Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Rollingthunder

tepia

Tere. Mikä on hyvä tulos rollingthunderilla?
100 kiloa meni rikki eilen.

6

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitoa
      • tepia

        Ei onneksi tarvi todistaa yhtään mitään :)


      • pitoa
        tepia kirjoitti:

        Ei onneksi tarvi todistaa yhtään mitään :)

        Joo eihän sitä tarvitse, jos ei kiinnosta Mutta hyvä tulos se siis on.


    • Kouraita

      Jokainen salinosto on ennätyskelpoinen. Muista vaan ottaa videota!

    • sorrrrrmet

      Näppivoimailu varmaan ainoa laji jossa voit tehdä hyväksytyn ennätyksen videoimalla ilman tuomareita? Näin minulle on sanottu. Pitää tehdä pari styroksilevyä.

      Ihan oikeasti. 15 kilon kiekot on jotain 14 kiloa, oikea rolling thunder kahva ei välttämättä edes pyöri ja käsissä on pihkaa. Silti se on virallinen tulos?

    • Deadlift

      Olen 99 prosenttisen varma että ET ole Rollin Thunderia koskaan edes nähnyt saatikka nostanut hyväksytysti 100kg!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2278
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1974
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      87
      1783
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1618
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      39
      1359
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe