Hammashoito

lohkeama

Soitin ja yritin saada aikaa hammaslääkäriin menee joulukuun puolelle ja suuhygienistit on pakkolomalla ei saa apua kun parinviikon päästä,järkevää panna suorittavaa työtä tekeviä hoitajia pakkolomalle eikö löytyisi herroja mitkä voisi lomauttaa se ei haittaisi ketää.

29

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun ei ehdi

      Ei herrat ehdi töiltään pakkolomille! Kaupunginjohtajallakin on pitämättömiä lomia ennen eläköitymistä yli puoli vuotta. Sehän tarkoittaa kuuden vuoden pitämättömiä kesälomia.

    • eikö mukamas ole?

      Eikö nyt työvoimapulaan tulleissa mamuissa voisi olla pari hammaslääkäriä töihin, nehän ovat korkeastikoulutettuja joten luulisi jokunen hammaslääkärikin olevan porukassa!

      • Sovitaan näin

        Nämä korkeasti koulutetut joilla todistukset jääneet kotimaahan hoitamaan ensimmäisenä Lieksan hyysäreitä! Jää sitten meille muille ei niin koulutetuille nämä tavalliset lääkärit ja sairaanhoitajat.


      • Jugo
        Sovitaan näin kirjoitti:

        Nämä korkeasti koulutetut joilla todistukset jääneet kotimaahan hoitamaan ensimmäisenä Lieksan hyysäreitä! Jää sitten meille muille ei niin koulutetuille nämä tavalliset lääkärit ja sairaanhoitajat.

        Nyt on Lieksaan kotoutunut myös paperittomia lääkäreitä. Näin kun Sarasoja kesällä johdatti lääkärikeskus Itessä kuuden mamun joukkoa. Varmaankin työpaikkahaastatteluun. Näinä kaupungin taloudellisesti tiukkoina aikoina tuskin ne potilaanakaan siellä oli. Eihän sinne saa lähetettä paikallisetkaan.


      • kuka maksaa ?
        Jugo kirjoitti:

        Nyt on Lieksaan kotoutunut myös paperittomia lääkäreitä. Näin kun Sarasoja kesällä johdatti lääkärikeskus Itessä kuuden mamun joukkoa. Varmaankin työpaikkahaastatteluun. Näinä kaupungin taloudellisesti tiukkoina aikoina tuskin ne potilaanakaan siellä oli. Eihän sinne saa lähetettä paikallisetkaan.

        Yksityisellä lääkäriasemalla ?


      • irja kulma
        kuka maksaa ? kirjoitti:

        Yksityisellä lääkäriasemalla ?

        No ei varmaankaan mamujen osalta ole kovin vaikeaa arvata.


      • onko oikein
        irja kulma kirjoitti:

        No ei varmaankaan mamujen osalta ole kovin vaikeaa arvata.

        Milloin kantaväestö pääsee saattajan kera ja ilmaisella kyydillä yksityiseen lääkäriin? Valtuutetut vastatkaapa?


      • Jugo
        onko oikein kirjoitti:

        Milloin kantaväestö pääsee saattajan kera ja ilmaisella kyydillä yksityiseen lääkäriin? Valtuutetut vastatkaapa?

        Tarkennan vielä. Kahden saattajan.


      • Santra3
        kuka maksaa ? kirjoitti:

        Yksityisellä lääkäriasemalla ?

        Jospa vaihteeksi maksaisit ihan itse. Veroja ei haluta maksaa mutta verovaroin kustannettuja palveluja pitäisi olla joka nurkassa ja aivan kaikille. Ja sitten on tietysti se porukka, joka ei ole maksanut veroja koskaan.


      • toni.
        Santra3 kirjoitti:

        Jospa vaihteeksi maksaisit ihan itse. Veroja ei haluta maksaa mutta verovaroin kustannettuja palveluja pitäisi olla joka nurkassa ja aivan kaikille. Ja sitten on tietysti se porukka, joka ei ole maksanut veroja koskaan.

        "Ja sitten on tietysti se porukka, joka ei ole maksanut veroja koskaan."

        tarkoititko mamuja?


      • vastatkaa ...
        Jugo kirjoitti:

        Tarkennan vielä. Kahden saattajan.

        Miksi Joensuussa yksityisellä?
        Kuka maksaa?


      • Santra3
        toni. kirjoitti:

        "Ja sitten on tietysti se porukka, joka ei ole maksanut veroja koskaan."

        tarkoititko mamuja?

        Tarkoitin sitä sakkia, joka ei ole ollut koskaan töissä, ei ole koskaan maksanut veroa mutta on jokapaikassa suunapäänä vaatimassa kunnallisia palveluja. Lisäksi tämä porukka katsoo, että kaikki on ns. herrojen vika. Herrat kun eivät tee oikeita töitä.
        Mamut nyt ovat erikseen. Jos heille ei ole töitä tarjolla niin ei ole. Se ei ole heidän vikansa. Asuinpaikka vain saattaa olla väärä- noin työllistymisen kannalta...


      • irja kulma
        Santra3 kirjoitti:

        Tarkoitin sitä sakkia, joka ei ole ollut koskaan töissä, ei ole koskaan maksanut veroa mutta on jokapaikassa suunapäänä vaatimassa kunnallisia palveluja. Lisäksi tämä porukka katsoo, että kaikki on ns. herrojen vika. Herrat kun eivät tee oikeita töitä.
        Mamut nyt ovat erikseen. Jos heille ei ole töitä tarjolla niin ei ole. Se ei ole heidän vikansa. Asuinpaikka vain saattaa olla väärä- noin työllistymisen kannalta...

