Loukkasin ystävää

Robert R

Otimme pitkästä aikaa ystäväni kanssa olutta ja sehän maistui, etenkin minulle.
Suurin osa illasta meni hyvin kunnes loppumetreillä aloin kaivelemaan kaverin menneisyyttä, esimerkiksi epäonnistunutta parisuhdetta. En syyttänyt häntä tai muuta vastaavaa mutta jostain syystä otin sen puheeksi mikä oli jo sinänsä virhe. Tämän lisäksi arvostelin hänen tuhlaavaa elämäntyyliään (hän lainaa minulta tämän tästä rahaa) ja tietenkn tunnelma yltyi hetkeksi erittäin ikäväksi. Sovimme kyllä riidan samana iltana ja jatkoimme juomista. Silti minua on harmittanut asia ja lähetin sitten seuraavana iltana tekstiviestin jossa pahoittelin asiaa, siihen tuli vastaus että asia on ok, mutta jotenkin uskon että pysyvää vahinkoa on tullut.

Millaisia tapauksia muilla foorumilaisilla on ollut ja onko humalassa rikottu räikeämmin ystävyys? Omassa tapauksessani kyseessä on pitkäikäinen ystävyys.

1

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pahasti mokannut

Humalassa ei ikinä pitäisi alkaa muistelemaan vanhoja tai uhoilemaan ystäville,vaikka se viina rohkeutta antaakin.
      Minä olen elämäni aikana menettänyt känni mokailujeni takia ihania ihmisiä,joita en enää takaisin saa.
      Kannattaisi aina miettiä miltä itsestään tuntuu,jos ydtävä teksisi minulle sanoin?
      Tämä on yksi syy minkä takia lopetin kokonaan juomisen,en osannut käyttäytyä.
      Sinun kannatta naamstusten puhua ystävällesi asiasta turhia itseäsi puolustelemalla.
      Minä lopetin yli 10 vuotta sitten juomisen,silti en ole saanut muutamaa entistä ystävää takaisin.
      Ymmärrän sen täysin koska moukkasin heitä todella pahasti,ja aiheutin harmia.
      Vieläkin tuntuu pahalta kun heihin joskus törmään,sanonta kaikki mokaavat joskus ei mua lohduta.
      Sulle tsemppiä ja muista tämä kun seuraavan kerran,otat olutta jonkun kaverisi kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      156
      2548
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe