Ihannemies!

Ennen kuin huomaa ja tutustua, kuka onkaan se ihannemies, pitää tapahtua jotain kanssakäymistä. Ei kai kukaan heti ulkomuoon ihastu - tosisssaan. Harvassa ovat ne. Toisin on naiset, ne ovat koreudessaan helposti ihastuttavissa. Näin miehen on paljon vaikeampi ihastua vastakkaiseen sukupuoleen. Tuntuu jopa siltä, että naiset käyttävät sitä hyväkseen. Pukeutuvat ja maeikkaavat, vaikka ei olisikaan mitään aikomustakaan herättää miehissä kiinnostusta. Esim. varatut naiset. Onhan se tietty mukava olla kauniiksi laitettu. Mutta mitä miehen pitää tehdä, jotta kiinnostus herää? Pitääkö flirttailla jne. Ettei oiva tiulaisuus mene ohi. Niin ne tuppaavat mennä. Pitäisi olla koko ajan hereillä, jos vaikka tuossa olisi kumppanin ainesta.

5

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan mies vaan

Mitä siitä jos varatut naiset haluavat näyttää kauniilta ilman vieraisiin menoa? Minä mies haluan näyttää varattunakin hyvältä. Ei ole häirinnyt ketään. Mieskin voi hankkia vaatteita joissa näyttää komeammalta, ei hienoksi laittautuminen ole pelkästään naisten juttu. Ja eikö kuka tahansa saa laittautua kauniiksi tai komeaksi omaksi ilokseen, vaikka ei aikoisikaan etsiä puolisoa? :)

• jilo

Kohtuullinen ulkonäön hoito on ok. Liika peilailu miehillä alkaa ainakin minua ärsyttämään... Jos mies on kiinnostunut naisesta, niin aktiivisuus vetää puoleensa.
      Mies on naisen silmissä kiehtova kosiskellessaan. Mies ei menetä siinä mitään jos on ainakin yrittänyt, tuli sitten pakit tai ei. Luovuttaa ei pitäisi heti alussa, naiset mielellään testaavat miehen sitkeyttä ja sinnikkyyttä. Flirttailu ja suoraan juttelemaan tuleminen ovat hyviä keinoja.

• niimpäniiiiiiiiiiin

No tuota .... jos minä katson peiliin aamulla klo 5 ja näen kalpean kummituksen, meikkaan ennen kun mietin onko tää nyt soveliasta kun olen varattu.

• ihan mies vaan

"Liika peilailu miehillä alkaa ainakin minua ärsyttämään... "

Mikä on liikaa peilailua miehillä? Hiukset hyvin ja komeaksi tekevät vaatteet ylle usein tehtynä? :-) Vai puhutko miehistä jotka ehostavat kasvojaan yms?

• Juou

No kyllä itse voin ihastua lähes pelkästään ulkonäönkin perusteella mieheen. Tietysti tämä on yksilöllistä, itse olen kai nopeasti ihastuvaa sorttia. Jos mies on erityisesti silmiäni miellyttävä ja mukava tai kiinnostavan oloinen, eipä siihen aluksi paljoa muuta tarvita..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      58
      3683
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      71
      3055
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      52
      2253
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      12
      1419
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      63
      1188
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      80
      1088
    7. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      951
    8. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      23
      931
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      925
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      902
    Aihe