Terve vaan! tääl ois basisti bändiä vailla kuten otsikossa lukee pirkanmaan alueelta ikää saisi olla 11-13 vuotta saa olla mistäpäin tahansa Valkeakoski tampere lempäälä kangasala akaa urjala musiikkityyliä saa ehdottaa mitä vaan paitsi iskelmää no mut ota rennosti yhteyttä. Sähköpostil saat kii Axu.glammetal@gmail. com
Pirkanmaalta soittajia
Errorterror
4
176
Vastaukset
- Kaksoisääni
Haluutko tulla mun ja mun pikkuveljen bändiin basistiks. Ollaan siis 12 ja 9 ja soitetaan melodista metallia. Itse olen rumpali ja me etsitään kitaristia ja basistia. Meille voi tulla treenaan ihan peruskokonen huone ja basso sekä kitara vahvari. Kitaraa tarvittais enemmän kun bassoo mut molemmat kelpaa.
Jos kiinnostaa niin vastaathan tähän viestiin mahd. nopeasti (:- Kaksoisääni
Ja asutaan itä-tampereelala
- Errorterror
Tarjoukselle ei voi sanoo ei joten kyllä basistin paikka kelpaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882513- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841388EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111202- 81923
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe34785Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102781- 54773
- 30706