Olen hämmentynyt. Mies, jota ystäväni pitävät "neitimäisen" käytöksen takia homona, on mielestäni useaan otteeseen yrittänyt iskeä minua, ja kerran pyytänyt viettämään vapaa-aikaa kanssaan. Kyseinen mies on todella hyvännäköinen, mutta en ole uskaltanut lähteä hänen kanssaan minnekään, koska en ole varma haluaako hän pelkkää ystävyyttä vai jotain muuta. En ole kovinkaan kokenut miesten suhteen, joten en tiedä uskoako yleiseen mielipiteeseen, vai vain lähteä ottamaan asiasta rohkeasti selvää.
Onko "neitimäisesti käyttäytyvä mies automaattisesti homo, vai löytyykö heteroistakin heitä?
"Neitimäiset" miehet
12
3827
Vastaukset
- ofelia
Eikai tuota voi automaattisesti yleistää. Mene rohkeasti hänen kanssaan ulos ja ota asioita selvää.
- N-24v
Mulla on miespuolinen ystävä, jonka käytös on myös ehkä hieman neitimäistä. Ainakin homoksi sitä on joskus luultu. Täyshetero se silti on ja todellinen naisen unelma, nimittäin pitää huolta ulkonäöstään, tykkää shoppailla ja puhua syvällisiä :) Älä siis luota yleiseen (tuntemattomien) mielipiteeseen vaan ota itse selvää! Olen aika varma, että tulet yllättymään iloisesti :)
Lisäkommentti: Vitsinä, jossa mielestäni on hieman totuutta, joskus kategorioidaan epävarmat homotapaukset kahdella tavalla. Mies on joko "homo hetero" tai "hetero homo". Ensimmäinen on ns. naismainen heteromies ja jälkimmäinen päällisin puolin heterolta vaikuttava mutta oikeasti homomies. - Taina
Ei ole mitenkään välttämättä homo, eihän kaikki miehekkään oloiset naisetkaan ole välttämättä lesboja. Asia selviää varmasti kysymällä.
- jallu
on tämä neitimäinen käytös? Kaveri on todennäköisesti umpihetero. Kuka hitto sitä nyt huhupuheisiin uskoisi, vieläpä jonkun katkeran exän levittämiä. Ties vielä mua joku homoks luulee kun olen komea sinkku mies, enkä harrasta mitään miehisiä jääkiekon & formuloitten seuraamisia. Eli ota asiasta selvää.
- kati
...en tiedä sitä itsekään. Muut ovat käyttäneet sitä nimitystä puhuessaan hänestä. Omasta mielestäni hänellä on vain hieman erikoinen ääni, joka saattaa joistakin kuulostaa hieman oudolta miehelle. Mutta eihän kukaan äänelleen mitään voi.
- Cajun
usein pitävät homoina kaikkia jotka eivät ole samanlaisia juntteja kuin he itse. Luultavasti mies vain on persoonallisempi ja sivistyneempi kuin muut ystäväsi.
Ja oli miten oli, niin mikset tutustuisi häneen ja ottaisi selvää. Eikö nykyaikaisella sinkkunaisella pidäkin olla yksi hyvännäköinen homoystävä. Mikäli hänen taipumuksensa siis tosiaan paljastuisivat tämänsuuntaisiksi.- Gausalle
Vai on sinusta neitimäinen synonyymi sivistyneelle?
- Cajun
Gausalle kirjoitti:
Vai on sinusta neitimäinen synonyymi sivistyneelle?
Neitimäisyyttä en pidä synonyymina sivistyneelle, kuten olisit itsekin tekstinpätkästäni huomannut, jos olisit viitsinyt ajatella sitä kokonaisuutena.
Tarkoitin, että sivistymättömät ihmiset usein pitävät neitimäisenä/homona/nössönä/friikkinä miestä, joka ei ole heidän kaltaisensa, ts. tietämätön, suvaitsematon ja karkeatapainen.
- Jere
Minuakin kiinnostaa mitä tarkoitat neitimäisellä käytöksellä.
- neiti
En tiedä mitä muut tarkoittavat, mutta minulle neitimäisestä käytöksestä tulee mieleen sirot liikkeet, korkeahko ääni, "ihanaa-" ym. huudahdukset, merkittävä kiinnostus vaatteisiin, kosmetiikkaan ja shoppailuun, aina viimeisen päälle kampaus ja muutenkin huoliteltu olemus, korut, avoin tunteellisuus jne.
- Maaaaz
Just... Neitimäinen... jaa a, voi olla homo tai sitten ei.. ota selvää
- Umpitollo
... onko neitimäinen mies automaattisesti homo...
Tiisus... kamalinta tässä on se, etten pysty sanomaan fyysistä ikääsi. Toisinaan vahemmatkin naiset yht'äkkiä muuttuvat teinipikkupilluiksi ihan tuosta vaan. Homokortti vedetään esiin mitä ihmeellisimmissä paikoissa.
Kaveri on yrittänyt iskeä sinua? Tahtoisikohan se sitten pimppiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575855Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "773193Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella232380No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402075- 191988
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61609Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83121281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201206Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811075