        Niin ja eiväthän mamut osaa eikä edes ilkeä vaatia mitään. Ja niin vaatimattomiakin ovat.


      • toni.
        Santra3 kirjoitti:

        Tarkoitin sitä sakkia, joka ei ole ollut koskaan töissä, ei ole koskaan maksanut veroa mutta on jokapaikassa suunapäänä vaatimassa kunnallisia palveluja. Lisäksi tämä porukka katsoo, että kaikki on ns. herrojen vika. Herrat kun eivät tee oikeita töitä.
        Mamut nyt ovat erikseen. Jos heille ei ole töitä tarjolla niin ei ole. Se ei ole heidän vikansa. Asuinpaikka vain saattaa olla väärä- noin työllistymisen kannalta...

        " Mamut nyt ovat erikseen. Jos heille ei ole töitä tarjolla niin ei ole. Se ei ole heidän vikansa. Asuinpaikka vain saattaa olla väärä- noin työllistymisen kannalta..."

        jos se oikea asuinpaikka ja oleskelupaikka ei sijaitse suomessa ollenkaan?


      • irja kulma
        vastatkaa ... kirjoitti:

        Miksi Joensuussa yksityisellä?
        Kuka maksaa?

        Noihin kysymyksiin kun saisikin vastauksen. Mutta jos kerran nämä mamut ovat ottaneet sellaisen elämänasenteen että elävät toimeentulotuen ja harkinnanvaraisten varassa eläkkeelle asti niin tuskinpa ne itse maksavat yksityislääkärilläkään käyntiä.


      • Jugo
        irja kulma kirjoitti:

        Noihin kysymyksiin kun saisikin vastauksen. Mutta jos kerran nämä mamut ovat ottaneet sellaisen elämänasenteen että elävät toimeentulotuen ja harkinnanvaraisten varassa eläkkeelle asti niin tuskinpa ne itse maksavat yksityislääkärilläkään käyntiä.

        Ja tähänhän sosiaalitoimi mamuja kannustaakin myöntämällä toimeentulotukea suoraan kolmeksi vuodeksi kerrallaan.


    • kannatan

      Koneinsinöörit hallitsevat tonkien ja hohtimien käytön. Kyllä niillä hampaat irtoavat.

      • leegot

        Komeat on leegot heillä, ei turbohuulet toisiaan tavoita. Ja niin hohtavan valkoiset. Näkee, että hoidettu on.


    • Ei jugo

      Jugo. Ei Iteeen mennä lähetteellä, vaan itse pitää hoitaa asiat että sinne pääsee tai menee. On nimittäin yksityinen lääkäriasema.

      • Jugo

        No, niinhän minä kirjoitinkin. Työpaikkahaastattelu, työpaikkahaastattelu.


    • lkiuyjtyhghjkjhgfdtg

      Eipä sillä väliä onko yksityinen asema jos menee työpaikkahaastatteluun niinkuin jutussa luki!

    • Kunnallinen hammashoito on retuperällä Suomessa.
      Lieksassa tuntuu olevan tavallista pahemmin.
      Ikävä asia.

      • Missä vika?

        Lieksassa saatiin tämäkin mamujen ja kaupunginjohdon syyksi. Joensuussa ajan saa normaalisti kolmen kuukauden päähän, kesällä aika on vielä pitempi. En tiedä ketä täällä syyttäisi tilanteesta.


    • kohta löytyy apu

      Luulen, että ne oli lääkärimamuja ja menivät neuvomaan ja opastamaan ITEn lääkärikuntaa.

      • irja kulma

        Toivottavasti yksi noitatohtori saatas töihin tänne Lieksaankin. Voisi ottaa näitä maanmiehiään hoidettavaksi. On nimittäin oikealla, alkuperäisellä lieksalaisella, haasteellista päästä lääkärin vastaanotolle. Käykääpä piruuttanne vilkaisemassa ensiavun puolella. Yllätys, yllätys. Sukukokousko siellä on menossa.


    • mustat/valkeat loise

      Ihan hyvin noitatohtori voisi hoitaa niin mamut kuin nämä työtävieroksuvat yhteiskunnan Lieksa elätit,hammaslääkäri niille jotka oikeasti maksavat.

      • hyvä muistuttaja

        "työtävieroksuvat yhteiskunnan Lieksa elätit"

        Unohdit haukkumasanat reppana, alkoholisti, mielenterveysongelmainen etc. etc.

        Kun näen demarin tai vasurin tulen muistamaan nuo haukkumasanat siellä äänestyskopissa.


    • perustarpeet!

      Miksi me maksamme veroja ?? JOS? peruspalvelut eivät pelaa laisinkaan? Yhteiskunnan palveluihin kuuluu köyhät ja heidän perustarpeiden huoltaminen, kuten elämiseen liittyvät perusasiat. Nälkäinen, sairas, tai vajaakuntoinen, heidän tarpeisiin pitää olla apu aina saatavila, eikä näin kuten nyt, että hyvä palkkaiset miettivät antaako, vaiko eikö antaa, mikä htää apu tämä sitten on? Veroihon pitäisi myös kuulua kansallinen matkustaminen, junaliikenne esimerkiksi, postista puhumatakkaan, tänään nistä tarpeista on tehty kallista voittoa tuottavaa pisnestä, jota tuetaan verovaroista ja mihis sitten ne voitot häviävät? Onko niin, että hyvästi ansaitsevat palkkaiset virkamiehet kohentavat palkkiorahoja omaan jyrsijä kuntaansa? Sairaus, matkustaminen ja tiedonkulku pitää olla jokaisen kansalaisen saavutettavissa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe