Mitäs intti/TJ -biisejä tiedättä/muistatta?
Ite olen kotiutunut jo vuosia siteen, mutta serkkupoika tossa kyseli muistanko mitää biisejä ja nyt tarttisin teidän apua...
mitäs tj-biisejä tiedätte?
10
24888
Vastaukset
- TjNolla
heh, eiköhän se soitetuin oo se klamydian "mä lähden himaan" ;D Sitä ainaki me huudatettiin jatkuvasti kun oli aamut vähissä.. ;P
Niin ja jossain soitettiin olikohan se nyt Suurlähettiläiden "Kun tänään lähden" Se kun oli siihen aikaan muutenkin pinnalla.. - lib-tech
No tässä ois muutamia:
Natsipaska - Intti-biisi
2. Maanantai - Jääkärin barbara
Päivi Paunu - Jokainen päivä on liikaa
Raptori - Armeija
Jussi Hakulinen - Armeijan syvin olemus
Dj Polle - Mortti 2001
Korsuorkesteri - Ohi on
Larharyhmä - En mene armeijaan
Meiju Suvas - Kun lähdet armeijaan
Status quo - In the Army now
Johnny Liebkind - Ihana Aamu
Popeda - Kersantti Karoliina
Klamydia - Töihin Armeijaan
Klamydia - Harri
Pelle Miljoona - Ei oo järkee mennä armeijaan
Scandinavian music group - Minne katosi päivät
Noilla pitäis pärjätä johonki asti.- agtt
siis mistä saa tuon Mortti 2001 ku ei ainakaa googlettaen löytyny
- Anonyymi
agtt kirjoitti:
siis mistä saa tuon Mortti 2001 ku ei ainakaa googlettaen löytyny
Multa löytyy jos haluut
- torment
Yksi olisi tuo Europen Final countdown mitä sai kyllä kuunnella viimeisellä viikolla helvet... eikun armeijassa ihan tarpeeksi. Vaikkei varsinainen inttibiisi olekaan.
- Harmaakarhu.
Sillanpään Marssilaulu tuli oudon tutuksi.Sitä tuli hoilotettua eräskin kerta.Ei se huono marssi ole,en minä sitä sano.Samoin Upiniemessä kaikui"Ankkurit Ylös"joitakin kertoja.Helsingin Laivastoaseman naapureina kun oltiin.
- Harmaakarhu.
-Ohi on!(Toivo Kärjen klassikko.Myös Solistiyhtye Suomi on levyttänyt aivan viimeaikoina)
-Menolippu(kesällä-79 ja helmikuussa-80 kova sana)
-Ei vuottakaan(Kai Hyttinen samoihin aikoihin)
-Locomotion joko rock´n roll-versio,tai discorytinä.
Näitähän on vaikka miten.Mutta se alkuperäinen Ohi On on kova sana.Esittäjästä ei sen kummempaa tietoa,mutta Kärjen Topi sen aikoinaan sorvasi ja löi markkinoille.Meikälle se soi Helmikuussa-80. - TJ6
http://www.youtube.com/watch?v=6qN7QSq9d50
Poika tetsaa.....;) - möllöm
Paras on Kate Bush - Army Dreamers
- 79Santahaminassa
Komppanian käytävällä soitettiin Hectorin Perjantai on mielessäin. Siihen päälle oli mixattu kuittailua nuoremille jääkäreille... körri lataa ja varmistaa, vanha korkkaa ja kallistaa... saisipa vielä kuulla sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584