Moro, mun kaveri joka on 19v haluais aloittaa kitaran soiton mutta on omasta mielestään muka liian vanha aloittaan, kaverini ei ole koskaan soittanu mitään instrumenttia muaalla kuin koulun musan tunneilla. Sitä lähinnä kiinnostais soittaa foo fightersia, tom pettya ja yms perus rock-musaa joka ei vaatis edes kovin teknistä kitaran soittoa. Olen sanonu et voin opettaa kaveriani ja että voin lainata sille yhen mun kitaran mutta se silti epäröi, mun mielestä kitaran soitossa ei ole mitään tiettyä ikää mihin mennessä ois pitäny aloittaa jos haluaa soittaa, oletteko samaa meiltä?
kaverini epäröi soiton aloittamista
6
411
Vastaukset
- Tekosyy
Ei hän sitten haluakaan.
- Mika.....
Olen kanssasi samaa mieltä. Agnus Young sanoi "jos osaat taputtaa käsiäsi, opist soittamaan kitaraa". Ei se mitään avaruustiedettä ole, mutta työtä se vaatii.
- Klassikkoja.
Ja jos osaa pureskella purukumia kun soittaa kitaraa, on kykyjä oppia laulamaan mutta myös rumpaliksi.
- AmKitaristi
Samaa mieltä, ei aloittaminen katso ikää.
- Kitarat tappaa!
Kitaran soitto koitunut monen nuoren kohtaloksi. EI kannata aloittaa ennen 27 -ikävuotta.
- Lapland,madness
Ainoa raja kitaransoitossa on motivaatio. Käsi poikki? Paskat se ole mikään raja. Opettele soittamaan yhdellä kädellä. Ikä ei rajoita soiton aloittamista mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1968347Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa
Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.276074Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä1695709Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat
Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi153497Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y822957- 2912640
Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu1782529Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota
Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v6182380Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont912196Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään181412