Sairain biisi

Hullu

Mikä on sairain biisi teistä?
Mä olen ite kuunellut niin paljon
sairaita biisejä että en osaa sanoa.

8

1234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs MJ-fani

Varmaanki olis toi Oranssi Paska - Jammu Siltavuori... hyi sentään... :(

• The_Outsider

Vanha kunnon... olitkos sinä nyt Maroon5 vai Rasmus-fani? olettaisin, että olet Maroon5, niiden kanssa tulee useammin otettua yhteen. Muistan nimimerkkisi. Toivottavasti tämä tapaaminen on ystävällisemmissä merkeissä... jatkoja.

• Eräs MJ-fani
        The_Outsider kirjoitti:

Vanha kunnon... olitkos sinä nyt Maroon5 vai Rasmus-fani? olettaisin, että olet Maroon5, niiden kanssa tulee useammin otettua yhteen. Muistan nimimerkkisi. Toivottavasti tämä tapaaminen on ystävällisemmissä merkeissä... jatkoja.

En ole Maroon 5-fani, vaikka olenkin hommanut pari heidän biisiään. The Rasmus on suosikkini jos ei se jo jossain muussa viestiketjussa tullut selville... On mulla monta muutakin suosikkia, mutta mitä mä niistä sulle käyn turhaan selostamaan. Itse en voi sietää RHCP-kokoonpanoa ollenkaan, sinähän kyseistä poppoota jumaloit. Niin, riippuu ihan sinusta jatkuuko viestittely ystävällisemmissä merkeissä. Adjö!

• The_Outsider

craftwerk: we are the robots.
      Mene ja tiedä, sairaita biisejä taitaa piisata.

• Sven Olof

...minut! Vai yllätitkö? Kirjoitit katsos bändin nimen taas väärin jne.
        By the way: RHCP sucks!

• hytrd

Ismo alangon:Meidän isä esim.
      Onhan se ismo tehnyt muitakin aika hulluja
      sanoituksia.

• No more!!

Aina kun kuulen tuon biisin, alan voida pahoin. Löytyy Angel dust levyltä, mutta olen omasta levystäni poistanut kyseisen biisin kun se on niin kauhea. Nyt en ole sitä moneen vuoteen, olikohan se oikeasti niin hirveä? Saman bändin kauhea biisi on myös Ugly in the morning, mutta sitä en sentään ole poistanut...

• Dunkelheit

''Sairaaseen'' kappaleeseen en ole oikein ikinä törmännyt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      62
      6057
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3566
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2721
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      2199
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2165
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1853
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1679
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1272
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1236
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      26
      1127
    Aihe