Ottaako joku tosiaan kaikki alapään karvat pois pinseteillä? siis myös häppäreistä? kokeilin kun sanotaan että sänki ei kasvais niin nopeesti takas, mutta sehän sattuu aivan sairaasti, siis kun häppäreistä ottaa! vaikee kuvitella että siihen vois tottua. ylempää otettaessa ei sit tunnu niin pahalta...mut olishan se kiva kun sais samalla siistittyä koko systeemin. onks siihen nyppimiseen jotain hyviä vinkkejä, ettei sattus niin paljon?
alapään karvat pois
6
4615
Vastaukset
- Nöpö
Muistaakseni se eka kerta sattui jonkinverran, mutta nyt asiaan tottuneena ei kipua tunnu. Uusiutuva karva on hennompi, ja lähtee siten helposti.
Yx kaverini sanoi käyttävänsä jääpalaa puuduttamaan tunnon k.o. alueelta.- MissH
Itse nypin vain valikoidusti, eli siistin.
Mielestäni uusiutuva karva ei ole helpompi poistaa. Jonkin ajan päästä sen tuntee sormissa, ja jopa näkee, mutta siitä ei saa pinsetillä kiinni ei niin millään, vaan pitää odottaa että kasvaa enemmän. Osa karvoista jopa kääntyy kasvaman ihon sisälle, ennen kuin siitä saa otteen.
- M.K.
Siis eihän niitä karvoja kukaan jaksa pinseteillä nyppiä, niitähän on helkkaristi...?
Seriously, jos ei puhuta kosmetologien bikinirajahoidoista, mitä kotikonsteja hommaan on? Onko kokemuksia vahaamisesta - mahtaa olla melko sotkusta?- Aito-Helmi
ei se nyt niin sotkuista ole, jos on käyttänyt vahaa ennenkin ja tuntee sen käyttötavat. Akrobaattista on enneminkin sana joka tuli mieleeni =) Siis koko alapään vahauksessa, ei pelkissä biksurajoissa. Itse nypin nuo reunat. Se on nykyään jo nopeeta, ei mulla siihen karvoja enää juuri kasvakaan, kiitos vuosien nyppimisen.
- Turri
Aito-Helmi kirjoitti:
ei se nyt niin sotkuista ole, jos on käyttänyt vahaa ennenkin ja tuntee sen käyttötavat. Akrobaattista on enneminkin sana joka tuli mieleeni =) Siis koko alapään vahauksessa, ei pelkissä biksurajoissa. Itse nypin nuo reunat. Se on nykyään jo nopeeta, ei mulla siihen karvoja enää juuri kasvakaan, kiitos vuosien nyppimisen.
Ehkä noi nyppimiset ja vahaamiset onnistuu jos karvat on hennot juuria myöten.Mutta mitenkäs täysverisen pruneten jonka karvat eivät ole hennot ja nyppiminen ärsyttää ihoa todella paljon...ja vahalla ei lähde.
- bella
Turri kirjoitti:
Ehkä noi nyppimiset ja vahaamiset onnistuu jos karvat on hennot juuria myöten.Mutta mitenkäs täysverisen pruneten jonka karvat eivät ole hennot ja nyppiminen ärsyttää ihoa todella paljon...ja vahalla ei lähde.
Olen kuullut et näitä karvoja juuri kannattaisi nyppiä,koska nämä karvat kai ovat sellaisia et ne saattaa ruveta kasvamaan entistä kovempaan tahtiin ja paksumpina. Karvojen tarkoitus on olla myös lämmön eristeenä :) Vaikka kyllähän itsekkin tykkäsin hieman vähemmän rehottavasta ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780