Olisin au-pairiksi menossa Englantiin. Ensin päälle kaks kuukautta, sitten joululoma Suomessa ja sitten takas kolmeks kuukaudeks.
Mulla on tosi hyvä matkavakuutus mutta se on vaan 50 päiväks, eli ei riitä. Pitääkö sitä vaan pidentää vai onko jotain muita keinoja vakuuttaa itsensä tuolle ajalle? Miten te ootte tehnyt?
Taskurahani tulee olemaan 400puntaa ja mietin mihin tästä pitäisi maksaa veroja vai pitääkö Englannissa ollenkaan? Ja oletteko saaneet rahat käteen vai tilille?
Osaako kukaan neuvoa?
Lisäksi kuulin että kallista olisi käyttää suomalaisia pankki kortteja Englannissa, mihin tää perustuu? Enhän mä kuitenkaan olisi rahaa koko ajan nostamassa ja normi osteluhan pitäisi mennä ilman extra kuluja. Kokemuksia? Mulla käytössä Visa Electron, Visa Debit ja Master Card Debit/Credit
KIITOS!!:)
Au-Pairiksi Englantiin, vakuutus, verot jne.
2
118
Vastaukset
- aupair
Mullon kans sellanen matkavakuutus joka on voimassa 47päivää mut sit mä otin siihen vaan jatkoaikaa jouluun asti että meen käymään Suomessa ja sen jälkeen taas se 47päivää menee ihan perus ja sit taas jatko. Ja mulle ainaki maksetaan palkka suoraan käteen. Mutta en osaa sanoo noista Englannin nostojutuista mutta mulla Espanjassa menee joillaki automaateilla palvelu maksu ja se on ihan sama missä maassa on. Mutta tsemppiä aupaireiluun! :)
- aupairina
Mulla on semmonen vakuutus, joka kestää 3kk ja sen jälkeen sovittiin 4 lisäkuukautta, jotka pitää maksaa ennen joululomaa. En muista mikä tän vakutuuksen nimi olikaan, mutta tää oli nimenomaan tehty nuorille matkaajille =)
Mulla kans tulee palkka cashina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097