mies lyö...mun vika?

tyttö 19w

Eli tänään mies jäi kiinni valehtelusta asia mistä valehteli ei minua ärsyttänyt vaan se että valehteli! Kertoi vielä perheensä edessä tämän eli nolasi mut! Suutuin ja auto matkalla aloin huutaa ja läppäsin muutaman kerran häntä kun ei vastannut kysymyksiini miksi valehteli..läppäisy oli siis hiljainen...tästä mies hermostui ja löi minua 3 tai 4 kertaa lujaa rintakehään...suutuin ja itkin koska sattui niin paljon..mies väitti tekoaan oikeutetuksi koska olin häirinnyt ajoa..oliko siis oikein teistä että löi?? Mies myös huoritteli ja haukkui minua... nyt meni nukkumasn sanoi selvittävänsä riidan asmulla...en tiedä haluanko enää :(
Vastaavia tilanteita ollut ennenkin...luotto mennyt valehtelusta ja pelkään että lyö uudestaan mutta silti rakastan miestäni... mitä teen?! :(

5

259

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0987654321

Eipä taida olla tasapainoinen suhde. Mieti onko puolisosi sinulle se oikea. Mielestäni ei, koska väkivalta yleensä pahenee ajan myötä.

• EI SAA lyödä

Pahalta vaikuttaa. Kuuntele nyt sisäistä varoituskelloasi tarkkaan. Valinta on sinun. Teit itse väärin kun läppäisit häntä. Hän teki väärin kun valehteli, nimitteli ja löi. Miten pääsette eteenpäin tilanteesta? Toisen syyttely tuskin vie asiaanne eteenpäin?

• tyhmäeukko

Et säkään ihan täysillä valoilla ajele kun läpsit toista,joka ajaa autoa! Osin oma vika,ei voi muuta sanoa.Sä siis saat lyödä ja kenties aiheuttaa jopa jonkun kuoleman liikenteessä mutta sua ei saa lyödä,,,haloo.

• Ei kuulosta suhteelta jota kannattaisi jatkaa....

• oppeliini1

Miksi sinä huolellisesti ja harkiten VALITSET elää pahoinpitelijän kanssa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      394
      1066
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      328
      1060
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      905
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      807
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      772
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      666
    8. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      661
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      660
    Aihe