Onko muilla kokemusia tästä tuotteesta? Omat kokemukseni glocomannaanista on hyvät.
Innostuin kun kaverini kertoi Konjak nimisestä tuotteesta. Hän oli pudottanut painoa 8 kg, kuukaudessa. Hänen tilanteensa oli tosin erillainen kuin minun, sillä hän on/oli reilusti ylipainoinen.
Itse olen suunnilleen normaali mitoissa, mutta haluasin pudottaa n. 6-8kg (olin 169cm ja 65 kg).
Aloitin glucomannan käytön kaksi viikkoa sitten ja nyt paino on pudonnut n. 3kg. En usko, että tuosta paljoa on nesteitä sillä söin kohtuu terveellisesti jo ennen glucomannan aloitusta.
Lähinnä glucomannan on auttanut minua lopettamaan iltapopsimisen. Ennen saatoin katsella töllöä ja vetää pari leipää, pähkinöitä, banaanin jne... Nyt otan illasta tuon glucomannan ja syön sen lisäksi korkeintaan yhden hedelmän.
Itse en kuitenkaan raskinut ostaa tuota Konjakkia kun hinta on niin hirvee. Tilasin omani iHerbistä, hinnaksi tuota kautta tulee n. 10€ postikuluineen (tilasin kolmen kuukauden satsin). Näin kyllä noita halpoja tarjouksia suomessakin, mutta niissä oli kaikissa joku sitova tilaus. iHerb oli minulle ennestään tuttu, sillä olen tilannut sieltä erillaisia vitamiinejä
Tämän tuotteen tilasin:
http://www.iherb.com/Now-Foods-Glucomannan-575-mg-180-Capsules/6673#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=glucomannan&rc=119&sr=null&ic=3
Olisihan tuolla vielä halvempaa jauhettakin jonka voi sekoittaa veden sekaan (mutta en usko, että maistuu hyvälle niin otin mielummin nuo pillerit).
iHerbiin saa myös ensi tilaajana $5 tai $10 alennuksen (riippuen tilauksen koosta), sen saa kun alennuskoodi kohtaan kirjoittaa JNJ166 .
(Alennuskoodi on minulta ja hyödyn hieman jos käytät sitä, et kuitenkaan menetä tilatessasi mitään ja kokemukseni on tosi ei kirjoitettu mainostusmielessä. Tilauksen jälkeen saat myös oman alennuskoodin jonka voit antaa kavereillesi ja saada itse siitä pientä hyötyä).
glucomannan kokemuksia
6
5409
Vastaukset
- Marja-L123
No onhan tuosta kokemusta. Itse käytän Konjakia ja olen tyytyväinen. Kahdessa kuukaudessa on pudonnut 5 kiloa, annoskoko on pienentynyt ja vatsa toimii paremmin.
Käyttöönotto vaiheessa meni vatsa kovalle, mutta parin viikon käytön jälkeen vatsa alkoi toimia ja toimii nyt paremmin kuin aikuisiällä koskaan.
Voisinkin seuraavan satsin tilata tuolta iherbistä ja testata onko samaa ainetta, onhan tuo niin paljon halvempi. Onko täällä muilla kokemuksia tuosta iherbistä? Kauanko menee, että tilaus tulee?- MammaM
Olen tilannut monestikkin iHerbistä. Käytän DHL posti vaihtoehtoa, se ei ole halvin, mutta on nopea. Toimittaisivat ovellekin, mutta kun en ole päivisin kotona - niin yleensä lähetys on haettavissa matkahuollosta 4:ssä päivässä. Viimeksi tilasin maanantaina ja hain paketin jo saman viikon torstaina.
Tuota glucomangaa en ole kokeillut, pitääkin varmaan laittaa testiin. Itse tilaan iHerbistä D-vitamiinia ja multivitamiinia, joskus kokeilin myös jotain superfoodia, mutta siitä en huomannut mitään apua.
- Hilma111
Ite oon käyttänyt tuota glucomannaa niin Konjakkia ku iHerbinkin versiota. Samaa ainetta ne on ja toimii.
- EntinenJoJo
Glucomannan on kyllä hyvä apu laihdutukseen. Itse käytän sitä niin, että syön päivän normaalisti (n.1300-1600kcal). Illaksi otan glucomannan ja reilusti vettä, joskus jos vielä nälkä tai naposteluhimo iskee niin juon vielä proteiinipirtelön (korvike) (n.150 kcal).
Tällä tavalla olen pudottanut 5kiloa kuukaudessa.- 1/200:sta!
Varmaan suurinosa meistä laihuttajistaon jojo laihuttajista , ja on hyvä jos olet onnistunut!
Mutta paljon on tosiaan jojoja eli kokeiltu on monen moista,huomasin tuossa firman greencoffeen mainoksen
Jossa tarjottiin tutustumis pakettia postimaksun hinnalla ,4.90e no ,tilaamaan tuli ja kokeilin ei mitää
Tulosta , vaikka pitäisi turvota vatsassa 300 kertaiseksi? ,tutustumis paketti oli tullut sinä aikana kun olin
Ollut vapaa-ajan asunnolla ja ja naapuri olihoitanut posstilaatikon tyhjennyksen kolmen viikon poissaolon
Aikana ,meni muutamia viikkoja tuli uusi 3kk lähetys 129euroa , yritin palautttaa ,ei kuulemma onnistu
Olen kuulemma tutustumis paketin yhteydessä hyväksynyt jatko tilauksen , eli viellä olisi tulossa vip
Paketti 129 euroa,Huh huh!kävin eri netti sivuilla mm suomi 24 ,ao sivuilla karmeita tapauksia miten ihmiset
Ovat joutuneet tähän ansaa,jotkut jopa maksaneet ennakkoon, eivät saa rahojaan takaisin Tallinasta.
No otin firmaan yhteyttä on osa yhtiötä XEllIM OU:ta josta on kuluttaja virastolla mm seuraava netti:
Kirjoita : xellim ou :n markinointiharhaanjohtavaa laihdutus ja kauneudenhoito tuotteissa.
Ja lisää: vihreä tee kapselit humpuukkia.
ja lisää:tilasitko näytteen laihdutustuotteita,sinua saatetaa johtaa harhaan.
Ja lisää:vilunki peliä , näytteen tilaaminen johtaa määrä aikaiseen sopimukseen ( 7kk n.300 euroa)
Ja lisää löytyy kuluttaja viraston lakimieheltä [email protected] .jolla n.200 valitusta. (1mun)
Ja lisää Eu:n kuluttaja toimistolla asia myös käsittelyssä,tuo harhasjohtaminen ja etämarkinoinin
Säänöksien ohjeiden noudattama jättäminen,Ihmettelen mitrn tosiaan suomi 24 voi oll mukana näiden
Tallinalais firmojen tuotteit mm yritysten laskuttaja ja perintä yritys ilmoitti ettei toimi enää
Ao yditysten kanssa yhteistyössä, kaiken lisäksi tuotteita mainotetaa Suomalaiksi,
Nyt asiaani ,niinkuin monen muun ( yli 200 petyksi tulllutta) asiaa hoitaa yllä mainittu kkv:n
Lakimies,toivotaan että tuo sinun mainitsema tuote ei liity näihin tapauksiin, ihmettelen vaan
suomi 24 sivuilts niinkuin joku oli jo kirjoittanut ,josta osan tähän lainasin,on poiistunut parin
Viime vuoden kirjoitukset,nyt on ilmestynyt näitä kehuvia kirjoituksia ,jopa 2007 ja 2011 kirjoiyuksia
Laitettu sivuille mutta, niinkuin tosiaan joku toi esille 2012-2014 kirjoitukset on poistettu? - kokrnut tuomas
1/200:sta! kirjoitti:
Varmaan suurinosa meistä laihuttajistaon jojo laihuttajista , ja on hyvä jos olet onnistunut!
