Moro, mun kaveri joka on 19v haluais aloittaa kitaran soiton mutta on omasta mielestään muka liian vanha aloittaan, kaverini ei ole koskaan soittanu mitään instrumenttia muaalla kuin koulun musan tunneilla. Sitä lähinnä kiinnostais soittaa foo fightersia, tom pettya ja yms perus rock-musaa joka ei vaatis edes kovin teknistä kitaran soittoa. Olen sanonu et voin opettaa kaveriani ja että voin lainata sille yhen mun kitaran mutta se silti epäröi, mun mielestä kitaran soitossa ei ole mitään tiettyä ikää mihin mennessä ois pitäny aloittaa jos haluaa soittaa, oletteko samaa meiltä?
kaverini epäröi soiton aloittamista
6
420
Vastaukset
- Tekosyy
Ei hän sitten haluakaan.
- Mika.....
Olen kanssasi samaa mieltä. Agnus Young sanoi "jos osaat taputtaa käsiäsi, opist soittamaan kitaraa". Ei se mitään avaruustiedettä ole, mutta työtä se vaatii.
- Klassikkoja.
Ja jos osaa pureskella purukumia kun soittaa kitaraa, on kykyjä oppia laulamaan mutta myös rumpaliksi.
- AmKitaristi
Samaa mieltä, ei aloittaminen katso ikää.
- Kitarat tappaa!
Kitaran soitto koitunut monen nuoren kohtaloksi. EI kannata aloittaa ennen 27 -ikävuotta.
- Lapland,madness
Ainoa raja kitaransoitossa on motivaatio. Käsi poikki? Paskat se ole mikään raja. Opettele soittamaan yhdellä kädellä. Ikä ei rajoita soiton aloittamista mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161