Kun olemme mieheni kanssa esim. yökerhossa baarissa tms... hän katselee kaikkia sexyjä juuri vesirajan peittävissä mekoissa kulkevia neitoja. pää kääntyy jopa 360 astetta ympäri ja perään kattelee :D mutta itse kun olisin näin pukeutumassa illan viettoon, kommentti on miksi et voi laittaa housuja ja paitaa. tai ei sano mitään ja on kuin ei huomaisikaan että MINÄKIN OLEN SEKSIKÄS, hän ei edes juuri kiinnitä huomiota minuun kun olen laittautunut niin . Tuntuu pahalta että muihin naisiin kiinnittää huomiota mutta ei minuun vaikka olen laittautunut kauniiksi/seksikkääksi??? :(
Miehen käytös
miehet kertokaa
4
124
Vastaukset
Se luulee, että sinä olet yhtä miesten vietävissä kuin hän vieraiden naisten.
- ¿poo poo
Ei niitä sexykkiä naisia paljoakaan ole--ehkä 4% vain
lopu 96% luulevat vain olevansa sexykkäitä esm oma siiderivalasmuijaki kännipäissänsä Kaikella on aikansa ja paikkansa, sun aika meni jo.
Se on jo kyllästynyt sinuun....eiköhän kuvittele että eukon ryöstöksi menee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666204Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583073- 312233
- 131847
- 201818
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191803Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131552- 181539
- 511515
- 91473