joo, eli tarkotus ois laihduttaa kolmessa viikossa niin paljon kun mahdollista, niin että lihasta katoaa mahdollisimman vähän. Oon valmis tekemään ihan mitä vaan sen eteen. rasvoista eteenkin pitäis päästä eroon. Kaikki neuvot otetaan avosylin vastaan. 174cm pitkä ja painan 57kg, ei varmaan kuulosta paljolta, mutta rasvaa on jonkin verran. navan kohalta 73cm ympäryysmitta.
ps. en tartte mitään "pitkäaikainen laihdutus on terveellisempää" vaan haluan rasvasta 3viikossa eroon, vaikka tulisikin kaikki heti takaisin.
rasvaimuun en lähe :D
3VIIKON PIKADIETTI
2
144
Vastaukset
- enoleammattilainenmutta
kuulostaa kyllä vähän hullulta toi ja mittojesi perusteella ei todellakaan ois tarvetta laihduttaa!!! Mihinköhän tilaisuuteen sinulla on noin kova kiire laihduttaa?
mutta joo eli ainoa tehokas rasvanpoltto menetelmä, minkä tiedän on kaikki tämmöiset intervalli harjoitukset. eli esim. juokussa: Juokset aluksi hetken normaalilla hölkkätempolla ja sitten juokset lyhyen ajan ihan täysillä. Tätä voi soveltaa melkeimpä kaikkiin lajeihin. ei kannata kuitenkaan ruoasta tinkiä, sillä sitten ei jaksa millään tuollaisia treenejä vetää lopuun asti!!!
tärkeintä on kai syödä hyvin ja liikkua täysillä! :) - sinetrol
http://www.hyvaolo.com/2014/02/mika-on-tehokkain-rasvanpolttaja.html
tämmösen väitetään laihduttavan just vyötärönseudulta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044671Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743921397- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86980Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64866