Eli siis olen nyt vakaasti päättänyt, että aloitan elämäni viimeisen laihdutuskuurin. Mitat ovat 100,3kg (eilen punnittu)/164cm /ikää 23 vuotta. Koko ikäni olen ylipainon kanssa kamppailut mutta tilanne on pahentunut viimeisen neljän-viiden vuoden aikana huomattavasti... painoa on noin viidessä vuodessa tullut 30kg!! Pudotettavaa minulla on siis todella reilusti. Tavoitepainoa en vielä osaa tarkalleen sanoa, jokin 70-75kg kuulostaisi jo erittäin hyvältä.
Nyt kaipaisin niin neuvoja laihdutus urakkaani... ennen kaikkea olisi kiva kuulla sellaisten henkilöiden kokemuksia, jotka ovat laihuttaneet/parhaillaan laihduttamassa kymmeniä kiloja. Millaisilla menetelmillä olette onnistuneet, millaisella aikataululla tuloksi on tullut, ovatko tulokset olleet pysyviä...jne? Oletteko hakeneet/saaneet lääkäriktä tai terveyden hoitajalta apua tai neuvoja... Kaikki tieto ja kokemukset ovat tervetulleita.
On vaan niin kiva kuulla, että muutkin ovat onnistuneet, tulee tunne että kyllä minäkin siihen pystyn!
Olisi myös kiva vaihtaa ajatuksia muiden laihduttajien kanssa, joko jonkin keskusteluryhmän tai vaikka sähköpostin välityksellä...
Apua/tsemppiä kaivataan
2
462
Vastaukset
- Fantti
Itselläni urakkaa ei ollut ihan noin paljon, mutta suosittelen ehdottamasti lukemaan kutrin sivut www.kutri.net läpi. Itse sain sieltä monia hyödyllisiä ja toimivia neuvoja.
Ei muuta kuin rutkasti onnea yrityksellesi :). - Vadelmanutri
Hei Ansku!
Jos haluat kannustusta ja muutenkin jutella toisten laihduttajien kanssa kaikesta laihdutukseen liittyvästä, suosittelen tätä foorumia:
www.vapaapudotusta.com
Voit selailla ilman liittymistä yleisen osion viestejä. Jos painoindeksi on yli 30, voi liittyä sisäpiiriin, jossa sitten voi kysellä, kertoa ja jutella toisten kanssa kaikesta ja vaikka kirjoittaa laihdutuspäiväkirjaa jota toiset kommentoivat. Itse olen täällä foorumissa ja täytyy sanoa että ilmapiiri on todella ystävällinen, lämmin ja kannustava!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770