Tere. Mikä on hyvä tulos rollingthunderilla?
100 kiloa meni rikki eilen.
Rollingthunder
6
451
Vastaukset
- pitoa
On hyvä tulos.
http://www.gripmonsters.fi/news.php?subaction=showfull&id=1364550396&archive=&start_from=&ucat=&
Sitten vaan todistamaan se kisoihin.;) Tuolta Grip Monstereilta varmaan löytyy infoa miten homma toimii.- tepia
Ei onneksi tarvi todistaa yhtään mitään :)
- pitoa
tepia kirjoitti:
Ei onneksi tarvi todistaa yhtään mitään :)
Joo eihän sitä tarvitse, jos ei kiinnosta Mutta hyvä tulos se siis on.
- Kouraita
Jokainen salinosto on ennätyskelpoinen. Muista vaan ottaa videota!
- sorrrrrmet
Näppivoimailu varmaan ainoa laji jossa voit tehdä hyväksytyn ennätyksen videoimalla ilman tuomareita? Näin minulle on sanottu. Pitää tehdä pari styroksilevyä.
Ihan oikeasti. 15 kilon kiekot on jotain 14 kiloa, oikea rolling thunder kahva ei välttämättä edes pyöri ja käsissä on pihkaa. Silti se on virallinen tulos? - Deadlift
Olen 99 prosenttisen varma että ET ole Rollin Thunderia koskaan edes nähnyt saatikka nostanut hyväksytysti 100kg!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443018Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462733
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532251Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782148- 692058
- 452042