Kuinka selvitä?

ert

Mieheni petti minua kolmen eri naisen kanssa. Kertokaa omia kokemuksianne jos olette antaneet anteeksi ja jatkaneet suhdetta. Olen tullut siihen lopputulokseen,että rakastan miestäni ja haluan jatkaa, koska tiedän että mieheni rakastaa minua ja katuu kovasti tekojani. Mutta tämä on todella vaikee... Olen vihainen, mustasukkainen, epäilevä, loukkaantunt, ahdistunut, katkera ja surullinen. Mielikuvat on pahimpia. Tiedän, että kiusaan itseäni, kun haluan tietää tarkasti mitä kaikkea hän on tehnyt niiden kanssa... Mitä minun pitäisi tehdä? Kuinka tästä eteenpäin?

9

1700

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitenkää

Ei pääse yli. Loukkaus on liian suuri. Olen kokenut saman. Mielikuvat ovat kaameinta mitä tiedän ja tietoisuus, että mieheni on maannut toisen naisen kanssa,kosketellut suukotellut ja ties mitä...

• kokenut

eipä kannata sitä miestä yrittää pidellä.
      Kun pettää kerran, houkutus tehdä se uudelleen
      on liian suuri - loukkaat vain itseäsi pysymällä suhteessa häneen. Piti pikemmin eroon, sen parempi sinulle.

• sisutar

Kyllä onnistuu jos on halua,tahtoa ja rakkautta.Helppoa se ei ole ja aikaa se vie.Voimia sinulle!

• Tara

Olen itse pettänyt miestäni kahden vuoden aikana neljän eri miehen kanssa. Se tuo vain maustetta tylsään elämään. Ota asia siten, että miehesi tuo vähän uutta puhtia liittoonne.

• aaaaaaaaaaaaaa
        Tara kirjoitti:

Olen itse pettänyt miestäni kahden vuoden aikana neljän eri miehen kanssa. Se tuo vain maustetta tylsään elämään. Ota asia siten, että miehesi tuo vähän uutta puhtia liittoonne.

..Tai hyvin, hyvin poikkeuksellisella tavalla ajatteleva nainen. Veikkaanpa kuitenkin ensimmäistä vaihtoehtoa.

• Höpö

Samanlaisia tunteita myllertää minullakin mielessä ja todella ne mielikuvat ovat pahimpia. Haluaa tietää kaiken, eikä halua tietää. Mieliala ailahtelee. Välillä on hyvä olla ja hetken päästä hirveä ahdistus.
      Käymme kunnan perheneuvolassa ja aina käynnin jälkeen on muutaman päivän tosi paska olo.
      Olemme päättäneet jatkaa yhdessä ja se on tärkein asia mistä lähteä liikkeelle.
      Menneet on pakko jossain vaiheessa unohtaa, niihin ei saa jäädä rypemään tai sekoaa.
      Molempien on huomioitava toisiaan, ei vain sen pettäjän.
      On löydettävä hyviä hetkiä siitä yhdessäolosta, jotka pikkuhiljaa sivuuttavat ne huonot.
      Rankkaahan se on, mutta itse ainakin olen joutunut kasvokkain myös niiden omien huonojen puolien kanssa ja yritän muuttua.
      Itseään voi muuttaa ja toivoa että sillä on siihen toiseen myös positiivinen vaikutus.
      Kai se on kuitenkin useimmiten hyväksyttävä, että joku siinä suhteessa on pielessä, kun uskottomuuteen asti on ajauduttu.
      Voimia teille ja perheneuvolaa suosittelen!

• Zaza

Just sitä tää on. Yrittää olla miettimättä liikaa, ja sit ei kuitenkaan voi olla ajattelematta mitä se sen toisen kanssa teki. Oliko se hellää suukottelua vai kännistä sähläämistä... Ollaan juteltu asiasta paljon, ja mies katuu, on ihan palasina. Mun on niin vaikea tuntea sääliä.

Kuinka paljon te kävitte terapiassa? Oliko siitä apua ja millaista apua?

• tiziana

....mulle kävi samalla tavalla, tosin oon saanut tietooni vain yhden pettämisen....nyt mies lupaa vaikka mitä että jatkaisin....sulla ja mulla on varmaankin samanlaiset fiilikset päällä...haluisitko kirjoitella mailissa, vaihdella ajatuksia ja tunteita....ilmottele....

• Zaza

Sama täällä. Jotenkin helpottaa tietää että muitakin on. Olen myös päättänyt jatkaa, mutta tosi vaikeaa tää on. En tiedä jaksanko... Yritän etsiä iloisia ja hyviä asioita suhteesta, mutta on vaikea ajatella mitään muuta kuin mieheni pettämistä.

Miten te jaksatte Tiziana ja Ert, selviättekö?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe