3VIIKON PIKADIETTI

14v poika

joo, eli tarkotus ois laihduttaa kolmessa viikossa niin paljon kun mahdollista, niin että lihasta katoaa mahdollisimman vähän. Oon valmis tekemään ihan mitä vaan sen eteen. rasvoista eteenkin pitäis päästä eroon. Kaikki neuvot otetaan avosylin vastaan. 174cm pitkä ja painan 57kg, ei varmaan kuulosta paljolta, mutta rasvaa on jonkin verran. navan kohalta 73cm ympäryysmitta.
ps. en tartte mitään "pitkäaikainen laihdutus on terveellisempää" vaan haluan rasvasta 3viikossa eroon, vaikka tulisikin kaikki heti takaisin.
rasvaimuun en lähe :D

2

195

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enoleammattilainenmutta

kuulostaa kyllä vähän hullulta toi ja mittojesi perusteella ei todellakaan ois tarvetta laihduttaa!!! Mihinköhän tilaisuuteen sinulla on noin kova kiire laihduttaa?
      mutta joo eli ainoa tehokas rasvanpoltto menetelmä, minkä tiedän on kaikki tämmöiset intervalli harjoitukset. eli esim. juokussa: Juokset aluksi hetken normaalilla hölkkätempolla ja sitten juokset lyhyen ajan ihan täysillä. Tätä voi soveltaa melkeimpä kaikkiin lajeihin. ei kannata kuitenkaan ruoasta tinkiä, sillä sitten ei jaksa millään tuollaisia treenejä vetää lopuun asti!!!
      tärkeintä on kai syödä hyvin ja liikkua täysillä! :)

• sinetrol

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1305
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      901
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      875
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      779
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      707
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      581
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      576
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      547
    10. 48
      537
    Aihe