Mies ja exät facessa

riidankylväjäkö

Kertokaapas mulle näin gallupin omaisesti että mitä mieltä olette siitä, että mies ei suostu poistamaan facebook kavereistaan entisiä tyttöystäviään ja "panojaan", joita on lähemmäs kymmenen vaan sinnikkäästi pitää niistä kiinni?

Olemme seurustelleet viisi vuotta ja aivan alkuaikoina sain hänet "kiinni" siitä että nätisti sanottuna "muisteli menneitä" joidenkin exiensä kanssa.
En usko että hänellä on enää heidän kanssaan siis sen kummempaa ajatusten vaihtoa ja luotan häneen täysin. SILTI; asia vaivaa minua ja aina kun otan asian puheeksi, syntyy hirveä sota. Itselläni ei "entisiä" ole kavereina koska en halua heidän näkevän elämääni kuuluvia asioita eikä se heille enää kuulukaan. Ja mennyt on mennyttä.

Miksi siis pitää kiinni menneestä ja edelleen? En voi ymmärtää. Mieheni mielestä olen vainoharhainen ja mustasukkainen koska otan asian aikaajoin esille. Ja mainittakoon tässä kohtaa että nämä suhteet ovat olleet suht lyhyitä, ei kihloissa oloa tai lapsia....

Mitä mieltä te olette? Onko teillä puolisoilla exät kavereina ja jos on, niin onko se ok?
Lopuksi vielä selvennykseksi että muuten suhteemme voi hyvin, olemme menossa naimisiin toukokuussa. Ainoa kompastuskivi suhteessamme on nämä exät jotka kummittelee edelleen.

Olenko minä vainoharhainen ja ainoa joka ei tätä voi/halua sulattaa?

Asiallisia vastauksia kiitos ;)

26

808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanonpa vain

Et ole. Kyllä miehelläsi on pakko joku syy olla ettei voi niitä poistaa. Jos kerta mennyt on mennyttä ja tietää että tuntuu sinustakin kurjalta. Miehesi on typerä jos kuvittelee että tollanen on ok ja että sä olet vainoharhainen. Sun pitäisi olla ykkönen ja sun mielipiteellä pitäisi olla merkitystä! Ja normaalille miehelle pitäisi olla itsestään selvää että exät kokonaan pois kuvioista ja itsekin sitä haluta. Tuskin olisi sille ok että kävisit kahvitteleen exäs kans ja muistelette menneitä. Varmaan voi olla tosissaan sun kans, mut vaikuttaa mieheltä joka haluaa pitää muutkin lokerot avoinna jos vaikka oma suhde arkistuu tai käy tylsäksi!

• miesvm_1967x

Samaa mieltä. Itse en pidä exiini mitään yhteyttä, ainoastaan lapsiin liittyvissä asioissa olen yhteydessä, eivätkä todellakaan ole FB-kavereita vaikkei mulla mitään suurempaa katkeruutta heitä kohtaan ole. Vanhemman poikani äidin kanssa olen ollut puhelimitse yhteydessä ehkä joskus 1/2 sitten. Nuoremman poikani äidin kanssa muutama viikko sitten, koska vaihdoin puhelimeni ja hukkasin hänen työnumeronsa. Tuumailin että se on aika oleellinen koska hän pitää ns. siviilikännyänsä yleensä äänettömällä ja vastaa enemmänkin työluuriin, joten halusin sen työnumeron takaisin. Poika on pari kertaa soitellut koulun jälkeen että isommat pojat kiusaa nin kysyin että mikset soita äitille joka on siinä ihan vieresä toisin kuin minä asun paljon kauempana. Ilmeisesti tuntuu turvallisemmalta soittaa iskälle. Ja olisin ite soittanu äitillensä että mees ny kattoon sinne koulun kentälle, poikaa kiusataan että meet ajamaan ne saatanan rokkarit pois ettei mun tarvi ajaa 25km susikoiran kanssa vittuileen niille nulikoille että oppeisvat. Teen sen kyllä ilman muuta jos tarve oikeesti vaatii, mutta oletan että vihanen äiti jo saa 12v. pojat pakenemaan kauhuissaan. Siksi tarvin sen työnumeron, kun ei siviililuurissaan oo ääntä tai on muuten jossain taskussa lymyämässä.

Muuten.. tämä päivä on tämä päivä, elämä on tulevaisuudessa. Ei katkeruutta, ei kaipausta menneeseen. oikeastaan olen siitä aika kiitollinen ettei luonne ole itkijänaisen luonne :D Helpotta elämää kun ei tarvi miettiä menneistä, toki on minullakin muistoja mutta ei ne häiritse :)

• miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

Samaa mieltä. Itse en pidä exiini mitään yhteyttä, ainoastaan lapsiin liittyvissä asioissa olen yhteydessä, eivätkä todellakaan ole FB-kavereita vaikkei mulla mitään suurempaa katkeruutta heitä kohtaan ole. Vanhemman poikani äidin kanssa olen ollut puhelimitse yhteydessä ehkä joskus 1/2 sitten. Nuoremman poikani äidin kanssa muutama viikko sitten, koska vaihdoin puhelimeni ja hukkasin hänen työnumeronsa. Tuumailin että se on aika oleellinen koska hän pitää ns. siviilikännyänsä yleensä äänettömällä ja vastaa enemmänkin työluuriin, joten halusin sen työnumeron takaisin. Poika on pari kertaa soitellut koulun jälkeen että isommat pojat kiusaa nin kysyin että mikset soita äitille joka on siinä ihan vieresä toisin kuin minä asun paljon kauempana. Ilmeisesti tuntuu turvallisemmalta soittaa iskälle. Ja olisin ite soittanu äitillensä että mees ny kattoon sinne koulun kentälle, poikaa kiusataan että meet ajamaan ne saatanan rokkarit pois ettei mun tarvi ajaa 25km susikoiran kanssa vittuileen niille nulikoille että oppeisvat. Teen sen kyllä ilman muuta jos tarve oikeesti vaatii, mutta oletan että vihanen äiti jo saa 12v. pojat pakenemaan kauhuissaan. Siksi tarvin sen työnumeron, kun ei siviililuurissaan oo ääntä tai on muuten jossain taskussa lymyämässä.

Muuten.. tämä päivä on tämä päivä, elämä on tulevaisuudessa. Ei katkeruutta, ei kaipausta menneeseen. oikeastaan olen siitä aika kiitollinen ettei luonne ole itkijänaisen luonne :D Helpotta elämää kun ei tarvi miettiä menneistä, toki on minullakin muistoja mutta ei ne häiritse :)

Vanhemman poikani äidin kanssa olen ollut puhelimitse yhteydessä ehkä joskus 1/2 VUOTTA sitten.

Hups :)

• 16+1

Itse pidän vanhoja panoja kiusallaan koska kaikilla naisillakin on näitä ollut muka kavereina. Mikä oikeus exiin naisilla on jos ei miehillä?

• Riidankylväjäkö

16 1,

Siinäpä se kun mulla ei ole yhtäkään exää kaverina. Kun tavattiin, oli pari mieskaveria joiden myönsin olevan minusta kiinnostuneita mutta ei mitään muuta. Hän pyysi josko poistaisin ne ja poistin heti, KOSKA mulla ei todellakaan ollu tekeillä mitään niiden kanssa.

Ja nyt hän pitää kiinni näistä entisistä ja kuitenkin toitottaa parisuhteen tasa-arvoisuutta muissa asioissa...
        Ei käsitä noita miesten putkiaivoja... :(

• Sanna 36 v
        Riidankylväjäkö kirjoitti:

16 1,

Siinäpä se kun mulla ei ole yhtäkään exää kaverina. Kun tavattiin, oli pari mieskaveria joiden myönsin olevan minusta kiinnostuneita mutta ei mitään muuta. Hän pyysi josko poistaisin ne ja poistin heti, KOSKA mulla ei todellakaan ollu tekeillä mitään niiden kanssa.

