Heips! Mä oon pitkään miettinyt sellaista ihanaa tatuointia ranteesee Ongelmana on mutsi, suurempi ongelma on hinta ja suurin ongelma on liike Turussa, missä saa ottaa jo 15-16 vuotiaana.
Mut hei, haluan vaan pikkuruisen nuottavaimen. Se on tosi pieni, 1x2cm. Miks äiti ei suostu, vaikka olen miettinyt sitä tarkasti ja tiedän ettei tatuoinnista ole mitään haittaa tulevaisuudessa koska itse rakastan musaa tosi paljon! Mummonakin se olis siisti. Camoon enä nyt mitään pääkalloja tai mitään kirosanoja halua ottaa vaan niin pienen ja ihanan. Mut toki ymmärrän, äitini ei pidä niistä eikä anna ottaa. MITEN SAAN SUOSTUTELTUA?!
Leikitään että mutsi suostui ja hän kysyy hintaa. Mikä on pienen tatuoinnin hinta? Tuskin se mitään 100e maksaa? Veikkaan ite et sellainen olis noin 30e, riippuu tietysti liikkeestä.
Koska ite olen 15, täytän maaliskuussa 16. Pyysin äidiltäni, että tatuointi olisi mun synttärilahja. Tietenkin jos haluaa sellaisen, kannattaa ensin selvittää liike, missä voi ottaa jo 16 vuotiaana huoltajan suostumuksella ennen ku sellaisen kinuu mutsilta. Toisaalta molemmis pettyy: löysin liikkeen, mutsi ei anna, mutsi antaa, ei oo liikettä.
Eli siis: onko siel turun nurkilla jossain sellaista ei kauhean kallista liiketta k16 (k15kin käy koska voisin ottaa ennen syntymäpäivääni) ?
Liike k 15-16 Turussa, hinta ja mutsi ONGELMANA
6
180
Vastaukset
- jnmswfhk
tod.näkösesti se tatuointi tulee maksamaan sen n.100 €.
- tatuoija
Suunnilleen 100€ maksaisi. Toisaalta tatuointeja ei saisi tehdä alle 18-vuotiaalle, joten miettisin uudemman kerran täysi-ikäisenä. Onko tuo tatuointipaikka ihan luotettava kun noinkin nuorille tekee tatuointeja?
No, jos nyt kuitenkin päätät sinne mennä ottamaan tatuoinnin, varmista etteivät he käytä käytettyjä neuloja (ottavat avaamattomasta pakkauksesta) ja hyvä olisi myös kysyä, että ovatko tatuointivärit allergiatestattuja (jos satut olemaan metalleille -joita ennen käytetty väreissä- allerginen).. - uteliastyttö
tutullani on selässä iso tatuointi joka maksoi 250e (kädessä, 3 isolla kirjoitettuna nimeä, eli aika iso) niin en ymmärrä minks sata kerta pienempi maksais 100? sellainen mielestäni pitäisi maksaa maksimissaan 50e
tuossa on vielä esimerkki, mutta haluaisin pienemmän joten 100e on liian iso hinta mielestäni.
http://www.pinterest.com/pin/188306828140685553/- äly hoi älä jätä
Hintaan kuuluu myös välineiden puhdistus yms. työ mitä asiakas ei näe/älyä
- opettele kirjoittamaan
selässä vai kädessä vai missä se tatuointi nyt on?
- 6+18
Ainakin täälläpäin on liikkeessä lähtöhinta 80e eli sitä vähempää ei kuva voi maksaa vaikka olisikin minimaalisen pieni.
Omien hinnat:
Teksti (1x6cm) = 80e
2 tassua (4,5x3,5cm per tassu) = 80e
Teksti 2 riviä lähes nilkan ympäri (1 rivi = 1x20cm) = 90e
Värillinen perhonen (6x9cm) teksti (1x11cm) = 100e
Tuolle 2 rivin tekstille kävin kyselemässä myös toiselta paikkakunnalta hinta-arviota mutta tekstin oli tarkoitus olla pienempää ja mahtua yhdelle riville nilkan ympäri, arvio oli 150-200e. Nyt teksti on siis puolet isompaa kuin alunperin ja kahdella rivillä.
Jos liikkeissä hinnat on mielestäsi liian kovat niin ainahan voit kysellä tekeekö joku kotonaan harjoitusmielessä kuvia halvemmalla. Tällöin kannattaa varautua siihen että kuvan laatu ei välttämättä ole parhaimmasta päästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397790Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde391989Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5929Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812