Nyt olisi tarjolla Laasasen ikäluokkaa.
Harmi ettei varmaan huolisi Henkkaa .
Sinkkulaiva Viivi
7
367
Vastaukset
- Sohvatuomari
Hirvee nirso. Itse pian 50 vuotias, mutta ei huoli samanikäisiä miehiä. Etenkään niitä parjattuja harmaa hiuksisia "pappoja". Tuo nainen oli niin huumorintajuton, pidättyväinen ja luontaantyöntävä tuon torjuvan asenteen takia. Koko olemus huokui:"Sä et minua loukkaa, sillä minulla on suojamuuri."
Hyh. - häh?
olipas surkea tapaus tämänillan sinkkuristeily! tätimäinen ,vahvasti ylipainoinen tamperelainen pullero etsi nuorta miestä,kääk! voi,tunsin myötähäpeää! jokin suhteellisuudentaju nyt kyllä puuttui hommasta! täti olisi halunnut nuorta miestä niin oikein kameroitten edessä! mikä puuma hän luulee olevansa!mautonta käyttäytymistä,!
- p3punsu1h1n
Komeiden kolmekyppisten miesten onkin jo aika asettua riviin kun noin satakiloinen, mummoutunut usean lapsen yh-äiti Viivi tulee valkkaamaan parhaat päältä ... että näin.
Onko vieläkään kaikki jo nähty? - erkki-täti
Ei kyllä ollut itse kovinkaan nuorekkaan oloinen. Aika tanttamainen nainen. Hänelle sopisi hyvin joku 50 itsensä nuorekkaaksi kokeva mies. Kun se nuorekkuus on aina niin suhteellista.
Ihmettelen 30 ikäisiä miehiä, jotka haluaisivat Viivin kanssa seukkailla. Tai sitten he ovat niitä vanhana syntyneitä kolmekymppisiä.
Kaiken kaikkiaan Viivi oli mielestäni hyvin tyypillinen suomalainen viittäkymppiä lähestyvä tavis. - -M-
Viivillä oli tuo naisille tyypillinen taito nousta välittömästi miehen yläpuolelle. Hän näkee jossain nuoren miehen ja toteaa "liian poikamainen, ei kelpaa minulle". Tuo on itsetunnon kannalta mainio ajatuskulku. Hän ilmeisesti kuvittelee välittömästi ikään kuin antavansa pakit, vaikka toinen ei olisi edes ilmaissut kiinnostustaan.
Tuollainen "happamia pihlajanmarjoja" -asenne pitäisi jostain saada. Jos kahvilassa istuu hoikka mallinnäköinen blondi, niin pitäisi heti ottaa suojausmekanismi käyttöön ja todeta mielessään "liian laiha, ei kelpaa minulle". Ensimmäisenä minulle tulee mieleen että minulla ei olisi mitään mahdollisuuksia, mutta Viivi ja monet muut ovat toista maata.- Jii007
Sitten toinen hyvä suojautumiskeino on se, että jos käy niin hullusti, etä nainen tekee aloitteen ja mies ei tartukaan syöttiin niin aletaan huutaamaan homoksi ja nostetaan hirveä show miten se mies ei edes ansaitse niin täydellistä naista.
- ikäloppu kurppa
Kieltämättä outoa selittämistä tädiltä..ja varsinkin kun kertoi, että 3 hänen omista lapsistaan oli vanhempia. Mulla olisi ollut oikeasti vanha olo poikain seurassa, enkä olisi jäänyt heidän seuraansa...ja olen nuorempi kuin tuo Viivi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803