Ja nyt hän pitää kiinni näistä entisistä ja kuitenkin toitottaa parisuhteen tasa-arvoisuutta muissa asioissa...

Mulla on kaikki exät face kavereina, ketkä vaan facessa on. Ero on tullut mutta väleissä ollaan pysytty. Priveviestejä ei nyt laiteta yleensä.

• miesvm_1967x
        Riidankylväjäkö kirjoitti:

16 1,

kyse ei ole nyt putkiaivoista vaan silkasta kusetuksesta, nousehan vastarintaan ;)

Menneitä kun voi muistella ihan keskenään oman kuuppansa sisällä, ei siihen niitä exiä konkreettisesti tarvitse. Kuka sitäpaitsi on niin pösilö että roikkuu menneessä elämässä? mitern se muka huyödyttää nykyisyyttä tahi tulevaisuutta? Ei mitenkään. Elämä on muutosprosessi, joskus ne muutokset tekee kipeää mutta eteenpäin on mentävä. Menneisyyden liiallinen esiintuominen ja sen kautta eläminen on hukkaan heitettyä elämää.

JHa huom! tasapuolisuus suhteessa.. SINÄ poistit, hän EI. Ei sen noin kuulu todellakaan mennä, ainakaan suhteessa jossa molemmat arvostaa toisiaan, rakastamisen lisäksi tietty.

• miesvm_1967x
        Sanna 36 v kirjoitti:

Mulla on kaikki exät face kavereina, ketkä vaan facessa on. Ero on tullut mutta väleissä ollaan pysytty. Priveviestejä ei nyt laiteta yleensä.

Hyvä pointti Sanna. Toki exät voi olla frendeinä, mutta jatkuva viestittely ei ole oikein uutta kumppania kohtaan. Vaikkei edes olis mitään peliä mutta eihän se toinen voi sitä tietää eikä tietysti usko vaikka toinen mitä vakuuttelis (keskustelupalstan suhteen kuultuna).

Uudessa suhteessa kun olis tarkoitus keskittyä siihen uuteen kumppaniin eikä jakaa aikaa exien kanssa, ainakaan liiallisesti, olkoon vaikka kuinka hyviä "kamuja"

Sulla itelläs on ilmeisesti kypsä suhde exiin, eli ei riitoja vaan voitte olla kamuja, mutta ei tarvetta viestitellä keskenään alvariinsa? Noin tuo voi toimiakin. Mustasukkaiset yksilöt ei vaan kestä sitäkään. Kysehän on aina vain yksilöistä, kuka kestää mitäkin. Mutta turha ärsyttää toista jos tietää että ärsyttää..

• 1& 2
        miesvm_1967x kirjoitti:

kyse ei ole nyt putkiaivoista vaan silkasta kusetuksesta, nousehan vastarintaan ;)

Menneitä kun voi muistella ihan keskenään oman kuuppansa sisällä, ei siihen niitä exiä konkreettisesti tarvitse. Kuka sitäpaitsi on niin pösilö että roikkuu menneessä elämässä? mitern se muka huyödyttää nykyisyyttä tahi tulevaisuutta? Ei mitenkään. Elämä on muutosprosessi, joskus ne muutokset tekee kipeää mutta eteenpäin on mentävä. Menneisyyden liiallinen esiintuominen ja sen kautta eläminen on hukkaan heitettyä elämää.

JHa huom! tasapuolisuus suhteessa.. SINÄ poistit, hän EI. Ei sen noin kuulu todellakaan mennä, ainakaan suhteessa jossa molemmat arvostaa toisiaan, rakastamisen lisäksi tietty.

