Taas yksinäinen ilta kotosalla. Olen asunut avokkini kanssa yhdessä reilut kaksi vuotta ja rakastamme toisiamme. En vain tiedä, mitä tekisin kun hänellä ei ole aikaa minulle, hän on yksityisyrittäjä ja tekee töitä kellon ympäri miltei koko ajan. Olen kysynyt häneltä, josko hän olisi kyllästynyt minuun ja sen takia viettäisi aikaansa niin paljon töiden parissa, mutta hän vakuuttaa että haluaa jatkaa yhteistä elämäämme hamaan tulevaisuuteen. Mitä yhteistä elämää? Olen todella yksinäinen, onhan minulla ystäväni,mutten halua tuppautua aina heidän seuraan kun tunnen oloni yksinäiseksi. Miten saisin mieheni ymmärtämään, että on oltava muutakin elämää kuin pelkkä työ? Ja että myös minä haluaisin olla joskus hänen lähellään ja viettää aikaa yhdessä.
yksin yhdessä
5
1076
Vastaukset
- anneli
Minkä tyyppistä yritystoimintaa hän harjoittaa? Olisiko mahdollista, että olisit toisinaan hänen kanssaan töissä? Yksityisyrittäjät tahtovat olla niin tiukilla työnsä ja toimeentulonsa kanssa, että on enemmän sääntö kuin poikkeus, että päivät venyvät pitkiksi. Oma puolisoni ajaa kuorma-autoa, ja koska meillä ei ole (valitettavasti) lapsia, olen toisinaan autossa mukana ajossa. Se on ihan mukavaa ja siinä on aikaa "hoitaa suhdettakin" juttelemalla. Oma työni on säännöllistä, mutta mieheni ajaa monesti iltaisinkin ja lauantaisin. Olisiko tästä apua?
Yksityisyritteliäisyys ja (aloittava?) parisuhde on yhdessä hankala juttu. Tulee mieleen kokemuksesta, että silloin ne hetket, jolloin ollaan yhdessä, täytyy viettää sadalla prosentilla. Aloittavalla yrittäjällä voi viedä vuosia ennenkuin homma stabiloituu sen verran, että aikaa ei aina tarvitse niin tarkkaan laskea. Mielestäni sinun tulisi tukea miestäsi, mutta kuitenkin kertoa mikä rassaa. Yksityisyritteliäisyys on kuitenkin hieno uran valinta, josta te molemmat pitkällä juoksulla toivottavasti hyödytte.
- tiinuliini
Kiitos viesteistänne.
Mieheni työskentelee metsäalalla, enkä valitettavasti voi olla hänen mukanaan töissä. Arvostan kyllä hänen työtään ja ymmärrän ettemme asuisi talossamme ilman yritystä. Tiedän, että hänellä on valtavasti töitä ja että niitä on tehtävä, jos mielii jatkaa yritystoimintaa. Mieheni tietää etten ole täysin tyytyväinen suhteeseemme ja on pahoillaan siitä että saan olla niin paljon yksin. Siltikin haluaisin edes vähän yhteistä aikaa rakkaani kanssa, en mielestäni pyydä kohtuuttomia? Eikö parisuhteessa pitäisikin olla yhdessä, ei yksin... - niin tuttua..
Täällä minäkin, yksinäni kotosalla kun mies on töissä. Ei tosiaan viitsi aina ystäviäkään häiritä kun niilläkin on omat menonsa miehiensä kanssa. Mekin olemme asuneet muutaman vuoden yhdessä enkä ole tottunut tähän yksin oloon vieläkään. Olo on aika avuton, kun mieheni on se mitä haluan, mutta en tiedä kuinka kauan jaksan hoitaa suhdettamme yksin.
- Tyrinyt
Tee kuten muutkin, eli lapsi ja toivot että hän muuttuu sen myötä. (höpöhöpö)
Yksinäisyys rassaa parisuhteessakin, tosin se voi olla aivan omaa syytä!
Et sie plikka vaan ole korkeasti koulutettu punapää? Se selittäisi osaltaan ongelmasi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207081Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1214855L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa634126TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143424Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7082181Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2521581- 671415
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581398Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j561354Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221216