Kummassa on enemmän kaloreita, isossa tuopissa kaljaa vai puolessa litrassa kolajuomaa. Minä juon aina jompaa kumpaa ruokajuomana, ja kun nyt yritän laihduttaa, niin jompi kumpi on jätettävä pois. Molempia en voi jättää enkä ala juomaan light versioita. Jotakin iloja sitä on laihdutuskuurillakin oltava. Syön vain raasteita.
Kokis vai kalja
4
1027
Vastaukset
- makuasia
Nimimerkkini kertoo kaiken. Jos tosiaan olet raasteilla, ota vapaasti kumpaa tahansa. Äläkä unohda kotimaista ruisleipää.
- painoarvoakin on
Tervehdys Sulle,
en kaljasta ole varma, mutta sen tiedän, että
kokispullossa (1,5 l) on sokeria aika paljon.
Aika paljon on tälläkertaa 60 palaa palasokeria, uskoisin sen olevan enemmän kuin kaljaan mahtuu......
ps. pidän kaljaa paremman makuisena......
jos laihdutat, jätä molemmat lihottaville. - Tottumista
Kalja lihottaa yhtälailla, vaikkei siinä sokeria niin paljoa ole, mutta kaikkia muita lihottavia aineita senkin edestä.
Itse kuvittelin myös laihtuvani, jos syön terveellisesti, mutten jätä Colaa. Olin täysin väärässä. Paino ei putoa mihinkään, jos juot paljon kolaa tai kaljaa- mielestäni aivan sama!
Ensin esim. Pepsi-Light maistui aivan kamalalle, kun oli tottunut sokerivastaavaan. Nykyään en voisi edes juoda sokeripitoisia juomia.
Ja mulla kului kokista paljon- 2-4 litraa/vrk.
Ja monet kuvittelevat laihtuvansa, kun ensin rääkkää itseään koko viikon ja viikonloppuna sitten vedetään perseet olalle. Toisilla on vielä tapana mennä snagarin kautta kotiin, jolloin koko viikon ylimääräiset kalorit on varmasti "turvattu".
Kokeile pikkuhiljaa jos vaikka tottuisit Pepsi-Maxiin; se on todella hyvää... Ihan oikeasti.
Nim. 13kg pois/2kk ja painoindeksi nyt alle 25!. - tasan
kummassakin on yhtä paljon kaloreita, eli pulen litran satsissa noin 225 kaloria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862