Mitäs intti/TJ -biisejä tiedättä/muistatta?
Ite olen kotiutunut jo vuosia siteen, mutta serkkupoika tossa kyseli muistanko mitää biisejä ja nyt tarttisin teidän apua...
mitäs tj-biisejä tiedätte?
10
25452
Vastaukset
- TjNollaheh, eiköhän se soitetuin oo se klamydian "mä lähden himaan" ;D Sitä ainaki me huudatettiin jatkuvasti kun oli aamut vähissä.. ;P 
 Niin ja jossain soitettiin olikohan se nyt Suurlähettiläiden "Kun tänään lähden" Se kun oli siihen aikaan muutenkin pinnalla..
- lib-techNo tässä ois muutamia: 
 Natsipaska - Intti-biisi
 2. Maanantai - Jääkärin barbara
 Päivi Paunu - Jokainen päivä on liikaa
 Raptori - Armeija
 Jussi Hakulinen - Armeijan syvin olemus
 Dj Polle - Mortti 2001
 Korsuorkesteri - Ohi on
 Larharyhmä - En mene armeijaan
 Meiju Suvas - Kun lähdet armeijaan
 Status quo - In the Army now
 Johnny Liebkind - Ihana Aamu
 Popeda - Kersantti Karoliina
 Klamydia - Töihin Armeijaan
 Klamydia - Harri
 Pelle Miljoona - Ei oo järkee mennä armeijaan
 Scandinavian music group - Minne katosi päivät
 Noilla pitäis pärjätä johonki asti.- agttsiis mistä saa tuon Mortti 2001 ku ei ainakaa googlettaen löytyny 
- Anonyymiagtt kirjoitti:siis mistä saa tuon Mortti 2001 ku ei ainakaa googlettaen löytyny Multa löytyy jos haluut 

- tormentYksi olisi tuo Europen Final countdown mitä sai kyllä kuunnella viimeisellä viikolla helvet... eikun armeijassa ihan tarpeeksi. Vaikkei varsinainen inttibiisi olekaan. - Harmaakarhu.Sillanpään Marssilaulu tuli oudon tutuksi.Sitä tuli hoilotettua eräskin kerta.Ei se huono marssi ole,en minä sitä sano.Samoin Upiniemessä kaikui"Ankkurit Ylös"joitakin kertoja.Helsingin Laivastoaseman naapureina kun oltiin. 

- Harmaakarhu.-Ohi on!(Toivo Kärjen klassikko.Myös Solistiyhtye Suomi on levyttänyt aivan viimeaikoina) 
 -Menolippu(kesällä-79 ja helmikuussa-80 kova sana)
 -Ei vuottakaan(Kai Hyttinen samoihin aikoihin)
 -Locomotion joko rock´n roll-versio,tai discorytinä.
 Näitähän on vaikka miten.Mutta se alkuperäinen Ohi On on kova sana.Esittäjästä ei sen kummempaa tietoa,mutta Kärjen Topi sen aikoinaan sorvasi ja löi markkinoille.Meikälle se soi Helmikuussa-80.
- TJ6http://www.youtube.com/watch?v=6qN7QSq9d50 
 Poika tetsaa.....;)
- möllömParas on Kate Bush - Army Dreamers 
- 79SantahaminassaKomppanian käytävällä soitettiin Hectorin Perjantai on mielessäin. Siihen päälle oli mixattu kuittailua nuoremille jääkäreille... körri lataa ja varmistaa, vanha korkkaa ja kallistaa... saisipa vielä kuulla sen. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset575102
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut283729
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti713500
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012848
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral932743
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302690
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131901
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161656
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021508
- 1541366