Liike k 15-16 Turussa, hinta ja mutsi ONGELMANA

uteliastyttö

Heips! Mä oon pitkään miettinyt sellaista ihanaa tatuointia ranteesee Ongelmana on mutsi, suurempi ongelma on hinta ja suurin ongelma on liike Turussa, missä saa ottaa jo 15-16 vuotiaana.
Mut hei, haluan vaan pikkuruisen nuottavaimen. Se on tosi pieni, 1x2cm. Miks äiti ei suostu, vaikka olen miettinyt sitä tarkasti ja tiedän ettei tatuoinnista ole mitään haittaa tulevaisuudessa koska itse rakastan musaa tosi paljon! Mummonakin se olis siisti. Camoon enä nyt mitään pääkalloja tai mitään kirosanoja halua ottaa vaan niin pienen ja ihanan. Mut toki ymmärrän, äitini ei pidä niistä eikä anna ottaa. MITEN SAAN SUOSTUTELTUA?!
Leikitään että mutsi suostui ja hän kysyy hintaa. Mikä on pienen tatuoinnin hinta? Tuskin se mitään 100e maksaa? Veikkaan ite et sellainen olis noin 30e, riippuu tietysti liikkeestä.

Koska ite olen 15, täytän maaliskuussa 16. Pyysin äidiltäni, että tatuointi olisi mun synttärilahja. Tietenkin jos haluaa sellaisen, kannattaa ensin selvittää liike, missä voi ottaa jo 16 vuotiaana huoltajan suostumuksella ennen ku sellaisen kinuu mutsilta. Toisaalta molemmis pettyy: löysin liikkeen, mutsi ei anna, mutsi antaa, ei oo liikettä.
Eli siis: onko siel turun nurkilla jossain sellaista ei kauhean kallista liiketta k16 (k15kin käy koska voisin ottaa ennen syntymäpäivääni) ?

6

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jnmswfhk

      tod.näkösesti se tatuointi tulee maksamaan sen n.100 €.

    • tatuoija

      Suunnilleen 100€ maksaisi. Toisaalta tatuointeja ei saisi tehdä alle 18-vuotiaalle, joten miettisin uudemman kerran täysi-ikäisenä. Onko tuo tatuointipaikka ihan luotettava kun noinkin nuorille tekee tatuointeja?
      No, jos nyt kuitenkin päätät sinne mennä ottamaan tatuoinnin, varmista etteivät he käytä käytettyjä neuloja (ottavat avaamattomasta pakkauksesta) ja hyvä olisi myös kysyä, että ovatko tatuointivärit allergiatestattuja (jos satut olemaan metalleille -joita ennen käytetty väreissä- allerginen)..

    • uteliastyttö

      tutullani on selässä iso tatuointi joka maksoi 250e (kädessä, 3 isolla kirjoitettuna nimeä, eli aika iso) niin en ymmärrä minks sata kerta pienempi maksais 100? sellainen mielestäni pitäisi maksaa maksimissaan 50e
      tuossa on vielä esimerkki, mutta haluaisin pienemmän joten 100e on liian iso hinta mielestäni.

      http://www.pinterest.com/pin/188306828140685553/

      • äly hoi älä jätä

        Hintaan kuuluu myös välineiden puhdistus yms. työ mitä asiakas ei näe/älyä


      • opettele kirjoittamaan

        selässä vai kädessä vai missä se tatuointi nyt on?


    • 6+18

      Ainakin täälläpäin on liikkeessä lähtöhinta 80e eli sitä vähempää ei kuva voi maksaa vaikka olisikin minimaalisen pieni.
      Omien hinnat:
      Teksti (1x6cm) = 80e
      2 tassua (4,5x3,5cm per tassu) = 80e
      Teksti 2 riviä lähes nilkan ympäri (1 rivi = 1x20cm) = 90e
      Värillinen perhonen (6x9cm) teksti (1x11cm) = 100e

      Tuolle 2 rivin tekstille kävin kyselemässä myös toiselta paikkakunnalta hinta-arviota mutta tekstin oli tarkoitus olla pienempää ja mahtua yhdelle riville nilkan ympäri, arvio oli 150-200e. Nyt teksti on siis puolet isompaa kuin alunperin ja kahdella rivillä.

      Jos liikkeissä hinnat on mielestäsi liian kovat niin ainahan voit kysellä tekeekö joku kotonaan harjoitusmielessä kuvia halvemmalla. Tällöin kannattaa varautua siihen että kuvan laatu ei välttämättä ole parhaimmasta päästä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe