Australia ottaa vastaan koulutettuja työikäisiä siirtolaisia yli 140 000 henkeä vuosittain. Katso läpäisetkö pistetestiä osoitteessa http://immi.gov.au Viisumivaihtoehtoja on monia mutta voit saada myös suoraan pysyvän viisumin ja kaksoiskansalaisuuden neljän vuoden maassa oleskelun jälkeen.
Pistetesti löytyy esim. Skilled independent (subclass 189) viisumista joka lienee ensisijaisin väylä pysyvään viisumiin. Hyvä kielitaito, haluttu ammatti, tutkinto, työkokemus ja ikä ovat ratkaisevia tekijöitä viisumin saamiseksi.
Työttömäksi juuri joutuneiden kannattaa kiirehtiä päätöksentekoaan viisumin suhteen, sillä viisumiehdoissa on eräänä vaatimuksena vuoden työkokemus viimeisen kahden vuoden aikana, ja valmisteluun ennen hakemuksen jättämistä menee helpolla kuukausia. Itse hakemusprosessi on nopea (n. 3kk).
Töihin ja siirtolaiseksi Australiaan
Australiaan
0
170
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 117976
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693