Eksät mun mielestä pitäs poistaa, se on mennyttä elämää. Niin miehelläkin on ainakin yks eksä, voi olla useenpi. Ei oo myöntäny ku yhden. Ei suostu poistaan saatikka laittaan , että on parisuhteessa. Ehkä hän kuvittelee vielä saavansa eksänsä takasin. Työpaikan ku uuden sai, niin sen kyllä sai heti lisättyä. Taitaa hävetä tai jotain
        siinä on.

• Minä vaan

Mielestäni on ihan ok, että on niitä eksiä siellä listalla. Itsellänikin on ja syystä. Jos olet jonkun kanssa ollut pitkää yhdessä ja on paljon yhteisiä juttuja ja kavereita niin pitäisikö sitten poistaa kun ei yhteiselämä toiminutkaan ?

Mm. entinen avovaimoni jonka kanssa olimme yhdessä lähes yhdeksän vuotta, joku 70% kaveripiiristä on kummankin kavereita, näemme erilaisissa tapahtumissa jne. Pitäisikö minun poistaa hänet kaverilistaltani kun erosimme sulassa sovussa huomattuamme, että emme voi jatkaa yhdessä. (kipinä oli sammunut, minä halusin lapsia, hän ei, sain töitä toisesta maasta). Hän on edelleen upea ihminen ja erinomainen ystävä, mutta ei muuta. Jos tämä ei olisi sopinut nykyiselle, olisi nykyinen saanut lähteä.

On eri asia jotain random panoja pitää kaverilistalla...

• Kypsynyt akka

Exät on ookoo olla facekavereina, jos on esim pitkä suhde takana ja kumpikaan EI haikaile toisen perään. Sutinat ja panot on sit erikseen. Nehän on varalla jos tarvii pönkittää omaa ittetuntoa. EI niiden kanssa tarvi viestiä. Mun Mies paljasti just et osa naikkosista facessa on sen sutinoita. Naiset viestii koko ajan niin on kuulemma pakko vastata kohteliaisuus syistä. Ja paskat.
        Eli siis, ei NE syyttä suotta siellä viesti.

• Samaa mieltä kuin Minä vaan. Jos mies alkaisi vaatia minua poistamaan exän tai muiden miespuolisten ystävien profiileja niin poistaisin elämästäni sen miehen. Samaten poistaisin miehen, jos hän nuuskisi yksityisviestejäni, sähköpostejani yms saadakseen minut kiinni jostain.

Jos luottamusta ei ole niin on täysin turha olla yhdessä.

• miesvm_1967x
        helka kirjoitti:

Samaa mieltä kuin Minä vaan. Jos mies alkaisi vaatia minua poistamaan exän tai muiden miespuolisten ystävien profiileja niin poistaisin elämästäni sen miehen. Samaten poistaisin miehen, jos hän nuuskisi yksityisviestejäni, sähköpostejani yms saadakseen minut kiinni jostain.

Jos luottamusta ei ole niin on täysin turha olla yhdessä.

helka, näen asian niin että tottakai voi ystävyyspohjalta olla exiä feissikamuina. Mutta jos alkaa niiden kanssa jotain priva-maratoonia pitämään niin sehän ei ole terve merkki ollenkaan. Tarkoitan että voi exät olla kavereina, kun asiat on oikeesti ok eikä mitään jälkisutinoita esiinny. Kumpi sen luottamuksen siinä uudessa suhteessa rikkoo, se joka pitää jälkisutinoita exien kanssa vai se toinen joka siitä loukkaantuu ja alkaa kyttäämään? Vaiko molemmat tekee silloin väärin, eikä tuota suhdetta olisi pitänyt edes aloittaa?

Tarkoitan siis että jos toinen pitää feississä jonkun exän kanssa "liian" tiuhaa ja salaista viestittelyä yllä niin kumpi tekee väärin, hän joka viestittelee vai hän joka vaatii exän profiilin poistamista.

Tai no joo taisin jo vastata itse itselleni, eihän tuollainen suhde voi toimiakaan oikeesti että sou wot :D Tästä tuli kyllä turha vastaus xD

• miesvm_1967x kirjoitti:

helka, näen asian niin että tottakai voi ystävyyspohjalta olla exiä feissikamuina. Mutta jos alkaa niiden kanssa jotain priva-maratoonia pitämään niin sehän ei ole terve merkki ollenkaan. Tarkoitan että voi exät olla kavereina, kun asiat on oikeesti ok eikä mitään jälkisutinoita esiinny. Kumpi sen luottamuksen siinä uudessa suhteessa rikkoo, se joka pitää jälkisutinoita exien kanssa vai se toinen joka siitä loukkaantuu ja alkaa kyttäämään? Vaiko molemmat tekee silloin väärin, eikä tuota suhdetta olisi pitänyt edes aloittaa?

Tarkoitan siis että jos toinen pitää feississä jonkun exän kanssa "liian" tiuhaa ja salaista viestittelyä yllä niin kumpi tekee väärin, hän joka viestittelee vai hän joka vaatii exän profiilin poistamista.

Tai no joo taisin jo vastata itse itselleni, eihän tuollainen suhde voi toimiakaan oikeesti että sou wot :D Tästä tuli kyllä turha vastaus xD

Miten kukaan voi tietää "jälkisutinoista" tutkimatta salaa toisen viestejä? Ja se taas on selkeästi laitonta JA jos siihen asti pitää mennä, niin suhde on joka tapauksessa pilalla. Jos luottamusta ei ole niin parasta lopettaa suhde ihan ilman kyttäämistä.

• mieli-pide

Eikös sen miehesi pitäisi toimia kuten on pyytänyt sinuakin toimimaan, eli poistaa ne exä kaveruudet?
      Sinun mielipidettäänhän hänen kuuluisi kunnioittaa.

Meillä ei ole exät eikä yhden illan hoidot ystävinä facessa. Ihan ollaan molemmat samaa mieltä asiasta että ei kuulu ystäviin eikä niiden tarvitse tietää meidän asioista. Mennyt on mennyttä, mitä sitä nykypäivänä niitä kelaamaan tai niissä roikkumaan..

• 17+2

itselläni on vähän samankaltainen tilanne aloittajan kanssa. Miehellä oli paljonki eksiä ym entisiä panoja siellä kavereina mut hän kyllä pikkuhiljaa heidät poisteli ku siitä asiasta tuli riitaa. Häntä vaan nyt jälkikäteen kuulemma harmittaa että on mun takiani poistanut sieltä ketään. No, eipä ole nyt itsellänikään kovin hyvät fiilikset tästä kun se oli miehelleni noin suuri "uhraus"..)=

• Et ole ainoa

En sulattaisi. Ei ole aikuisten touhua. Kyllä parisuhteen päättyminen ja uuden alkaminen tarkoittaa sitä, että yhteyttä ei voi pitää kuten ennen. Uudelle parisuhteelle on oltava tilaa ja uutta kumppania on kunnioitettava.

Kyllä nämä aikuiset eksät ymmärtävät, jos häät on tulossa ja fb-kaveruus ei oikein sovi nyt tähän enää.

Tai sitten mies ei usko, ettei voi saada kaikkea. Se on lapsellista. Minä seurustelin yhden tällaisen lapsen kanssa, mutta hän halusi yhdistää sinkkuuden vapauden ja parisuhteen hyvät puolet. Ei onnistunut. Kun huomasin, että toisesta ei ole sitoutujaksi, jätin hänet.

• 10+2

Taas tullaan siihen kuinka paljon helpompaa tää elämä oli ennen facea, ihmisillä oli aikaa myös kumppanille jonka kanssa asuu ja elää.

Mun mielestä, ihmisten pitäisi keskustella enemmän ja olla oikeesti kiinnostuneita siitä joka on siinä vieressä, ei siitä joka on siellä aidan toisella puolella. Itsekin nakkasin ukolleni että vois liimata sen älylaiitteensa mun ostaan ja sitten facettaa. Mäkin tuntisin oloni kiinnostavaksi ja tärkeäksi.

Nytkin oli viikonloppu ja kaikki asiat jäi puhumatta, kun telkka ja älylaite vaatii niin paljon huomiota. Ja mun kanssa puhuminen jäi

Nyt sitten istun kotona ja itken kun on pahaolo, asioista joita ois halunnut puhua ja saada tukea mieheltä. Mutta ei toki, jonkun facekaverin parkkiongelmat ja toisen puhelinongelmat oli paljon kiinnostavampia kuin mun ajatukset.

Ja ne exät on munkin miehellä facessa ja whatappissa, kun pitää tietää mitä exille kuuluu

• exät vt.mie

Joo mulla oman miehen eksät laittelee viestiä ja mies kehuu niitä kauniiksi ym. Kun menen jotain sanomaan asiasta ni sit tulee kysymys et eikö muka saa kavereita olla ja keskustella? Saahan sitä keskustella jos jätettäis ne sydämet,ikävän kertomiset ym pois. Sain sen verran hyvin maailmansodan alotettua et mies ja hänen entisensä välit meni poikki kun menin kyselemään tältä miehen entiseltä et mitä se mun miestä vikittelee vaikka o naimisissa ja miehelleni kertoo miten huonossa suhteessa on jne. mies vihottelee edelleenkin siitä kun meni hänen ja entisensä välit poikki mut taitavat edelleenki olla kavereita. sitten kaikki mitä teen tai sanon,sen tietää sitten miehen toinen entinen jonka kans hän tuntuu enemmän puivan meidän asioita kun minun.

Meidän suhteessa on myös kolmenkimppa menossa,minä,mies ja tietokone. Minä jos haluaisin saada huomiota tai purkaa pahaa oloa niin mies vaa istuu naamakirjassa ja kirjottelee entisten kans tai kahtoo videoita ja sitten ihmettelee kun yksin itken sängyssä. Tein abortin pari viikkoa sitten. Mies ei edes lähtenyt mukaan tueksi vaan jäi juttelee akkojen kans naamakirjaan vaikka sanoi lähtevänsä remppaamaan asuntoaan.

Nyt sitten tämän kaiken jälkeen olen sairas mustasukkaisuudesta,mieheni sanoin,

• 8+2

Exät vt mie, kauhee mies sulla. Jos munkin mies on ajattelematon mutta sun mies on julma.

Minä uskon että saat taatusti paremman miehen, sellaisen joka ei haikaile exän perään ja kerro teidän parisuhde asioita ympäri kylää. jos mun mies levittelis meidän asioita maailmalle niin sais lähtee saman tien. Jos on ongelmia niitä puhutaan kahden tai mennä parisuhde terapeutille.

Ja miksi mies ei tue sua, sinä olet abortoinut teidän yhteisen lapsen, hänen kuuluisi olla sun tukena

• exät vt. mie

Kun saiski. Jouduin muuttamaan toiselle paikkakunnalle työn perässä joten täällä ei oöe kavereita oikeen ollenkaan,vaan sukulaisia. Tein tossa semmosen tempun taas eten tiiä onko tässä suhteessa enää mitään järkeä. Menin lukemaan mieheni lähettämät teksiviestit vaikka hän oli laittanut salasanan puhelimeen (se jo epäilyttää) etten pääsisi. Tiedän,että se on väärin ja laitonta mutta jos epäilyksiä on niin yleensä yritän saada todisteita siitä. No,luin mitä mieheni oli laittanut eksälleen ja teksti oli tän tapaista:" panettaa. Ai haluutko sä mut takasin vaikka meidän seurustelu ei onnistunu. Kyllä rakas,oot ihana". Tämmöstä tekstiä ja ku otin itkukohtauksen ja menin muualle rauhoittumaan ja mies ihmettelee minne lähdin niin laitoin vihjeen sen koneelle (olin ottanut viesteistä kuvia puhelimella) ja sanoin et kahtoo sieltä. Miejen puolustus oli ensin tietenki raivous kun olin mennyt lukemaan ja et ne oli vitsillä laitettuja (mieheni oli sinä päivänä ottanut alkoholia). Ihmettelen edelleen että miksi mieheni on vielä minun kans vaikka oon tehnyt pahaa hänelle? Mieheni kävi eksänsä luona pöytiä kasaamassa ja sillä aikaa meikä luki ne viestit kun mies oli jättäny puhelimen kotiin.

