaa jos nyt ei tappele peilin edessä itsensä kanssa:=)

• Doe-10
        par kirjoitti:

en minä niin iso frouva ole että isolla kirjaimella nimitellään. Täällähän ollaan. Mut' ko en ole vielä ihan tyystin oppinut missä kurrena pompitaan. Äsh, se olikin kenkuru kun pomppi. Tai sitten kumipallo. No en taida olla ainut. Yhelle typylle on pistetty viestiä siitä virrestä.
        Sosiaaliseen kanssakäymiseen en voi kuin puoliksi vastata. Kun en ole nähnyt tarpeikseni kännykkää hankkia. Mulle piisaa vastaaja. Internet on jo toinen juttu, joka liittyy tähän tietsikkaan. Siihen hörähdin. Tuli käytyä jopa tuollainen mini mikrotukihenkilö kurssi. 4kk.
        Nyt kulaus:=))))))

Kuulut siihen yhä harvenevaan ihmisryhmään,joka ei ole kännykän orja.Tsemppiä sulle elämääsi :)

• par

toimisiko homma näin

• ronja

hierarkia iski taas..:))
      Yks poikamies,oli teipannu isokokosen justiinan kuvan jääkaapin oveen..:DD
      Tuumas jotta,aina kun tulee haikee mieli,nii eitartte ku justiinaa vilkasta ja johan taas päivä paistaa;DDD

• juutas

angerkoskesta kertovasta elämänkerrassa oli
        hauska juttu: sodan aikoihin opetti joku työn-
        johtaja naisia mottitalkoissa mittaamaan poka-
        sahalla metrin mittaisia halkoja sanomalla,
        että metri on (sahan kaaren) reiästä reikään.
        Siiri väitti: ei se niin pitkä ole.
        Työn opastaja: kyllä on, kun olan yli mitataan.

• kippari

olisi itselle samantapainen juttu,mut en viitsi nyt sanoo kenen naaman siihen kaapinoveen laittaisin ja sitä kun katsoisin päivä olisi pelkkää juhlaa kun huomaisi olevansa yksin himassa;=)))

• masa
        kippari kirjoitti:

olisi itselle samantapainen juttu,mut en viitsi nyt sanoo kenen naaman siihen kaapinoveen laittaisin ja sitä kun katsoisin päivä olisi pelkkää juhlaa kun huomaisi olevansa yksin himassa;=)))

Kun laitat jääkaapin oveen kauniiden ja rohkeiden Sally Spectran kuvan, niin johan pomppas! Mitkään ongelmat ei tuntuis sen kuvan katsomisen jälkeen yhtään miltään... ;-))

• kippari
        masa kirjoitti:

Kun laitat jääkaapin oveen kauniiden ja rohkeiden Sally Spectran kuvan, niin johan pomppas! Mitkään ongelmat ei tuntuis sen kuvan katsomisen jälkeen yhtään miltään... ;-))

sen näköinen mamma jos on kuvassa niin tää arki on pelkkää ruusuilla tanssimista ;=)

• masa
        kippari kirjoitti:

sen näköinen mamma jos on kuvassa niin tää arki on pelkkää ruusuilla tanssimista ;=)

Ja Sallyn kuvan näkemisen jälkeen olis aina ruokahalukin poistunut. Kätevä keino laihduttaa... ;-))

• kippari
        masa kirjoitti:

Ja Sallyn kuvan näkemisen jälkeen olis aina ruokahalukin poistunut. Kätevä keino laihduttaa... ;-))

siinä on tosiaan hyvä laihdutus keino ja samalla ei olekaan mitään mailmassa mikä ottaisi enää päähän;=)

• masa
        kippari kirjoitti:

siinä on tosiaan hyvä laihdutus keino ja samalla ei olekaan mitään mailmassa mikä ottaisi enää päähän;=)

Kyllä ei kuvan näkemisen jälkeen ota mikään kupoliin. Harmi vaan kun ei voi ruokaa enää laittaa jääkaappiin vaan piti ostaa toinen jääkaappi, jossa ei ole Sallyn kuvaa ovessa... ;-)))

• kippari
        masa kirjoitti:

Kyllä ei kuvan näkemisen jälkeen ota mikään kupoliin. Harmi vaan kun ei voi ruokaa enää laittaa jääkaappiin vaan piti ostaa toinen jääkaappi, jossa ei ole Sallyn kuvaa ovessa... ;-)))

laittaasiihen oman kuvan ja ihailee kuinka komee itse onkun vertaa sitä Sallyn kuvaan;=)

• masa
        kippari kirjoitti:

laittaasiihen oman kuvan ja ihailee kuinka komee itse onkun vertaa sitä Sallyn kuvaan;=)

Sen kyllä voisi tehdä. Keksin juuri idean. Jos laittaa postilaatikon kanteen Sallyn kuvan, niin postinkantaja ei enää tuo laskun laskua. Haittapuolena on, ettei tuo muutakaan postia... ;-)))

• kippari
        masa kirjoitti:

Sen kyllä voisi tehdä. Keksin juuri idean. Jos laittaa postilaatikon kanteen Sallyn kuvan, niin postinkantaja ei enää tuo laskun laskua. Haittapuolena on, ettei tuo muutakaan postia... ;-)))

voi saada viellä syytteen kuolemantuotamuksesta jos postimies heittää lusikan nurkkaan kun saa esim sydärin;=)

• masa
        kippari kirjoitti:

voi saada viellä syytteen kuolemantuotamuksesta jos postimies heittää lusikan nurkkaan kun saa esim sydärin;=)

Joo se kuva olis postikantajalle varmaan kuolemaksi ja itselle pikkasen liian rajua touhua kun joutuis poseen Sallyn takia... ;-)))

• kippari
        masa kirjoitti:

Joo se kuva olis postikantajalle varmaan kuolemaksi ja itselle pikkasen liian rajua touhua kun joutuis poseen Sallyn takia... ;-)))

ainakin kipparia alkaa jo ahdistamaan jos sen muijan kuvan jossain näkee;=)Niin olishan siinä selittämistä kun joutus sörkkään et miksi olet täällä;=)

• masa
        kippari kirjoitti:

ainakin kipparia alkaa jo ahdistamaan jos sen muijan kuvan jossain näkee;=)Niin olishan siinä selittämistä kun joutus sörkkään et miksi olet täällä;=)

Kyllä se Sallyn kuva ahdistaa raavasta miestä oikein urakalla.
        Joo, ei sitä kehtais sörkässä selittää istumisen syytä vaikka varmaan sais sympatiat heti puolelleen, kun syyn kertoisi... ;-)))

• kippari
        masa kirjoitti:

Kyllä se Sallyn kuva ahdistaa raavasta miestä oikein urakalla.
        Joo, ei sitä kehtais sörkässä selittää istumisen syytä vaikka varmaan sais sympatiat heti puolelleen, kun syyn kertoisi... ;-)))

keksii jokin selitys siellä miksi on kaapissa;=))
        Joo onhan se niin kamala kotka et ei tollaista voi katsella kovakaan jätkä;=)

• masa
        kippari kirjoitti:

keksii jokin selitys siellä miksi on kaapissa;=))
        Joo onhan se niin kamala kotka et ei tollaista voi katsella kovakaan jätkä;=)

Ei sitä Sallya katsele Erkkikään alle kolmen promillen humalassa ja silloinkin korkeintaan kolme sekuntia putkeen. :-))
        On se Sally vaan sellainen hirvitys, jotta sörkassakin ihmettelevät sitä pitkään vartijoita myöten. ;-)))

