irokeesi?!

hitto

millä vitu tökötil mä saan mun tukan pysyy pystys ku oon kokeillu eri geelei mut no can do! sanokaa nyt keesi päät millä massal te sen onnitutte tekee!!

26

7458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma Suonikas

      Sokerivesi auttaa ja tulee halvimmaks....myös jokin kunnon lakka...ei mitään Lidlin lakkoja vaan joku merkkituote, mutta ne tulee kalliiks kun ei riitä pitkäks aikaa...

      • hitto

        voitko vähä tarkentaa sitä sokerivettä?? no laitoin kyl just joku aika takaperi johoki sen hintasee geelii rahat et lompakko keveni kummast.. siin luki viel et sil sais pitkänki tukan pystyy ja vitut mun valahtaa heti takas silmil.. vai onks siin joku tyyli mite sitä pitäis laittaa..hä?! nyt mäki tipuin kärryilt..=)


      • punkkari 83-04
        hitto kirjoitti:

        voitko vähä tarkentaa sitä sokerivettä?? no laitoin kyl just joku aika takaperi johoki sen hintasee geelii rahat et lompakko keveni kummast.. siin luki viel et sil sais pitkänki tukan pystyy ja vitut mun valahtaa heti takas silmil.. vai onks siin joku tyyli mite sitä pitäis laittaa..hä?! nyt mäki tipuin kärryilt..=)

        ennen muinoin laitettu sokerivedellä ja lakalla.
        viiksivahaakin käytettiin.


      • heheee

        hmmm. mis oon kuullu ton vinkin ennen..... olikohan se jyrki69 ....????????????????


    • jokuvaan

      mä tupeeraan ensin pystyyn ja sit pistän geelii tai jottaa tököttii niihin niin kyl pysyy... tähän mennes on ollu aikast lailla kyl vaan piikit mut oon jossain vaiheen kokeillu iha yhtenäistäkin keesiii...

      voi käydä kattoos keesi kuvaa :D os. www.irc-galleria.net nick: ^pikkis^

      • PK9

        oon vähän enemmän kuin maistis. :)


    • Brody

      Kananmunanvalkuaista. Mulla pysyi sillä näppärästi pitkäkin tukka pystyssä silloin kun vielä oli keesi pystyssä.

    • punkkarikloppi

      laitto miedosti saippualla pystyyn.
      ei passannu oikein vesisateella mennä ulos,mut
      hyvin pysy pystyssä.toi viiksivaha ja lakkakin
      on kova juttu.

      • keesinnn

        kaverini on pistäny useit kertoi keesinsä pystyyn spermalla.. joo.. kuulostaa vähä paskalt läpält mut totta on. Ihanne hiukset rasvaset ja siihen spermaa ja tupeeraat. Heti ku spermat on hiuksissa, nii samantien tupeeraat muute ei pysy pystyssä. Ite en tota oo kyl viittiny kokeilla, mut eihän se kovin paha oo jos omaa spermaa käytät.


      • fuckfashion

        Tuolla on hyviä ohjeita. :P

        Ite laitan keesini pystyyn Wellan Shock Waves -lakalla ja geelillä.


    • NeuroticOutsider

      Pesu palasaippualla, tupeeraus, lakkaa (kannattaa kuivata kiinni hiustenkuivaajalla). Ja mun hiukset tosiaan on liki 50cm pitkät..:)

      • meikä

        puuliimalla. sillä sivelet sillee kevyesti ja annat pään olla alaspäin tommoset 5- 10 minuuttii. pystyssä pysyy, kokemuksesta sanon. eikä ollu ees läppä, oikeesti.


      • Syanidi
        meikä kirjoitti:

        puuliimalla. sillä sivelet sillee kevyesti ja annat pään olla alaspäin tommoset 5- 10 minuuttii. pystyssä pysyy, kokemuksesta sanon. eikä ollu ees läppä, oikeesti.

        Kokeiltu, ja kyllä muuten pysyy pystyssä.. :D Se onkin sitten eri asia kun toteat että haluasit saada sen liiman irti hiuksista....


    • Graaahhuuuu

      itelläni jotai about 30cm irokeesi ehkä, tupeeraan ne (huom hiusten pitää olla kuivat) sitte pitelen niitä kii, tiukasti pystys, sit suihkuttelen lakkaa siihe (ite käytän tresemmee) ja polttelen föönil lakan kii. tällei kestää itelläni useempia päiviä jopa pystys ennenku hajoo kasaan taas. jos sitä siis ei kauheesti suihkuttele vedel nääs. geeleil ei pysy, ite viel joskus ku oli 10-15cm ni vahal pysy pystys. tai no pysy kyl iha hiustenkuivaajallaki ku kuivas rutikuiviks ni oli pystys mut vahal sai kestään ne pystys ja sain myös sen tasaseks, muutenha se oli siis sikinsokin.

      en tajunnu kahtoo millo ja mitä kaikkee toho oli vastattu mut vastasinpa kumminki :D
      kyl pitäs toimii. jos haluut sellasen tasasen ettei tupeerausjälki näy nii selvästi ni sotke lakan sekaa sisi vähä vahaa ku oot jo laittanu pystyy, sit laita johonki pöydäl tms pyyhe, fledas siihe, toine pyyhe hiusten pääl ja laita joku kaveris silittään silitysraudal se. sanon vaa et ihan vitun hieno sillei. mut en sit tiedä mtn kaua hiukset kestää.

      • pakast3

        Se seppälän proffs-lakka (pinkki pullo) on takuuvarmaa tököttiä. Pysyi ainaski kevyesti 40cm. keesi monta päivää muinoin pystyssä. Hirveetä hengitettävää tosin.


      • ....
        pakast3 kirjoitti:

        Se seppälän proffs-lakka (pinkki pullo) on takuuvarmaa tököttiä. Pysyi ainaski kevyesti 40cm. keesi monta päivää muinoin pystyssä. Hirveetä hengitettävää tosin.

        Itse laitan lakalla... (14 cm...) Menee kyllä aika kalliiksi.. mutta se on helpoin tapa..


      • ....
        pakast3 kirjoitti:

        Se seppälän proffs-lakka (pinkki pullo) on takuuvarmaa tököttiä. Pysyi ainaski kevyesti 40cm. keesi monta päivää muinoin pystyssä. Hirveetä hengitettävää tosin.

        Monet ovat suositellut proffsia.. Onko jopa parempaa kuin Osis ??


    • keesipää

      ite pistän 20cm keesin pirkan hiuslakalla (2,71e pullo, ei paha) ja jos sataa niin siihen vielä "vedenpitävää" geelia päälle. ja kyl pysyy, mulla oli pelkällä hiuslakalla laitettu keesi viikon pystyssä. taakse vähän lisäislin lakkaa, muuten oli ihan jepa.

      Kenkävaha toimii myös, mutta tärpätillä hiusten peseminen ei oo enää kauheen fiksua :D tuli sekin kokeiltua.

      Erikeepper laimennettuna vedellä toimii kans.

    • keesipää69

      lyhyempää keesiin menee ihan pelkällä lakal ja hiusvaahaakin voi käyttää ei mitään 2 euron lakkoja vaan ostat osis,dreseme tai dowellin lakkaa ja suoristusraudalla laitat nii johan pysyy kannattaa purkinkylkee vilkasta sen verran et lukee jotain max hold tai sinnepäi :D ja tässä menee parikymmentä minuuttia itelläni ja puolisen vuotta lähes joka aamu laitellu että pitäis toimia :D

    • juuontullukokeiltuu

      aika lyhyee keesii toimii: eka tuuperaust sillee sopivast ja sitte lakkaa ihan vitust kyl se halpakii skulaa sitte suoristusraudal lakan poltto tulee aika vitun hyvä jos oikein tekee joskus pitää viel jotaa aineit tunkee välii...

    • keesipää

      rasvanen letti, got 2 b lakka geeli.

    • Irokeesisaatana

      No joo mun irokeesi on kyl vaa vajaay 10cm mut se pysyy iha vaa vahalla pystyssä. Tosin mun hiukset o muutenki nii paksut et jos ne kastelee ja sit kuivaa pystyyn ni siinähän pysyy ennen seuraavaa kastelua tai vahalla laittoa.

    • 17cmkeesihelposti

      Keesi ohjeet ilman sokerivettä, liimaa tai mitä muutakaan ylimäärästä mälliä!!!

      vuoden oli keesi päässä ja muutamaa lakkaa tuli kokeiltua ja leikkasin keväällä pois ja siitä asti on kasvanut takasin 17cm on tällähetkelleä ja paras tapa tähänmennessä on ollut: osis lakka vahvuutta 3 (1,2 ei toimi) vaan pitää olla sitä vahvinta kolmosta hintaa on reilut 14€, mutta ei sitä tarvitse tähänkään paljon laittaa. Ensiksi siis otat kamman nostat hiukset edestä pystyyn lakkaa molemminpuolin ja sitten tohotat hiustenkuivaajalla kuivaks. Sitten lopuille hiuksille samalla tavalla. kun kaikki oot saanu pystyyn lisäät lakkaa koko alueelle älä laita liikaa koska muuten tulee vaikeuksia. Kampaat hiustenmukaan kevyesti raot umpeen, ja lisäät lakkaa. Lopuks pienen hetken annat kuivua ja suoristusraudalla vedät suorakssen ja kampailet kevyesti jos on rakoja. Lopuks vielä vähän lisää lakkaa ja homma buoeno kestää lumi, ja tihkusadettakin jonkunaikaa. laittoaika 10-20min ei ole vaikeeta ja kyseessä todellakin siis 17cm keesi älä laita liikaa lakkaa aluks muuten koko homma menee uusiks: kokemus puhuu!

      Piikki keesiin sitten senkun otat sopivan kimpun hiuksia laitat siihen sitten lakkaa ihan helvetisti ja kuivaat hiustenkuivaajalla. lopuille sama sit otat esim osis muotoiluvaahtoa PIKKUSEN ja kostutat sillä muotoonsa lisäät lakkaa ja kuivaat lakalla vielä terottelet ne piikkienpäät ja siinä on piikkikeesi. laittoaika noin 30min

    • joku vaan

      No oma 15 cm keesi pysyy ilma geeliäkin koska on niin paksut hiukset. Geeliä laitan silti että pysyy siistimmän näkösenä. Iha joku halpisgeeli on toiminu

    • Punk'snotdead

      Nosta hiuksia ja suihkuta lakkaa hiuksiin sivuilta ja föönillä kuivaat. Sitten koko ajan menet ylemmäs föönin ja lakan kanssa. Toimiii ainakin pitkien hiusten kanssa! (: Vinkkinä kannattaa katsoa videoita youtubesta miten irokeesi tehdään (:

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe