1. Olla sinkku ja olla yksin.
vai
2. Olla parisuhteessa ja yksin.(Esim toinen puolisko asuu jossain toisessa kaupungissa.)
Itse valitsen ykkösen. Siinä säästyy monelta sydämmentykytykseltä ja kaipuulta.
Sinkkuna ollessa tietää arvonsa ja ei tarvitse kaivata ketään. Sitä tuntee itsensä paljon vahvemmaksi. Ei enää koskaan minkään näköiseen kaukosuhteeseen mieluummin yksin vaikka koko loppuikä.
Kumpi on parempi?
4
885
Vastaukset
- Janezki
Minulle on mahdotonta olla yksin. Siitä huolimatta jätin taakseni kaksivuotisen suhteen. Kyseessä ei ollut kaukosuhde ja elimme yhdessä mutta olin silti yksin. Näimme harvoin koska miehellä oli omat harrastukset ja minua ne eivät kiinnostaneet. Joten vaikka on välillä todella vaikeaa olla sinkku ja yksin niin silti minun vastaus on ehdottomasti nro 1. Ja Antti: on niitä muitakin suhteita kuin kaukosuhteet, joten ei sun tarvi yksin olla loppuelämääsi! =)
- Antti vm80
en oo vielä jostain syystä omasta pienestä kaupungista, täältä siperian jänkhältä, löytäny. Ku ei näissä paikallisissa ravintoloissa viitti käydä. Niiden ikkunoissa nimittäin lukee melkein että:
"Juo viihtyäksesi niin paljon kuin pystyt." Niinhän siinä monesti käy ja Haapala (paikallinen poliisisetä) tulee lopulta korjaamaan satoa baarin edestä.
Mut tsemppiä sinkkuiluun Janezki.:) Itse yritän järkätä treffit mahdollisimman nopeesti ja vieläpä "oho" täältä omasta kaupungista.
- Kaunotar
tietysti, kuka nyt yksin vapaaehtoisesti ois:)
- Been there
Samassa tilanteessa on tullut oltua, kaukosuhde 300 km välimatkalla opiskelujen takia. Suhde kesti 1,5 vuotta, näimme ehkä kolmen viikon välein, lomilla pitempään. Olo oli välillä tosi yksinäinen, kaverit viettivät aikaa poikaystäviensä kanssa, itse yritti pitää suhdetta yllä soittelemalla ja teksiviesteillä. Oli varattu, mutta yksin. Kun suhde päättyi, oloni helpottui kun tiesin, että olin yksin omasta tahdostani ja pystyin hankkimaan itselleni "elämän" opiskelupaikkakunnallani, kun ei ollut henkisesti niin sidottu jonnekin muualle. Nykyään tapailen samalla paikkakunnalla asuvaa, mahtavaa tyyppiä ja elämä hymyilee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954