• kippari
        masa kirjoitti:

Ei sitä Sallya katsele Erkkikään alle kolmen promillen humalassa ja silloinkin korkeintaan kolme sekuntia putkeen. :-))
        On se Sally vaan sellainen hirvitys, jotta sörkassakin ihmettelevät sitä pitkään vartijoita myöten. ;-)))

varmaan imasta muutama lesti prenkua naamaan ennenkuin sitä voisi tsiikaa edes hetken;=))Ei tollaista pyydystä löydykään joka kulmalta;=)

• masa
        kippari kirjoitti:

varmaan imasta muutama lesti prenkua naamaan ennenkuin sitä voisi tsiikaa edes hetken;=))Ei tollaista pyydystä löydykään joka kulmalta;=)

Pitäs olla aika naamat että kattos sitä tavia hiukankin pitempään ja silloinkin olis parempi laittaa varmuuden vuoksi nitro kielen alle. ;-)))
        Onneksi ei samanlaista ihan joka nurkassa ole, koska muutoin menisi aika huonosti ja terveys kärsisi monilla... ;-)))

• kippari
        masa kirjoitti:

Pitäs olla aika naamat että kattos sitä tavia hiukankin pitempään ja silloinkin olis parempi laittaa varmuuden vuoksi nitro kielen alle. ;-)))
        Onneksi ei samanlaista ihan joka nurkassa ole, koska muutoin menisi aika huonosti ja terveys kärsisi monilla... ;-)))

kun olisi itsellä himassa ei kehtaisi mennä ulos kun naamari naamalla tai sit yöllä.Sit voisi sanoo et menee ainakin huonosti jos olis tollainen muija itsellä;=))
        No nyt pitää kohta lähtee vähäksi aikaa liikeelle mut myöhemmin lisää sit tekstiä:=)

• yks typy

Vai että niitä alushousuja heti alkasit esitteleen :=)))
      Minä oon vanhanaikainen typy. Ensin pitkä seurusteluaika ja sitten pikkuhiljaa edetään.
      Laitoit sitten noin vaan osoitteesi :=)))
      Onko tullut paljon jo naisilta viestejä ?
      Sulle taisi se tikivesi maistuakkin tosi hyvin, kun vielä kahden jälkeen oot siellä kalsarit jalassa kukkunut :=))))

• kippari

kuis sulla meni ne eiliset kalsarikännit?Onko nyt kanuuna eilisestä;=)

• kalle

Mikäs vika flanellissa on? Kyllä sitä passaa esitellä=) Osoitteita mulla kyllä löytyy. Vaikka öinen viipurinviinarohkeus jukaisikin yhden niistä, ei ole postilaatikot täyttyneet aivan toivotulla tavalla. Yks viesti oli. Sekin operaattorin mainos=( Noh, mitä noista... toivotan hyvät aamut sulle=)

• yks typy
        kippari kirjoitti:

kuis sulla meni ne eiliset kalsarikännit?Onko nyt kanuuna eilisestä;=)

hätää :=)))) Tässä taas entistä ehompana jatkamaan päivää.
        No sen verran kenkuttaa, kun en eilen jaksanut siivota. Nyt ne työt on edessä. Toivoin kyllä että joku olis yön aikana ne puolestani tehnyt, mutta ei. :=(((((
        Tänä iltana en kuitenkaan edes haista mitään alkoholituotteita! Kohtuus sentäs kaikessa.
        Nyt sitten imuri huutamaan ja radio täysille. Eiköhän sitä siivousintoa ala löytyyn. :=)))))

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

No sen verran kenkuttaa, kun en eilen jaksanut siivota. Nyt ne työt on edessä. Toivoin kyllä että joku olis yön aikana ne puolestani tehnyt, mutta ei. :=(((((
        Tänä iltana en kuitenkaan edes haista mitään alkoholituotteita! Kohtuus sentäs kaikessa.
        Nyt sitten imuri huutamaan ja radio täysille. Eiköhän sitä siivousintoa ala löytyyn. :=)))))

Jos jaksat,tulisitko seuraavaksi mun luo siivoomaan ;))Joka puolel tyhjiä kaljapulloja ja tuhkakupitkin on täynnä :( Maksan lentoliput...

• yks typy
        kalle kirjoitti:

Mikäs vika flanellissa on? Kyllä sitä passaa esitellä=) Osoitteita mulla kyllä löytyy. Vaikka öinen viipurinviinarohkeus jukaisikin yhden niistä, ei ole postilaatikot täyttyneet aivan toivotulla tavalla. Yks viesti oli. Sekin operaattorin mainos=( Noh, mitä noista... toivotan hyvät aamut sulle=)

mitään vikaa ole. Ihan pehmeää kangasta. Mutta näin sisäkäyttöön mulle ainakin liian lämmintä materiaalia. Minä kun niissä silkkisissä mustissa hepeneissä kuljeskelen täällä kotona. :=)))))
        Sullako on useitakin osoitteita
        Taidat olla aikamoinen mies.:=))))
        Nyt Typy töihin, tai ei taas mistään tuu mitään.
        Voi tätä pirun rakkinetta!!

• Doe-10
        Doe-10 kirjoitti:

Jos jaksat,tulisitko seuraavaksi mun luo siivoomaan ;))Joka puolel tyhjiä kaljapulloja ja tuhkakupitkin on täynnä :( Maksan lentoliput...

Voisit myös etsiä kalsarini jostain..ettei nakuna tarttis kirjoitella ;)))

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

Voisit myös etsiä kalsarini jostain..ettei nakuna tarttis kirjoitella ;)))

Nyt heitit pahan! Alkoi heti posket kuumeneen.
        Eihän tästä mitään tuu! MUN TÄYTYY MENNÄ NYT VIIMEINKIN SIIVOAMAAN!!
        Älkää nyt vähään aikaan mulle kirjoittako, että pääsen tästä koneen äärestä.
        Jos Doe lentoliput maksat, tuun viivana siivoamaan. Ja siivoankin kunnolla. Pesen samalla sinutkin :=))))
        Palataan iltapäivällä asiaan.

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

Nyt heitit pahan! Alkoi heti posket kuumeneen.
        Eihän tästä mitään tuu! MUN TÄYTYY MENNÄ NYT VIIMEINKIN SIIVOAMAAN!!
        Älkää nyt vähään aikaan mulle kirjoittako, että pääsen tästä koneen äärestä.
        Jos Doe lentoliput maksat, tuun viivana siivoamaan. Ja siivoankin kunnolla. Pesen samalla sinutkin :=))))
        Palataan iltapäivällä asiaan.

Laitan shampoot ja muut vaseliinit valmiiksi;)))) Hmm..pitäiskö laittaa sauna lämpenemään,vai riittäiskö suihku...Toisaalta krapulassa saunominen on aika rankkaa..?

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

Laitan shampoot ja muut vaseliinit valmiiksi;)))) Hmm..pitäiskö laittaa sauna lämpenemään,vai riittäiskö suihku...Toisaalta krapulassa saunominen on aika rankkaa..?

mitä sanoit? Vaseliinit. Mihin sitä tarvitaan?
        Et kai vaan luule....
        Ei ole typy kuule vielä sellasia tarvinnut.
        Mutta kyllähän se riippuu aiak paljon miehestäkin, tarviiko vaseliiniä.
        Joo jos sitte suihkussa vaan. Ihan kivalta se sielläkin tuntuu. :=)))
        No joo.. neni nää jutut taas...

