Millaisen

kiltti nainen

tatuoinnin haluaisit ja minne paikkaan? :)

25

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • elinen= eli en


      • moraalinvartija kirjoitti:

        elinen= eli en

        lisää kauniita taideteoksia



      • kiltti nainen

      • kiltti nainen kirjoitti:

        Tosi rumaa kun joku ottaa isoja tatskoja :)

        itse en pidä hyvänä ratkaisuna tatuointeja, jotka ovat pysyviä joten aina on tehdä iho maalausta, vaikka omaksi huviksi ja kuvia napsutella joten pysyvyys jää kuviin muistoina ja teettää isompia seinille muistoiksi 8)
        pitää aina muistaa, ihon pitää hengittää koska ihon hengittämiseen on kuollut.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        itse en pidä hyvänä ratkaisuna tatuointeja, jotka ovat pysyviä joten aina on tehdä iho maalausta, vaikka omaksi huviksi ja kuvia napsutella joten pysyvyys jää kuviin muistoina ja teettää isompia seinille muistoiksi 8)
        pitää aina muistaa, ihon pitää hengittää koska ihon hengittämiseen on kuollut.

        hengittämiseen = hengittämättömyyteen
        oli vaikea vääntää kielteiseen muotoon.. minä alan katsoo ohjelmaa öitä.


    • Pakara

      Kiltin miehen naamakuvan perseeseeni.

    • Jee Jee

      Hennatatuoinnin saattaisin ottaa ornamenttina käsivarteen.
      Henna lähtee pesussa pois.
      Ihomaalaus mulla on ollut kerran käsivarressa päättyen selkään, emo kustansi sen.
      Iltapuvun kanssa (esittelyssä) eräissä juhlissa.

      Oikeaa tatskaa en taatusti vapaaehtoisesti ottaisi.
      Ei ole mun juttuni.

      • hennahan lähtee kulumalla pois, ts. vaatii muutamankin pesun ennen kuin häviää kokonaan

        terveisin nimim. olin teini silloin kun hennatatuoinnit oli kuuminta hottia, kiitos Madonnan..


    • Kyllä nämä piisaa jotka jo olemassa on. Kiitos vaan, ei enempää kiitos. :)

      t. Täysin paska ihminen eräitten mukaan.

    • ison sudenkorennon keskelle rintaa, toisen pienemmän sudenkorennon oikean käden kyynärpään alapuolelle sekä (ritari)perhosen vasempaan käteen vastaavaan kohtaan, kolme lumihiutaletta vasemman käden kyynärvarteen alapuolelle, sekä oikeaan käteen vastaavaan kohtaan kolme 70-luvun tyylistä kukkaa, hyvin pelkistetyn sydämen vasemman olkavarren alapuolelle, sekä oikeaan käteen vastaavaan kohtaan erään itselleni merkityksellisen kuvion (minkä olen itse suunnitellut ja piirtänyt), hymyilevän hippiauringon niskaan, plus jotain muuta härpäkettä mistä en ole vielä ihan päättänyt että mitä ja minne...

      suunnitelmaa ja halua riittäis mut puuttuu vain se pieni juttu nimeltään raha,
      (plus se tatuoitsija kelle oikeasti uskaltaisin mennä,)

      ai niin, tää kuva kiehtois kans kovasti mut miten tän toteuttais niinku tatuoituna..
      http://www.birkajazz.com/graphics2/loiriFinnlevy.jpg

      mur

    • kiItti mies

      Naksun kuvan hauikseen :)

    • En halua minkäänlaista leimaa, mutta jos olis ihasn pakko, niin joko Horuksen Silmä tai ankh. Tai sitten molemmat...

    • en minnekkään, ku kaikilla tuntuu olevan jokin tatska, haluan erottua massasta, enkä tarkoita tällä felipeä

    • MMies

      HAKARISTIN PERSEESEEN!

      JUST KIDDING!

      NIIN!


      HAHA! :D

      • Rautaristi olisi tyylikkäämpi...


    • merisaara

      En mihinkään. En pidä tatuoinneista ainakaan itselläni.

    • saako perua?

      Ruijanpallaksen...laskin väärin

    • runontaja off

      Tuohon ajatteluelimeen "Terveiset Rovaniemeltä" sentin korkuisin kirjaimin

      • Ze näyddäizi varmaan viivakoodilta. Mulle mahtuisi helposti tervetuloa hämeenlinnaan, xxxkatu zejaze A 123, sentin levyisillä kirjaimilla. Ongelma on vaan ze jos muutan.


    • Komppaan! Se on just niin...ois kiva.

    • pikkukukkayb

      Vasempaan käteen.jotain mikä kiemurtelee.Kuvio' kukka mikä menisi ranteesta kyynärvarteen.

    • Luomumeininki

      En halua mitään tatuointeja. Ne näyttävät kuvottavilta, lähinnä oksennukselta kun koko käsivarsi on vedetty. Tatuoidut ihmiset näyttävät linnankundeilta, heroinisteilta, hepatiitti kantajilta, saastaisilta, likaisista, tyylitajuttomilta roskaväeltä. White trash meininkiä viimeisen päälle. Tatuoinneissa ei ole mitään muuta hienoa kuin että kuvalla on ehkä taiteellinen arvo. En hauku tatuoijia, taitavia ovat. Ainostaan tatuoidut ihmiset näyttävät turhamaisilta ja kuvottavilta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe