Muotoa takareisiin

Kisse

Heippa!
Jos joku viisaampi keksisi, mitä vielä voisi tehdä niin otan vinkkejä vastaan...

Eli takareidet ei "suostu" muotoutumaan, vaikka
treenaan omasta mielestäni aika paljon. Käyn pari kertaa viikossa kuntosalilla, kerran viikossa jumpassa, rullaluistelen kesäisin, talvisin normaalia luistelua ja hiihtoa, lisäksi pyöräilyä 5 päivänä viikossa, lisäksi kotistepperillä 45 min. treeni pari kertaa viikossa. Sauvakävelyä harrastan myös. Salilla teen jaloille jalkakyykkyä, askelkyykkyä, jalkaprässiä. Isoilla painoilla lyhyitä sarjoja (3x8), painot jalka/askelkyykyssä 40 kiloa, jalkaprässissä 80 kiloa. Etureidet ja pakarat on kondiksessa, takareidet tahtoo vaan pysyä tasapaksuina :)

Pituus/paino on 172/67, ruokavaliossa ei juurikaan korjattavaa (omasta mielestäni), hiilihydraatit 50%, proteiini 30%, rasva 20%...

Mutta jos keksitte mikä on vialla niin kertokaa ihmeessä. Turhauttavaa...

2

782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se miksi et saa takareisiin muotoa, johtuu siitä ettet tee niille tarkoitetttuja liikkeitä. Luottelit salilla tekeväsi vain ojennus liikkeitä, mutta sinun täytyy lisätä ohjelmaasi myös reiden koukistusliikkeitä.

• Frank

Lisäksi kannattaa ottaa maastaveto suorin jaloin tuohon vaikka prässin tai askelkyykyn tilalle, oikein tehtynä se käy takareisiin vallan mainiosti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3874
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2599
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2558
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2345
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2148
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1779
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1623
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      301
      1505
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1468
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1467
    Aihe