• kippari
        yks typy kirjoitti:

meinaa ettei tullut kanuunaa kun eilen oli vauhti päällä.
        Mä en uskalla ainakaan nykyään dokaa kun tulee sellainen kanuuna ettei seuraavana päivänä voi tehdä mitään et pakko tyytyä muutamaan bisukkkaan.

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

mitä sanoit? Vaseliinit. Mihin sitä tarvitaan?
        Et kai vaan luule....
        Ei ole typy kuule vielä sellasia tarvinnut.
        Mutta kyllähän se riippuu aiak paljon miehestäkin, tarviiko vaseliiniä.
        Joo jos sitte suihkussa vaan. Ihan kivalta se sielläkin tuntuu. :=)))
        No joo.. neni nää jutut taas...

Tarkoitin tietysti geeliä..Ei ole mullakaan vaseliinille käyttöä ;))) Asiasta toiseen...juomua vai tavallista?

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

Tarkoitin tietysti geeliä..Ei ole mullakaan vaseliinille käyttöä ;))) Asiasta toiseen...juomua vai tavallista?

geeliä? Mihin sitä??
        Ja ei mitään juomua, kun aina oon tykännyt ihan luomusta :=))) Eihän karkkikaan maistu miltään paperi päällä. ;=))))

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

geeliä? Mihin sitä??
        Ja ei mitään juomua, kun aina oon tykännyt ihan luomusta :=))) Eihän karkkikaan maistu miltään paperi päällä. ;=))))

Unohda geelit ja vaseliinit.Luomuhan on nykyisin in ;)))Soita,ennenkuin tulet,on nimittäin koodilukko tuolla alaovessa :( Älä sitten hämmästy,kun mulla on vieläkin ne pikkarit kateissa..no,saapa ainakin laitettua avaimet koukkuun roikkumaan ;))))

• nimittäin tämä ketju on nyt juuri ns. "puolivälissä" (kohta 100 vastausta) - ymmärrättehän...........Antaa mennä!!!

• kippari

sit olla kolmas joka menee 200kpl jos tälläi jatkuu;=)

• Doe-10
        kippari kirjoitti:

sit olla kolmas joka menee 200kpl jos tälläi jatkuu;=)

Jaksaisiko TAAS? No,jos typy on tämän junan veturi,niin mikä ettei ;-)))

• kippari
        Doe-10 kirjoitti:

Jaksaisiko TAAS? No,jos typy on tämän junan veturi,niin mikä ettei ;-)))

Doe kuis pyyhkii näin lauantaina?mä tossa olen tyttären kanssa ollut liikeellä ja taitaa mennä tää viikonloppukin sen seurassa,mut ainahan tänne ehtii ainakin illalla laittamaan viestii;=)Nyt pitää vaan katsella olisiko typyllä jotain hyviä juttuja tiedossa;=)))

• Doe-10
        kippari kirjoitti:

Doe kuis pyyhkii näin lauantaina?mä tossa olen tyttären kanssa ollut liikeellä ja taitaa mennä tää viikonloppukin sen seurassa,mut ainahan tänne ehtii ainakin illalla laittamaan viestii;=)Nyt pitää vaan katsella olisiko typyllä jotain hyviä juttuja tiedossa;=)))

Kännyviestiä,sähköpostia,tänne yritän kirjoittaa ja siivotakin pitäsi :( Onneksi tuli hankittua "energiajuomaa"tarpeeksi ;-))) Typyn juttuvarasto on pohjaton,ainakin siltä vaikuttaa :D

• kippari
        Doe-10 kirjoitti:

Kännyviestiä,sähköpostia,tänne yritän kirjoittaa ja siivotakin pitäsi :( Onneksi tuli hankittua "energiajuomaa"tarpeeksi ;-))) Typyn juttuvarasto on pohjaton,ainakin siltä vaikuttaa :D

se kiparillakin on kun pitäs tyttären kanssa seurustella juuri tiskasin astiat pois ja nyt siirryin toiselle koneelle makkariin makaamaan läppäri sylissä;=Mut onneksi on typy jolla tarinat ei lopu kesken;=)

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

taidat olla, kun viestejä noin lykkää :=)))
        Mutta nyt kuitenkin huuhaalla on juominen loputtava! Mennyt ihan älyttömäks täällä touhu!
        Minua et Doe kyllä tänään houkuttele millään energiajuomilla. Ja jos ei mua kukaan kestä selvin päin, voi vaihtaa foorumia :=))))
        Kippari on sentäs ainoa viisas koko sakista. Ja muutenkin jaksaa olla kohtelias naisille ja valvoa ja jutella vaikka yön heidän kanssaan. Mutta mitä täällä olevat kännikalat. Juodaan laput silmille ja sammutaan sänkyyn jo yhdeksältä illalla. :=))))

• kippari
        yks typy kirjoitti:

Mutta nyt kuitenkin huuhaalla on juominen loputtava! Mennyt ihan älyttömäks täällä touhu!
        Minua et Doe kyllä tänään houkuttele millään energiajuomilla. Ja jos ei mua kukaan kestä selvin päin, voi vaihtaa foorumia :=))))
        Kippari on sentäs ainoa viisas koko sakista. Ja muutenkin jaksaa olla kohtelias naisille ja valvoa ja jutella vaikka yön heidän kanssaan. Mutta mitä täällä olevat kännikalat. Juodaan laput silmille ja sammutaan sänkyyn jo yhdeksältä illalla. :=))))

typy et sinä sanot minuu viisaaksi eipä noita sanoja ole monasti kuulutkaan ja pitäähän naisille olla kohtelias ja koittaa heidän kanssa jutella vaikka meinaakin taju mennä kankaalle kun välillä väsyttää ilataisin aikalailla;=)Nyt olkaa varovaisii sielläpäin kun luin tossa hs sivuu :=(((En tietenkään tarkoita et typy kuulusi tähänporukkaan;=)
        http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1076154315527

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

Tuntuu,kuin vihjailisit jotain.....? Minä ainakin kävin yhdeksältä LEPÄÄMÄÄN rankan työviikon jälkeen,enkä ottanut kuin yhden..hm..kossupullon ;))) Olen aina ollut sitä mieltä,että liika työnteko ei ole terveellistä :)))

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

Tuntuu,kuin vihjailisit jotain.....? Minä ainakin kävin yhdeksältä LEPÄÄMÄÄN rankan työviikon jälkeen,enkä ottanut kuin yhden..hm..kossupullon ;))) Olen aina ollut sitä mieltä,että liika työnteko ei ole terveellistä :)))

sitten. Eilen illalla sanoit, että joit vain puoli kossupulloa. Miten teihin miehiin enää kukaan nainen voi luottaa. Puhutte kaikki aina ihan huuhaata. :=)))))

• yks typy
        kippari kirjoitti:

typy et sinä sanot minuu viisaaksi eipä noita sanoja ole monasti kuulutkaan ja pitäähän naisille olla kohtelias ja koittaa heidän kanssa jutella vaikka meinaakin taju mennä kankaalle kun välillä väsyttää ilataisin aikalailla;=)Nyt olkaa varovaisii sielläpäin kun luin tossa hs sivuu :=(((En tietenkään tarkoita et typy kuulusi tähänporukkaan;=)
        http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1076154315527

Kyllä se hepatiitti leviää koko ajan. Ei me täällä pienessä Suomessakaan enää turvassa olla.
        Onneksi mulla rokotus työn puolesta jo.
        En nyt tarkoita sitä Typyn lisä-bisnestä :=))))

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

sitten. Eilen illalla sanoit, että joit vain puoli kossupulloa. Miten teihin miehiin enää kukaan nainen voi luottaa. Puhutte kaikki aina ihan huuhaata. :=)))))

Taisin olla väsyneempi kuin luulinkaan x-)) Sitä se työnteko teettää.. Dementia ja krapula iskevät yhtaikaa ;))) Täytyykin tarkistaa kaapeista tyhjien pullojen määrä..