Mutta paljon on tosiaan jojoja eli kokeiltu on monen moista,huomasin tuossa firman greencoffeen mainoksen
Jossa tarjottiin tutustumis pakettia postimaksun hinnalla ,4.90e no ,tilaamaan tuli ja kokeilin ei mitää
Tulosta , vaikka pitäisi turvota vatsassa 300 kertaiseksi? ,tutustumis paketti oli tullut sinä aikana kun olin
Ollut vapaa-ajan asunnolla ja ja naapuri olihoitanut posstilaatikon tyhjennyksen kolmen viikon poissaolon
Aikana ,meni muutamia viikkoja tuli uusi 3kk lähetys 129euroa , yritin palautttaa ,ei kuulemma onnistu
Olen kuulemma tutustumis paketin yhteydessä hyväksynyt jatko tilauksen , eli viellä olisi tulossa vip
Paketti 129 euroa,Huh huh!kävin eri netti sivuilla mm suomi 24 ,ao sivuilla karmeita tapauksia miten ihmiset
Ovat joutuneet tähän ansaa,jotkut jopa maksaneet ennakkoon, eivät saa rahojaan takaisin Tallinasta.
No otin firmaan yhteyttä on osa yhtiötä XEllIM OU:ta josta on kuluttaja virastolla mm seuraava netti:
Kirjoita : xellim ou :n markinointiharhaanjohtavaa laihdutus ja kauneudenhoito tuotteissa.
Ja lisää: vihreä tee kapselit humpuukkia.
ja lisää:tilasitko näytteen laihdutustuotteita,sinua saatetaa johtaa harhaan.
Ja lisää:vilunki peliä , näytteen tilaaminen johtaa määrä aikaiseen sopimukseen ( 7kk n.300 euroa)
Ja lisää löytyy kuluttaja viraston lakimieheltä [email protected] .jolla n.200 valitusta. (1mun)
Ja lisää Eu:n kuluttaja toimistolla asia myös käsittelyssä,tuo harhasjohtaminen ja etämarkinoinin
Säänöksien ohjeiden noudattama jättäminen,Ihmettelen mitrn tosiaan suomi 24 voi oll mukana näiden
Tallinalais firmojen tuotteit mm yritysten laskuttaja ja perintä yritys ilmoitti ettei toimi enää
Ao yditysten kanssa yhteistyössä, kaiken lisäksi tuotteita mainotetaa Suomalaiksi,
Nyt asiaani ,niinkuin monen muun ( yli 200 petyksi tulllutta) asiaa hoitaa yllä mainittu kkv:n
Lakimies,toivotaan että tuo sinun mainitsema tuote ei liity näihin tapauksiin, ihmettelen vaan
suomi 24 sivuilts niinkuin joku oli jo kirjoittanut ,josta osan tähän lainasin,on poiistunut parin
Viime vuoden kirjoitukset,nyt on ilmestynyt näitä kehuvia kirjoituksia ,jopa 2007 ja 2011 kirjoiyuksia
Laitettu sivuille mutta, niinkuin tosiaan joku toi esille 2012-2014 kirjoitukset on poistettu?Noita kirjoituksia on tosiaan , tuossa oli nimierkki anskun kirjoitus , jossa hän pelkäsi, miten käy kunolitilsnnut tututumis pakkaukden, ja täällä oli ollut viime viikolla näitä kirjoituksia , joissa varoiteltiin , että voi tulla jatko tilauksia vaikka yrittäisi peruttaa ne 14 pv sisällä , näitä valituksia on tosiaa yli 200 kuluttajavirastossa!
No ei hätää lukekaa : Kuluttaviraston viesti:"Xellim ou markkinoi harhaanjohtavasti laihdus ja kauneudenhoito tuotteita" lukekaa myös:"vilunki peliä näytteen tilaaminen johtaa määräsikaiseen sopimukseen" ja lisää:"vihreä tee humpuukkia" ja
Tilasitko näytteenlaihdutus tuotteita , sinua saatetaan johtaa harhaan" .Näitä juttuja on tosiaan ollut paljon tälläkin sivulla , suomi 24 sivuillakin on tuotteita mainostetaan joten , epäilevät anskut ja kokemusta olevien tuomaiden jutut poistetaan kun
ne huomataan , katsotaan miten kauan esim 1/200 kokeneen tuomaan säilyy tällä palstalla , tilannetta seurataan , netti tilsuksissa kqnnattaa tosiaan olls tarkana , kos on vaan tutustumis mielessä tilannut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781