mitäs tj-biisejä tiedätte?

uuno_öö

Mitäs intti/TJ -biisejä tiedättä/muistatta?
Ite olen kotiutunut jo vuosia siteen, mutta serkkupoika tossa kyseli muistanko mitää biisejä ja nyt tarttisin teidän apua...

9

21906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TjNolla

      heh, eiköhän se soitetuin oo se klamydian "mä lähden himaan" ;D Sitä ainaki me huudatettiin jatkuvasti kun oli aamut vähissä.. ;P

      Niin ja jossain soitettiin olikohan se nyt Suurlähettiläiden "Kun tänään lähden" Se kun oli siihen aikaan muutenkin pinnalla..

    • lib-tech

      No tässä ois muutamia:
      Natsipaska - Intti-biisi
      2. Maanantai - Jääkärin barbara
      Päivi Paunu - Jokainen päivä on liikaa
      Raptori - Armeija
      Jussi Hakulinen - Armeijan syvin olemus
      Dj Polle - Mortti 2001
      Korsuorkesteri - Ohi on
      Larharyhmä - En mene armeijaan
      Meiju Suvas - Kun lähdet armeijaan
      Status quo - In the Army now
      Johnny Liebkind - Ihana Aamu
      Popeda - Kersantti Karoliina
      Klamydia - Töihin Armeijaan
      Klamydia - Harri
      Pelle Miljoona - Ei oo järkee mennä armeijaan
      Scandinavian music group - Minne katosi päivät

      Noilla pitäis pärjätä johonki asti.

      • agtt

        siis mistä saa tuon Mortti 2001 ku ei ainakaa googlettaen löytyny


    • torment

      Yksi olisi tuo Europen Final countdown mitä sai kyllä kuunnella viimeisellä viikolla helvet... eikun armeijassa ihan tarpeeksi. Vaikkei varsinainen inttibiisi olekaan.

      • Harmaakarhu.

        Sillanpään Marssilaulu tuli oudon tutuksi.Sitä tuli hoilotettua eräskin kerta.Ei se huono marssi ole,en minä sitä sano.Samoin Upiniemessä kaikui"Ankkurit Ylös"joitakin kertoja.Helsingin Laivastoaseman naapureina kun oltiin.


    • Harmaakarhu.

      -Ohi on!(Toivo Kärjen klassikko.Myös Solistiyhtye Suomi on levyttänyt aivan viimeaikoina)
      -Menolippu(kesällä-79 ja helmikuussa-80 kova sana)
      -Ei vuottakaan(Kai Hyttinen samoihin aikoihin)
      -Locomotion joko rock´n roll-versio,tai discorytinä.
      Näitähän on vaikka miten.Mutta se alkuperäinen Ohi On on kova sana.Esittäjästä ei sen kummempaa tietoa,mutta Kärjen Topi sen aikoinaan sorvasi ja löi markkinoille.Meikälle se soi Helmikuussa-80.

    • TJ6
    • möllöm

      Paras on Kate Bush - Army Dreamers

    • 79Santahaminassa

      Komppanian käytävällä soitettiin Hectorin Perjantai on mielessäin. Siihen päälle oli mixattu kuittailua nuoremille jääkäreille... körri lataa ja varmistaa, vanha korkkaa ja kallistaa... saisipa vielä kuulla sen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe