Mulla on koulussa pari kaverii joiden kanssa yleensä hengailen mut mun ongelma on se että meillä ei oo oikeestaa mitää puhuttavaa!! En tajua mistä johtuu koska muiden (ei koulukavereiden) kanssa juttu kulkee ja läppää heitetään ja on rento ja kiva tunnelma. Jotenkin nää koulukaverit on niin asiallisia( eivät kiroile, juo, eivät sano kenestäkään mitään pahaa, vaikka henkilö olisikin täys paskapää) He ovat jotenkin niin vakavia ja vaikka yrittäisinkin puhua jostain tavallisesta ja einiinvakavasta asiasta he aina "kohteliaasti kommentoivat" ja keskustelu on hirveen tylsä. En tajua!! Oon tuntenu nää tyypit varmaan tyylii 2 vuotta ja silti keskustelut esim ruokalas on sellasii smalltalklinjaa huoh :D ehkä ne pitäis juottaa kunnon känniii että niistä sais jotaki irti... Ei vaa vakavissaa, mitä tollasille ihmisille kantsis puhua? Joku aihe mikä sais ne rentoutuneiksi. Tapaan puhua mun kavereille ihmisistä jotka ärsyttää ja sillon heidän kuuluisi haukkua heitä mun kanssa! Mutta nämä eivät tee niin. Ovat vaan sillee:"pahan puhuminen on väärin" tai sitten kerron jostain hauskasta asiasta mikä mulle tapahtu. Nää kaverit ei oo sellasii jotka lähtis niihi juttuihi mukaa... Ne on aina sillee:"voi eikä, ihanaa!" -tyylillä. MÄ saan aina keksiä kaikki keskustelut ja ne vaa vastailee. Ne on justii sellasia kilttejä tyttöjä joista saa helvetin hyvän ensivaikutelman mutta ne paljastuukin lopulta tylsiksi jotka puhuu vaa koulusta ja hymyilee. Joskus lintsaan koulusta nii sekin on vähä vaikeeta sanoo niille, ku ne ei ikää lintsais. Niiin elikkä hyviä keskustelunaiheita kilttientyttöjen kanssa?
Rasittavasti kiltit kaverit
Huoh12457
1
55
Vastaukset
- Hahahahabah
Huoh tosiaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760