• kippari
        yks typy kirjoitti:

Kyllä se hepatiitti leviää koko ajan. Ei me täällä pienessä Suomessakaan enää turvassa olla.
        Onneksi mulla rokotus työn puolesta jo.
        En nyt tarkoita sitä Typyn lisä-bisnestä :=))))

luin vaan hesarin sivuu niin huomasin tollaisen et seillä pohjosemmassa sitä on nyt liikeellä.Oletsä sairaalassa duunissa kun duunin puolesta on toi rokotus sulle?

• yks typy
        kippari kirjoitti:

luin vaan hesarin sivuu niin huomasin tollaisen et seillä pohjosemmassa sitä on nyt liikeellä.Oletsä sairaalassa duunissa kun duunin puolesta on toi rokotus sulle?

parein etten paljasta mitään :=))))
        Sinäkö siellä tytärtä hoivailet? Onko tytär kuin vanha? Ei ole pakko kertoa.
        Kylläpäs alkoi ramasemaan kun söin tuossa äsken.
        Pitöiskö vähän käydä makuulle. Mutta vain vähäks aikaa. En kauan malta olla täältä pois. :=)))

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

Taisin olla väsyneempi kuin luulinkaan x-)) Sitä se työnteko teettää.. Dementia ja krapula iskevät yhtaikaa ;))) Täytyykin tarkistaa kaapeista tyhjien pullojen määrä..

tarkastaakin. Ja varmaan kun lasket vielä ne potellit, niin tulee vielä kamalampi krapula. Ja oikein moraalinen sellainen :=)))))

• kippari
        yks typy kirjoitti:

parein etten paljasta mitään :=))))
        Sinäkö siellä tytärtä hoivailet? Onko tytär kuin vanha? Ei ole pakko kertoa.
        Kylläpäs alkoi ramasemaan kun söin tuossa äsken.
        Pitöiskö vähän käydä makuulle. Mutta vain vähäks aikaa. En kauan malta olla täältä pois. :=)))

nyt kertonut kun tuun pohjosta kohti olisin sit voinnut käydä sua moikkaamassa vaikka oulunyliopistollisessa keskussairaalassa;=))No onhan se kipparin tytär jo kohta aikuinen likka:=))Tulee aina välillä vanhaa faijaa moikkaamaan ja pyytämään samalla fyrkaa;=))

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

tarkastaakin. Ja varmaan kun lasket vielä ne potellit, niin tulee vielä kamalampi krapula. Ja oikein moraalinen sellainen :=)))))

Ei saa olla ilkeä :`( Morkkis on jo nyt.Ja taitaa paheta,kun menen vilkasemaan tuonne pankkitilin saldopuolelle...

• yks typy
        kippari kirjoitti:

nyt kertonut kun tuun pohjosta kohti olisin sit voinnut käydä sua moikkaamassa vaikka oulunyliopistollisessa keskussairaalassa;=))No onhan se kipparin tytär jo kohta aikuinen likka:=))Tulee aina välillä vanhaa faijaa moikkaamaan ja pyytämään samalla fyrkaa;=))

vanha sinä olet? Aina puhut että oot niin vanha. Sulla on ihan selvästi ikä-kriisi. Etkö usko jo että ollaan aina nuoria. Kerro minkä ikäinen olet?
        Mieheltä voi kysyä ikää, mutta ei naiselta :=))))
        Tuu vaan kattoon mua. Lupaan pullakahvit keittää.
        Vai haluaisitko että tarjoan jotain muuta :=)))
        Voisit poiketa Ilokadulla mun luona.
        Kyllä ne lapset silloin muistaa vanhempiaan kun rahan tarvis yllättää. :=)

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

Ei saa olla ilkeä :`( Morkkis on jo nyt.Ja taitaa paheta,kun menen vilkasemaan tuonne pankkitilin saldopuolelle...

sitten ilkeile enää sulle :=))) Yritän olla suututtamasta, ettet mene vielä nukkumaan. :=)))
        Mun pankkitilin saldoa ei kannata ees välillä käydä katsomassakaan, kun se tili tulee ja samalla se lähtee sieltä. Mutta onhan se taas niin kevyt olo kun ei tarvi enää euroja tuhlaamaan lähtä mihinkään. Saa istuskella täällä huuhaalla. :=))))

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

sitten ilkeile enää sulle :=))) Yritän olla suututtamasta, ettet mene vielä nukkumaan. :=)))
        Mun pankkitilin saldoa ei kannata ees välillä käydä katsomassakaan, kun se tili tulee ja samalla se lähtee sieltä. Mutta onhan se taas niin kevyt olo kun ei tarvi enää euroja tuhlaamaan lähtä mihinkään. Saa istuskella täällä huuhaalla. :=))))

ei vingu meikäläisen taloudessa :-))Käteistä on pakko olla,vaikka ahneet pubinpitäjät tekevät parhaansa rahojeni ryöväämisessä.Huuhaalle sentään riittää 32€:n kk.maksu :))

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

ei vingu meikäläisen taloudessa :-))Käteistä on pakko olla,vaikka ahneet pubinpitäjät tekevät parhaansa rahojeni ryöväämisessä.Huuhaalle sentään riittää 32€:n kk.maksu :))

minäkin vingutan vain ulkomailla. Siellä kätevä.
        En minä muulloin sitä vinguta. Mutta silti rahat tililtä katoaa. :=))))

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

minäkin vingutan vain ulkomailla. Siellä kätevä.
        En minä muulloin sitä vinguta. Mutta silti rahat tililtä katoaa. :=))))

pelkkää roskaa,roska on pskaa ja pska ei lopu koskaa;)))Muuten,löysin kaapista 29 tyhjää pulloa.Kuudessa luki:Puhast eesti viin.Mitähän sellainen tarkoittaa?

• juutas
        Doe-10 kirjoitti:

on sellainen liittymä, että noin kohtuuhintaan
        selviää?

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

pelkkää roskaa,roska on pskaa ja pska ei lopu koskaa;)))Muuten,löysin kaapista 29 tyhjää pulloa.Kuudessa luki:Puhast eesti viin.Mitähän sellainen tarkoittaa?

vähän kuin Oulun murretta ainakin se puhas eli puhasta(äidinkielellä puhdasta). Muita sanoja en ymmärräkkään :=))))
        Paljon on pulloja sulla ja valitat rahan vähyyttä. Vie tyhjät kauppaan, niin saat vähän rahaa.
        Mulle kans ilmestyy joskus tyhjiä pulloja ja ihmetyttää aina kuka niitä tuo. Mä en ainakaan tyhjiä osta koskaan :=)))

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

vähän kuin Oulun murretta ainakin se puhas eli puhasta(äidinkielellä puhdasta). Muita sanoja en ymmärräkkään :=))))
        Paljon on pulloja sulla ja valitat rahan vähyyttä. Vie tyhjät kauppaan, niin saat vähän rahaa.
        Mulle kans ilmestyy joskus tyhjiä pulloja ja ihmetyttää aina kuka niitä tuo. Mä en ainakaan tyhjiä osta koskaan :=)))

olis varaa jatkuvasti viinaa ostaa,mutta pullonpalautus saa budjetin kivasti tasapainoon ;-)) Olen vieraillekin sanonut,että tullessa sitten painetaan nenällä ovikelloa.Eräs ei ymmärtänyt,joten tarkensin,että kaljakassi kummassakin kädessä ei ole muita vaihtoehtoja ;-)))

• Doe-10
        juutas kirjoitti:

on sellainen liittymä, että noin kohtuuhintaan
        selviää?

Kiinteistökaista. Nopeus 1Mbps.

• kippari
        yks typy kirjoitti:

vanha sinä olet? Aina puhut että oot niin vanha. Sulla on ihan selvästi ikä-kriisi. Etkö usko jo että ollaan aina nuoria. Kerro minkä ikäinen olet?
        Mieheltä voi kysyä ikää, mutta ei naiselta :=))))
        Tuu vaan kattoon mua. Lupaan pullakahvit keittää.
        Vai haluaisitko että tarjoan jotain muuta :=)))
        Voisit poiketa Ilokadulla mun luona.
        Kyllä ne lapset silloin muistaa vanhempiaan kun rahan tarvis yllättää. :=)

täällä nyt ala ikääni kertoo:=)Mut se onkin sellainen sanonta mulla et likka tuli vanhaa faijaa tsiikaamaan;=)Voishan sitä poiketa samalla kun sinne suuntaan tulen niin iloisella kadulla;=)

• kippari
        Doe-10 kirjoitti:

Kiinteistökaista. Nopeus 1Mbps.

sama nopeus,mut pikkusen halvempi eli 29€

• yks typy
        kippari kirjoitti:

sama nopeus,mut pikkusen halvempi eli 29€

50/kk. Mutta omakotitaloon onkin eri taksat. Siis voisit poiketa Kippari Ilokadulla?
        No kyllähän se käy. Milloin sinä lähdet? Autolla vai lentokoneella kun menet?
        Voin taata että ilokadulla viihtyy vanhempikin äijä :=))))

• juici
        yks typy kirjoitti:

50/kk. Mutta omakotitaloon onkin eri taksat. Siis voisit poiketa Kippari Ilokadulla?

millään autolla lähde sinne asti ajelemaan et koneella vaan liikeelle.Ensviikonloppuna lähden liikeelle et pitää pistäytyy iloisella kadulla samalla kun sinne suuntaan tulen;=)

• kippari
        yks typy kirjoitti:

siellä pohjosessa ei ole niin monia netin tarjoojia et on pakko maksaa se mitä on tarjolla.meillä täällä on niin monta mahdollista et voi valita monesta.voishan sitä autollakin lähtee sinne kun prätkällä ei tähänaikaan enää voi kulkee ja jos lentokoneella lähtee pitäs tulla sellaisella joka laskeutuu myös ouluun kun olen menossa pitemälle kyläilee;=)

• yks typy

Miks ensin oli eri nikki??
      Taasko joku täällä yrittää huuhailla?
      No eikun siitä vaan. Kyllä tämä typy hommat kotiin hoitaa :=))))

• kippari

huomasin juuri saman homman en tiedä mikä toi oli mä lähden tosiaan viikolla sinne suuntaan en viellä tiedä mikä päivä kun tietää noista hommista ensin;=)

• yks typy
        kippari kirjoitti:

huomasin juuri saman homman en tiedä mikä toi oli mä lähden tosiaan viikolla sinne suuntaan en viellä tiedä mikä päivä kun tietää noista hommista ensin;=)

lähdet Lappiin tähän aikaan vuodesta? Ruskakin mennyt ohi. Mihin päin Lappia meinaat suunnistaa?

• kippari
        yks typy kirjoitti:

lähdet Lappiin tähän aikaan vuodesta? Ruskakin mennyt ohi. Mihin päin Lappia meinaat suunnistaa?

sitä pitää mennä moikkaamaan yhtä kimulia;=)ja samalla pikkusen huilii sinne kun täällä aina niin kauhee kiire et on ihan puhki viikon jälkeen;=)))Ja pikkusen pitemmälle meen missä sinä asut;=)

• yks typy

Jaa että koneella? Sun täytyy sitten tehdä välilasku Ouluun. Ja Oulusta ei tätä nykyä enää lennä koneita Lappiin. Että miten sitten? No kyllähän minä sua täällä Ilokadulla hoitelen.
      Voi olla, että pari viikkoa saat varata aikaa :=))))

• juisi

tulla moikkaamaan sinuu sit samalla kun olen menossa sinne suuntaan:=D

• Doe-10
        juisi kirjoitti:

Laatikollinen laatuviiniä täytyy olla mukana.Typy on joskus hyvin janoinen ;)

• yks typy
        juisi kirjoitti:

vaan sinäkin. Tiedätkö muuten, missä se Ilokatu sijaitsee? Jos en itse satu olemaan paikalla kun tulet, voit kysyä portinvartijalta. Se voi sitten kilauttaa mulle. Asun nimittäin sellasella eliittialueella. Sinne pääsee vain harvat ja valitut :=)))

• juisi
        Doe-10 kirjoitti:

se viiniä sit joka päivä kun sille pitää ottaa viiniä mukaan sinne:=D

• juisi
        yks typy kirjoitti:

vaan sinäkin. Tiedätkö muuten, missä se Ilokatu sijaitsee? Jos en itse satu olemaan paikalla kun tulet, voit kysyä portinvartijalta. Se voi sitten kilauttaa mulle. Asun nimittäin sellasella eliittialueella. Sinne pääsee vain harvat ja valitut :=)))

sinne tulossa muutakin porukkaa kyläilemään?No mä piipahdan ainakin kun tulen sinne suuntaan:=D
        Mut nyt lähden baariin katselemaan kavereita;=D

• kippari
        yks typy kirjoitti:

kohta talo täynnä äijiä jos me tullaan Doenkin kanssa sinne kippaamaan brenkua kumpikin ottaa kassilliset vinkua messiin;=))

• Doe-10
        juisi kirjoitti:

se viiniä sit joka päivä kun sille pitää ottaa viiniä mukaan sinne:=D

Lasillisen päivässä ja viikonloppuina 3.Mitään litkuja on sitten turha viedä ;-))

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

viiniä Doe janoon juoda. Sitä nautitaan :=))))
        Missä sitä on luuhailtu? Luulin että sammunut jo oot. ettei kävis niinkuin eilen, että tässä Kipparin kans kahen jäädään :=)))))

• yks typy
        kippari kirjoitti:

kohta talo täynnä äijiä jos me tullaan Doenkin kanssa sinne kippaamaan brenkua kumpikin ottaa kassilliset vinkua messiin;=))

miehiä mulla vaikka kuin paljon. Jos ei muualla niin mielikuvituksissa ainakin. Ajattele miltä tuntuu mennä mielikuvituksissa nukkumaan joka ilta eri miehen kans:=))) Minulla sitä mielikuvitusta kyllä riittää liiankin kans. Kun on oikein hyvä mielikuvitus, niin sehän melkein on jo tapahtunut. Vai mitä mieltä oot? :=))))
        No tulipa tuo, no sanotaan nyt vielä kerran, siis mielikuvitus monesti mainittua :=)))

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

viiniä Doe janoon juoda. Sitä nautitaan :=))))
        Missä sitä on luuhailtu? Luulin että sammunut jo oot. ettei kävis niinkuin eilen, että tässä Kipparin kans kahen jäädään :=)))))

