Kyllä voi käydä jännä flaksi. Menin käymään Hemingwayssä ja pongasin sieltä viime lauantaina kymmenen aikaan upean tumman rouvan. Kävimme pikaisilla ja menimme takaisin baariin. Rouva lähti kotiin ja jäin notkumaan tiskille. Vähän ennen valomerkkiä tuli kivan näköinen brunetti neiti ja juttumme johti sänkyreissuun. Molemmat ihastuimme ja olemme nyt tavanneet joka päivä. Tänään hän esitteli minut äidilleen sekä isälleen ja ei hel..tti. Se oli se tumma rouva ketä panin alkuillasta. Olin niin lukossa etten sanaa saanut suusta. Hetki sitten tuli viesti ja tämä rouva haluaa jatkaa hyvin alkanutta leikkiä. Jos vedätte tuplat illassa niin varmistaja etteivät ole sukua. Nyt kahden naisen loukussa.
Yksi yö ja kaksi naista
6
1025
Vastaukset
- Jagdpanther
Tää ei niin voi pitää paikkansa!
- tumman rouvan mies
Minäkin olen kiinnostunut noin viriilistä miehestä. Kokeillaan miesten välistä kun naiset ovat poissa.
- Reinolover
mamma jelppas tytärtään, ettei tuu pettymystä. Eiks ni
- Hohhotihoijaa
Sitten heräsit tästä unesta käsi housuissasi.
- oulu_homojen_paratiisi
Oulusa ookku homoja Hemingveissä...
- tuplaflaksi
Ihan oikeasti tuollainen tuplafaksi on mahdollinen. Itse pääsin/jouduin leikkiin mukaan yllättäen perheluhlan jatkoilla. Minut iski nainen jonka lupasin viedä kotiin. Lähtiessä hän kysyi, että voisimmeko poiketa matkalla viemään hänen pikkusiskonsa kotiin. Lupauduin tietysti kun muuten pitkä kotimatkani ei juurikaan pidentynyt.
Yö oli kuitenkin jo varsin pitkällä ja nuorempi sisar tarjosi meille yösijaa ja otimme tarjouksen vastaan. Saimme parisängyn käyttöömme, emäntä vihjaili nukutaanko kolmistaan, mutta vetäytyi omaan makuuhuoneeseensa.
Kumppanini vihjaili, että siskonsa joutuu olemaan puutteessa. Oli vähän dominoiva iloinen antaja. Sammuin varsin pian.
Ammulla heräsin suihinottoon ja huomasin yllätyksekseni siskosten vaihtaneen yöllä sänkyä. Olenko sun mielestä ihan hullu kysäisi nainen kun huomasi minun heränneen. Totesin, että jos joku tässä on hullu niin se olen minä kun en illalla ymmärtänyt mitä oli tarjolla. Emäntämme tavara oli orkkuherkkä maukas nuoltava lähes mahdottoman tiukkaa. Laukesin parissa minuutissa.
Keittiöstä kuului huuto – sauna on läämmin, tulkaa kahville. Joimme kahvit, saunoimme yhdessä ja lähdimme jatkamaan kotimatkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988