Mieheltä kun kysyn että miksi hän on edelleen mun kans niin ei kuulema osaa sanoa itsekään. Toissa päivänä humaluspäissään kosi minua vielä mut tuskin tulee sitä päivää. Serkun mielestä mies vain hyväksikäyttää mun hyväsydämisyyttä.olen sanonut miehelleni etten tykkää että hänen entisensä soittaa sen miljoona kertaa päivässä ja iha turhia puheluita.

Mitäpä tekisitte,jos olisitte petihommissa puolisonne kanssa ja jommankumman entinen soittaisi ja vielä siihen vastattaisiin? Eikö oleki aika epäromanttista? Meillä miehen eksä soittaa ja mies vastaa...

• Ihme äijä
        exät vt. mie kirjoitti:

Kun saiski. Jouduin muuttamaan toiselle paikkakunnalle työn perässä joten täällä ei oöe kavereita oikeen ollenkaan,vaan sukulaisia. Tein tossa semmosen tempun taas eten tiiä onko tässä suhteessa enää mitään järkeä. Menin lukemaan mieheni lähettämät teksiviestit vaikka hän oli laittanut salasanan puhelimeen (se jo epäilyttää) etten pääsisi. Tiedän,että se on väärin ja laitonta mutta jos epäilyksiä on niin yleensä yritän saada todisteita siitä. No,luin mitä mieheni oli laittanut eksälleen ja teksti oli tän tapaista:" panettaa. Ai haluutko sä mut takasin vaikka meidän seurustelu ei onnistunu. Kyllä rakas,oot ihana". Tämmöstä tekstiä ja ku otin itkukohtauksen ja menin muualle rauhoittumaan ja mies ihmettelee minne lähdin niin laitoin vihjeen sen koneelle (olin ottanut viesteistä kuvia puhelimella) ja sanoin et kahtoo sieltä. Miejen puolustus oli ensin tietenki raivous kun olin mennyt lukemaan ja et ne oli vitsillä laitettuja (mieheni oli sinä päivänä ottanut alkoholia). Ihmettelen edelleen että miksi mieheni on vielä minun kans vaikka oon tehnyt pahaa hänelle? Mieheni kävi eksänsä luona pöytiä kasaamassa ja sillä aikaa meikä luki ne viestit kun mies oli jättäny puhelimen kotiin.

Mieheltä kun kysyn että miksi hän on edelleen mun kans niin ei kuulema osaa sanoa itsekään. Toissa päivänä humaluspäissään kosi minua vielä mut tuskin tulee sitä päivää. Serkun mielestä mies vain hyväksikäyttää mun hyväsydämisyyttä.olen sanonut miehelleni etten tykkää että hänen entisensä soittaa sen miljoona kertaa päivässä ja iha turhia puheluita.

Mitäpä tekisitte,jos olisitte petihommissa puolisonne kanssa ja jommankumman entinen soittaisi ja vielä siihen vastattaisiin? Eikö oleki aika epäromanttista? Meillä miehen eksä soittaa ja mies vastaa...