...vielä.Siis nautiskellaan muttei juoda? Hmm..ensin juodaan vettä,sitten viinaa ja vettä,lopuksi juodaan viinaa kuin vettä ;-)) On mulla tosiaan aika barbaariset juomatavat..:(

• kippari
        yks typy kirjoitti:

miehiä mulla vaikka kuin paljon. Jos ei muualla niin mielikuvituksissa ainakin. Ajattele miltä tuntuu mennä mielikuvituksissa nukkumaan joka ilta eri miehen kans:=))) Minulla sitä mielikuvitusta kyllä riittää liiankin kans. Kun on oikein hyvä mielikuvitus, niin sehän melkein on jo tapahtunut. Vai mitä mieltä oot? :=))))
        No tulipa tuo, no sanotaan nyt vielä kerran, siis mielikuvitus monesti mainittua :=)))

mielikuvitus on jo paljon;=))olishan se hienoo kun olis jokayö eri kimma kipparillakin vieressä;=)No toisaalta kun nyt olis yksi hyväkin sekin riittäisi jos totta puhutaan.Mutta taidan olla niin ronkeli nykyään et siksi sitä pitää tässä olla aika usein yksin vaan himassa;=)))

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

Lasillisen päivässä ja viikonloppuina 3.Mitään litkuja on sitten turha viedä ;-))

laatuviinejä vain. Mitä nyt sen kolmen litran hanaviini pakkauksen. About 25 euroa. Kalliit on typyn toiveet :=)))) Mutta ranskalaista mieluummin.

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

laatuviinejä vain. Mitä nyt sen kolmen litran hanaviini pakkauksen. About 25 euroa. Kalliit on typyn toiveet :=)))) Mutta ranskalaista mieluummin.

täytyy maksaakin ;-))) Etenkin kun ranskalaista viihdettä on tarjolla.

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

...vielä.Siis nautiskellaan muttei juoda? Hmm..ensin juodaan vettä,sitten viinaa ja vettä,lopuksi juodaan viinaa kuin vettä ;-)) On mulla tosiaan aika barbaariset juomatavat..:(

et ole. No antaa olla :=))))
        Kannattaa muuten juoda vettä välillä kun alkoholia nauttii. Ei tule krapulaa. Ainakaan pahaa. Minä nautin funktionaalista juomaa. Kai olet lukennut sen vaikutuksista. Sitä ei voi oikeastaan kutsua enää alkoholiksi. miks ei meillä voi olla kuten Keski-Euroopassa? Suomalaiselle tulee heti morkkis, kun lasin viiniä nautiskelee. No ei mulle kyllä tule :=))))

• yks typy
        kippari kirjoitti:

mielikuvitus on jo paljon;=))olishan se hienoo kun olis jokayö eri kimma kipparillakin vieressä;=)No toisaalta kun nyt olis yksi hyväkin sekin riittäisi jos totta puhutaan.Mutta taidan olla niin ronkeli nykyään et siksi sitä pitää tässä olla aika usein yksin vaan himassa;=)))

eikö Kipparilla kuiteskin tee välillä mieli, niinkun naista? Eihän sitä tarvi ajatella, että sen naisen kans asumaan alkaa. Mutta tarkoitan siis vaan.... mitenkä sen nyt sanoisin. No välillä... No kyllä varmaan tajuat mitä tarkoitin :=))))
        Jos niitä hyviä lähdet etsimään, voin sanoa että niitä et ikinä löydä. Vaikka en tiedä mitä sillä hyvällä tarkoitat. Voitko selittää?

• Doe-10
        kippari kirjoitti:

se sinun Ducati on? Itsellä kokemusta vain japseista :-( Eipä silti,ikinä ei ole prätkäkorttiakaan ollut :-))

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

täytyy maksaakin ;-))) Etenkin kun ranskalaista viihdettä on tarjolla.

en ymmärrä. Onko sulla siellä ranskalaista viihdettä? Et kait vaan videota katsele? Kyllä minä kuule sulle näyttäisin parempaa viihdettä, kun ranskalaiset:=))) Oho. Nyt tais mennä ulalle. :=)))

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

en ymmärrä. Onko sulla siellä ranskalaista viihdettä? Et kait vaan videota katsele? Kyllä minä kuule sulle näyttäisin parempaa viihdettä, kun ranskalaiset:=))) Oho. Nyt tais mennä ulalle. :=)))

Eikö Oulussa Ilokatu 69:ssä(ovessa lukee:yks typy)olekaan ranskalaista viihdettä tarjolla?? Monesko viinilasillinen menossa;-))))?

• kippari
        yks typy kirjoitti:

eikö Kipparilla kuiteskin tee välillä mieli, niinkun naista? Eihän sitä tarvi ajatella, että sen naisen kans asumaan alkaa. Mutta tarkoitan siis vaan.... mitenkä sen nyt sanoisin. No välillä... No kyllä varmaan tajuat mitä tarkoitin :=))))
        Jos niitä hyviä lähdet etsimään, voin sanoa että niitä et ikinä löydä. Vaikka en tiedä mitä sillä hyvällä tarkoitat. Voitko selittää?

tekee mieli naista välillä,mut tarkoitin että kunnon kimmaa jonka kanssa voisi vaikka asustella yhdessä joskus.Sen jälkeen kun erosin olen ollut vähän tarkempi noiden hommien kanssa ettei lyö kättä skeidaan niinkuin viimeksi;=))

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

se sinun Ducati on? Itsellä kokemusta vain japseista :-( Eipä silti,ikinä ei ole prätkäkorttiakaan ollut :-))

mennä nukkumaan. Otan sinut ja Kipparin uniini mukaan. Vai mitä mieltä ootte? Minähän kyllä jaksan valvoa viimeiseen asti näin viikonloppuna jos juttuseuraa löytyy. :=))))

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

et ole. No antaa olla :=))))
        Kannattaa muuten juoda vettä välillä kun alkoholia nauttii. Ei tule krapulaa. Ainakaan pahaa. Minä nautin funktionaalista juomaa. Kai olet lukennut sen vaikutuksista. Sitä ei voi oikeastaan kutsua enää alkoholiksi. miks ei meillä voi olla kuten Keski-Euroopassa? Suomalaiselle tulee heti morkkis, kun lasin viiniä nautiskelee. No ei mulle kyllä tule :=))))

ei ole ikinä ollut viinikulttuuria,eikä tule olemaan.Syrjäisessä maassa asuva kansa,joka ottaa alkoholia vain rähinöinnin ja pikaisen sammumisen toivossa :(

• kippari
        Doe-10 kirjoitti:

on vm-93 ja mukava fillari ajaa kun vertaa noihin japseihin vaikka onhan niilläkin kiva pörrää.Mut mulla on yksi linkki katso se on samallainen kuin täs kuvassa.

http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=3018

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

Eikö Oulussa Ilokatu 69:ssä(ovessa lukee:yks typy)olekaan ranskalaista viihdettä tarjolla?? Monesko viinilasillinen menossa;-))))?

Juotu, ja en tiedä jaksanko enää. On täällä viihdettä tarjolla, kun joku vaan tulis. Hiljaista ollut tänä iltana. Se tekee tämä lama-aika. Tuutko sinä sitten mun kans edes jutteleen? :=))))))

• yks typy
        kippari kirjoitti:

on vm-93 ja mukava fillari ajaa kun vertaa noihin japseihin vaikka onhan niilläkin kiva pörrää.Mut mulla on yksi linkki katso se on samallainen kuin täs kuvassa.

Onko sulla tuollainen peli? Vai että fillari?
        Turhan vaatimaton oot :=))))
        Käytkö koskaan näissä moottoripyöräilijöiden tapaamisissa? Esim. Hailuodossa on monena kesänä ollut sellaisia. Vai käytkö jossain Keski-Euroopassa?

• Doe-10
        kippari kirjoitti:

Että sellainen..*kateudesta vihreänä* ;-)))

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

mennä nukkumaan. Otan sinut ja Kipparin uniini mukaan. Vai mitä mieltä ootte? Minähän kyllä jaksan valvoa viimeiseen asti näin viikonloppuna jos juttuseuraa löytyy. :=))))

Jatkakaa te kipparin kanssa ;-) Son moi!

• kippari
        yks typy kirjoitti:

Käytkö koskaan näissä moottoripyöräilijöiden tapaamisissa? Esim. Hailuodossa on monena kesänä ollut sellaisia. Vai käytkö jossain Keski-Euroopassa?

samallainen on mulla ihan viellä samanvärinenkin;=)En mä ole missään sellaisissa käynnyt täällä suomessa sitä tulee ajeltua,mut nyt vaan on sekin ilo ohitse kun se seisoo tallissa et sit kesää tässä odottelen kuin kuuta taivaalta;=)))

• kippari
        Doe-10 kirjoitti:

Että sellainen..*kateudesta vihreänä* ;-)))

noi kauheen kalliita ole et hommaa säkin niin lähdetään sit ensikesänä ajelemaan vaikka typyy tsiikaamaan;=))

• yks typy
        yks typy kirjoitti:

Kippari ja Doe. Nyt typy lähtee nukkumaan. Tapaamme huomenna I hope. :=)))

• kippari
        yks typy kirjoitti:

Kippari ja Doe. Nyt typy lähtee nukkumaan. Tapaamme huomenna I hope. :=)))

jätät meidät tänne:=((No hyvää yötä ja kauniita unia sinulle:=)

• Doe-10
        kippari kirjoitti:

noi kauheen kalliita ole et hommaa säkin niin lähdetään sit ensikesänä ajelemaan vaikka typyy tsiikaamaan;=))

Tosi vapauden tunteekin vasta prätkällä ajaessa :-)) Typyn luota lähtiessä voi kuitenkin "paikat"olla niin kipeinä,että täytyy tulla takaisin lentsikalla ja prätkät kuormurilla perässä ;-)))

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

ei ole ikinä ollut viinikulttuuria,eikä tule olemaan.Syrjäisessä maassa asuva kansa,joka ottaa alkoholia vain rähinöinnin ja pikaisen sammumisen toivossa :(

eilen ilta meni? Sammumusessa vai rähinöinnissä? :=))))
        Mutta jotenkin uskon kuitenkin, että nämä tulevat sukupolvet osaisivat jo käyttää alkoholia asiallisemmin. Tiedä sitten.
        Luin muuten yks päivä Tieteen Kuvalehdestä, että Afrikassa ja Aasiassa norsulumat olivat hajoittaneet kokonaisia kyliä humalassa. Että hurjaa on meininki myös eläinmaailmassa.
        Suomessa ei kait ole kun punatulkut ja tilhet jotka syksyisin vähän kännissä lentelee :=)))
        Ai niin. Unohtu sanoa huomenta. No huomenta vaan.
        Eilisen punaviinin juonnin ansiosta olen ollut energinen. Heräsin kahdeksalta ja pesin saunan ja kylppärin. Mitäs sanot? Ahkera typy vai???

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

eilen ilta meni? Sammumusessa vai rähinöinnissä? :=))))
        Mutta jotenkin uskon kuitenkin, että nämä tulevat sukupolvet osaisivat jo käyttää alkoholia asiallisemmin. Tiedä sitten.
        Luin muuten yks päivä Tieteen Kuvalehdestä, että Afrikassa ja Aasiassa norsulumat olivat hajoittaneet kokonaisia kyliä humalassa. Että hurjaa on meininki myös eläinmaailmassa.
        Suomessa ei kait ole kun punatulkut ja tilhet jotka syksyisin vähän kännissä lentelee :=)))
        Ai niin. Unohtu sanoa huomenta. No huomenta vaan.
        Eilisen punaviinin juonnin ansiosta olen ollut energinen. Heräsin kahdeksalta ja pesin saunan ja kylppärin. Mitäs sanot? Ahkera typy vai???

Minutkin pesit niin hyvin eilen ;-))) Ei sovi alkoholi ihmisille eikä eläimille.Mekin muututaan joskus neljällä jalalla kulkeviksi,kun tarpeeksi huikkaa on tullut otettua ;-))

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

Tosi vapauden tunteekin vasta prätkällä ajaessa :-)) Typyn luota lähtiessä voi kuitenkin "paikat"olla niin kipeinä,että täytyy tulla takaisin lentsikalla ja prätkät kuormurilla perässä ;-)))

taas? :=))) Kyllä parein olis lentoliput varata paluumatkaan, jos Typyn luona käytte. Ette te sillä fillarilla takaisin enää pysty ajamaan. :=)))
        Missähän se Kippari luuhaa? Vieläkö lie nukkuu, vaikka yleensä niin aamun virkku on.
        Herätys Kippari! Päivä on jo puolessa :=))))

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

Minutkin pesit niin hyvin eilen ;-))) Ei sovi alkoholi ihmisille eikä eläimille.Mekin muututaan joskus neljällä jalalla kulkeviksi,kun tarpeeksi huikkaa on tullut otettua ;-))

mun se sauna pitikin pestä. Oli jotain tahmeaa joka paikassa :=))))
        Pitäis tässä vähän vielä valmistella ruokaa, kun iltapäivällä tulee syömävieraita. Joutuu olemaan sitte muutaman tunnin netistä pois. Miten minä kestän sen :=((((

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

taas? :=))) Kyllä parein olis lentoliput varata paluumatkaan, jos Typyn luona käytte. Ette te sillä fillarilla takaisin enää pysty ajamaan. :=)))
        Missähän se Kippari luuhaa? Vieläkö lie nukkuu, vaikka yleensä niin aamun virkku on.

olla aamukahveja juomassa.Kyllä se sieltä pian ilmestyy :-)))

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

mun se sauna pitikin pestä. Oli jotain tahmeaa joka paikassa :=))))
        Pitäis tässä vähän vielä valmistella ruokaa, kun iltapäivällä tulee syömävieraita. Joutuu olemaan sitte muutaman tunnin netistä pois. Miten minä kestän sen :=((((

tahmeaa siellä olisi ollut? Eikait mulla likööripullo vaan sinne kaatunut? Vai onko "kolmas jalkani"syypää ;-))) Tulet sitten äkkiä takaisin tänne,jos alkaa tulemaan pahoja vieroitusoireita.Kyllä vieraasi sen ymmärtävät :-)))

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

tahmeaa siellä olisi ollut? Eikait mulla likööripullo vaan sinne kaatunut? Vai onko "kolmas jalkani"syypää ;-))) Tulet sitten äkkiä takaisin tänne,jos alkaa tulemaan pahoja vieroitusoireita.Kyllä vieraasi sen ymmärtävät :-)))

tietenkin se "kolmas jalka". Etkö muista. Loppua ei meinannut tulla millään.:=)))
        Olet muuten aika kova kundi.:=))) Annan kymmenen pistettä.
        No nyt typy mars hommiin!! Nyt netistä vähäks aikaa poistuttava. Täytyy vaan pysyä lujana.

• severi
        kippari kirjoitti:

onpa mylly!
        Mitä siinä veekakkosesta mainittiin, montako
        mukia siinä on ?
        Tuo pentsiinitankki kyllä painaa pakkia pahasti.

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

tietenkin se "kolmas jalka". Etkö muista. Loppua ei meinannut tulla millään.:=)))
        Olet muuten aika kova kundi.:=))) Annan kymmenen pistettä.
        No nyt typy mars hommiin!! Nyt netistä vähäks aikaa poistuttava. Täytyy vaan pysyä lujana.

samoja ongelmia muillekin "pojille" ;)) http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=5&pos=82

• severi
        severi kirjoitti:

onpa mylly!
        mukia siinä on ?

severillä oli eilen kalenterin mukaan
        nimipäivä. Eikä kukaan muistanut!

• kippari
        Doe-10 kirjoitti:

oikeassa et kun äskenkin tulin autolla himaan ei sillä ajaminen ole mitään kun vertaa prätkällä ajamista se on ihan oma mailmansa:=)))Niin siinä voisi käydä jos sinne typylle erehtyy menee kyläilee;=)

• kippari
        severi kirjoitti:

onpa mylly!
        mukia siinä on ?

on v-moottorilla ja sylintereitä ei ole kuin 2kpl.No onneksi ei tole tota pakkia paljoo ettei paina maha tankkia vasten;=)

• kippari
        yks typy kirjoitti:

on ollut jo aamusta asti hereillä,mut olen tossa touhunnut kaikenlaista ja kävin tuolla pikkusen liikeellä myös;=)Vai meinaat ettei me pystytä ajaa takas Doen kanssa prätkillä jos sua käydään moikkaamassa;=))

• Doe-10
        kippari kirjoitti:

on ollut jo aamusta asti hereillä,mut olen tossa touhunnut kaikenlaista ja kävin tuolla pikkusen liikeellä myös;=)Vai meinaat ettei me pystytä ajaa takas Doen kanssa prätkillä jos sua käydään moikkaamassa;=))

Meitähän on vain kaksi äijää ;-)))

• kippari
        Doe-10 kirjoitti:

on jos se hoitelee täältä lisää äijiä itselle kun jaksaa sauhuu täällä kaikille;=))
        Nyt kippari lähtee heittämään yhtä kaveria kentälle,mut palataan myöhemmin linjoille:=)))

• yks typy
        kippari kirjoitti:

on jos se hoitelee täältä lisää äijiä itselle kun jaksaa sauhuu täällä kaikille;=))
        Nyt kippari lähtee heittämään yhtä kaveria kentälle,mut palataan myöhemmin linjoille:=)))

lomassa piti kurkistaa tänne.
        Mua niin loukkasi nyt Kippari sun väärä luulo.
        Olen sen verran fiksu nainen, etten samalle päivälle muita äijiä hommaa. Aika on varattu ainoastaan teille. Te Doen kans olette huuhaa-palstan eka miehet ketä Ilokadulle pyydän. Sitten täytyy tässä pohtia ketkä täältä pyydän seuraavaksi :=)))))

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

Doe, että kyllä sen verran jo ikää, että en jaksas enää kahta enempää päivässä hoitaa. Toista se oli entisinä hyvinä aikoina *muistelee aikaa haikein mielin* :=))))

• yks typy
        severi kirjoitti:

severillä oli eilen kalenterin mukaan
        nimipäivä. Eikä kukaan muistanut!

Severi. Varmaan päiväsi mennyt pilalle, kun ei moista asiaa kukaan muistanut. Mutta typy nyt haluaa onnitella sua. :=))))
        Tuliko sulle nyt parempi mieli. Lähetän tässä vielä aurinkoisen hymyn :=))))))))))))))))))))))

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

Doe, että kyllä sen verran jo ikää, että en jaksas enää kahta enempää päivässä hoitaa. Toista se oli entisinä hyvinä aikoina *muistelee aikaa haikein mielin* :=))))

Nuorempanahan sitä jaksoi..eipä sentään vielä Viagrahoitoa tarvitse ottaa ;-))))

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

Nuorempanahan sitä jaksoi..eipä sentään vielä Viagrahoitoa tarvitse ottaa ;-))))

kun tuutte. Toivottavasti ei Kipparinkaan vielä niitä tarvi ottaa. Eikös niiden vaikutukseen mene jonkin aikaa ja minä kun olen tottunut suoraan toimintaan :=))))
        Nyt jatkamaan taas askareita!!

• Doe-10
        kippari kirjoitti:

oikeassa et kun äskenkin tulin autolla himaan ei sillä ajaminen ole mitään kun vertaa prätkällä ajamista se on ihan oma mailmansa:=)))Niin siinä voisi käydä jos sinne typylle erehtyy menee kyläilee;=)

sitten useampi päivä :-))) Väsyneenähän ei saa ajaa..

• kalle

Viipurin tuliaisten puhtausaste ei ollut ehkä suomalaisen mittapuun mukaan parasta A-, ei edes B-luokkaa. Viipyilevän alkukuumotuksen jälkeen tuntui kuin soppa olisi kerralla hujahtanut polviin. Seuraava päivä oli hirveä. Nyt menee jo hiukkasen paremmin. Suosittelen käytettäväksi runsaslukuisten vieraitten värittämissä illanistujaisissa boolien terästeenä normaalin sinolin sijasta.
      Niin, mitäs tää liemi sitten oikein oli. Tämän kyselen kielimiehiltä myöhemmin. Kyrilliset kirjaimet eivät kuulu osaamisrepertuaariin...

• yks typy

Vieläkö Kalle sinä siellä mietit syntyjä syviä? :=)))
        Nytkös vasta alat olla tolpillas? Vai ei kyrilliset kirjaimet kuulu osaamisrepertuaariin :=))))
        Aine on näköjään kuitenkin terästänyt ainakin aivoja sulla.
        Vieläkö sulla ne polvipussiset alushousut jalassa vai joko päällyhousut oot saanut jalkaan?

• Doe-10

Tallinnan juomissa ;-)) Siellä ainakin tietää,mitä ostaa(melkein aina)...

• kalle
        yks typy kirjoitti:

Vieläkö Kalle sinä siellä mietit syntyjä syviä? :=)))
        Nytkös vasta alat olla tolpillas? Vai ei kyrilliset kirjaimet kuulu osaamisrepertuaariin :=))))
        Aine on näköjään kuitenkin terästänyt ainakin aivoja sulla.
        Vieläkö sulla ne polvipussiset alushousut jalassa vai joko päällyhousut oot saanut jalkaan?

Äläs nyt typy. Siistinä miehenä kalsongit on pyhäpäivän kunniaksi silitetty! Nyt vaan tuulipukua niskaan ja lenkille. Saa loputkin kuona-aineet siirrettyä uljaasta kropasta mäjelle=)

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

Tallinnan juomissa ;-)) Siellä ainakin tietää,mitä ostaa(melkein aina)...

näkyy olevan ketju päätössessä. Taas halusin sen lopettaa ettei kukaan muu ehdi. :=))))
        Avatkaa nyt uutta aihetta. Minä avasin viimeks. Jonkun muun vuoro nyt :=))))

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3112
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1841
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1724
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1239
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      125
      1019
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      93
      953
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      934
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      849
    10. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      845
    Aihe