Hmmm... No sen sanon, että ihan turha sun on miettiä, onko sun hyväsydämisyyttä käytetty hyväksi - tuo mieshän on ihan täysi palikka. Kyllä aikuisen miehen pitäisi osata tehdä päätöksiä kenenkanssa on... Jos eksä noin kiinnostaa, niin menköön sen perään. Sitten sullekin jää paremmin aikaa löytää joku, jota saat rakastaa ihan oikeesti.

• että silleen

Jos miehesi laittaa ex panoille viestejä, niin ei ole oikein.

Minulla on ex-mies facessa ja niin on myös hänellä, hänen ex puolisonsa ja nykyisellä miehellä hänen ex-puolisonsa :)

Joten, nyt kyllä asia riippuu siitä, mitä näiden exien kanssa tehdään. Jos kovasti on sutinaa, niin sitten on homma kyllä kovasti hukassa.

• No face -80

Face on pilannut suurimman osan nykyajan parisuhteista koska jokaisella on oltava exiä ja varapanoja huonon suhteen varalta facessa. Itselläni on muutama parisuhde mennyt vaan sentakia pieleen että naisilla on joku ehdoton pakko lirkutella exilleen ja puhua ns mieskavereilleen lirkuttelevasti ja viettelevästi. Kuulemma suhde on helpompi lopettaa kun luopua kavereista joten menkööt. Nykyään aloitan suhteen kyselemällä ensitöikseen että onko facessa vanhoja luurankoja tai jo olevia sutinoita. Saa valita heti mut tai face "kaverimiehet" Itse olen kyseisestä palvelusta lähtenyt jo vuosia sitten.

• tasavertaisuutta ei

Minunkin mieheni pitää eksiä tai eksän ja ei suostu poistaan häntä facesta. Joku siinä pitelee, kun eksään tarvii olla yhteydessä ja väittää, että ei halua nähdä eksäänsä.

Miksi sitten tarvii muuten pitää yhteyttä?
      Minua hän ei halunnu parisuhde tatukseen lisätä
      ennen kun tulee joku tietty aika.

Ilmeisesti hän ei halua, että eksä saa tietää kenen kanssa seurustelee.Muutenkaan mitä on mulle täärkeetä hän vaan
      hymistelee, mutta hänen tärkeät asiat tarvii kyllä huomioida.

• exät vt mie

Niimpä niin! Tässä sitä nyt katotaa miten tää lähtee menemään. kyllä se suoranaisesti vituttaa ja ottaa omantunnon päälle ku ite viel syytän kaikesta ihteäni. Miten lie käy jos lähen ite toiselle paikkakunnalle,kaverin luokse käymää et meneekö se sitten entisen helmoihin siksi aikaa vai mitä. Oon sanonu monta kertaa miehelleni et jos sulla nii mieli tekee entistä ni mene. Mun luokse ei oo sen jälkeen enää mitään asiaa.

Mulla o semmonen tapa et puran pahanoloni paperille. Niin purin nytki ja mieheni luki ja sanoi et mikä sika hän on ollut mut ei oo tullu muutosta. Vieläki entisensä soittelee sen miljoona kertaa päivässä ja oon sanonu miehelle et se ärsyttää minua suunnattomasti. Ja se et jos mieheni jonku naisen kans juttelee naamakirjassa ja kysyn mitä juttelette ja saanko nähä viestit ni ei saa kuulema ku ei kuulu mulle eli tästä voidaan päätellä ettei oo puhtaat jauhot pussissa. Minä sentäs oon näyttäny kaikki mun ja mun miespuolisten kavereiden keskustelut avoimesti mut mies ei voi näyttää sen ja naispuolisten kavereiden juttelua.

Jotain silä o jonku kans ku jos mie oon kotona ni hän on niinku naamakirjassa mut salailee keskusteluja. Oon huomannu sen et jos oon toisessa huoneessa ni kyllä hän jotain kirjottelee mut ku tuun samaan tilaan ni laittaa heti piiloon keskustelun ja on muka ettei oo naamakirjassa. Turhauttavaa. Ei taida tämä suhde kestää kauaa enää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe