Millaisen

kiltti nainen

tatuoinnin haluaisit ja minne paikkaan? :)

25

114

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • elinen= eli en

• moraalinvartija kirjoitti:

elinen= eli en

lisää kauniita taideteoksia

• kiltti nainen

• kiltti nainen kirjoitti:

Tosi rumaa kun joku ottaa isoja tatskoja :)

itse en pidä hyvänä ratkaisuna tatuointeja, jotka ovat pysyviä joten aina on tehdä iho maalausta, vaikka omaksi huviksi ja kuvia napsutella joten pysyvyys jää kuviin muistoina ja teettää isompia seinille muistoiksi 8)
        pitää aina muistaa, ihon pitää hengittää koska ihon hengittämiseen on kuollut.

• moraalinvartija kirjoitti:

itse en pidä hyvänä ratkaisuna tatuointeja, jotka ovat pysyviä joten aina on tehdä iho maalausta, vaikka omaksi huviksi ja kuvia napsutella joten pysyvyys jää kuviin muistoina ja teettää isompia seinille muistoiksi 8)
        pitää aina muistaa, ihon pitää hengittää koska ihon hengittämiseen on kuollut.

hengittämiseen = hengittämättömyyteen
        oli vaikea vääntää kielteiseen muotoon.. minä alan katsoo ohjelmaa öitä.

• Pakara

Kiltin miehen naamakuvan perseeseeni.

• Jee Jee

Hennatatuoinnin saattaisin ottaa ornamenttina käsivarteen.
      Henna lähtee pesussa pois.
      Ihomaalaus mulla on ollut kerran käsivarressa päättyen selkään, emo kustansi sen.
      Iltapuvun kanssa (esittelyssä) eräissä juhlissa.

Oikeaa tatskaa en taatusti vapaaehtoisesti ottaisi.
      Ei ole mun juttuni.

• hennahan lähtee kulumalla pois, ts. vaatii muutamankin pesun ennen kuin häviää kokonaan

terveisin nimim. olin teini silloin kun hennatatuoinnit oli kuuminta hottia, kiitos Madonnan..

• Kyllä nämä piisaa jotka jo olemassa on. Kiitos vaan, ei enempää kiitos. :)

t. Täysin paska ihminen eräitten mukaan.

• ison sudenkorennon keskelle rintaa, toisen pienemmän sudenkorennon oikean käden kyynärpään alapuolelle sekä (ritari)perhosen vasempaan käteen vastaavaan kohtaan, kolme lumihiutaletta vasemman käden kyynärvarteen alapuolelle, sekä oikeaan käteen vastaavaan kohtaan kolme 70-luvun tyylistä kukkaa, hyvin pelkistetyn sydämen vasemman olkavarren alapuolelle, sekä oikeaan käteen vastaavaan kohtaan erään itselleni merkityksellisen kuvion (minkä olen itse suunnitellut ja piirtänyt), hymyilevän hippiauringon niskaan, plus jotain muuta härpäkettä mistä en ole vielä ihan päättänyt että mitä ja minne...

suunnitelmaa ja halua riittäis mut puuttuu vain se pieni juttu nimeltään raha,
      (plus se tatuoitsija kelle oikeasti uskaltaisin mennä,)

ai niin, tää kuva kiehtois kans kovasti mut miten tän toteuttais niinku tatuoituna..
      http://www.birkajazz.com/graphics2/loiriFinnlevy.jpg

mur

• kiItti mies

Naksun kuvan hauikseen :)

• En halua minkäänlaista leimaa, mutta jos olis ihasn pakko, niin joko Horuksen Silmä tai ankh. Tai sitten molemmat...

• en minnekkään, ku kaikilla tuntuu olevan jokin tatska, haluan erottua massasta, enkä tarkoita tällä felipeä

• MMies

HAKARISTIN PERSEESEEN!

JUST KIDDING!

NIIN!

HAHA! :D

• Rautaristi olisi tyylikkäämpi...

• merisaara

En mihinkään. En pidä tatuoinneista ainakaan itselläni.

• saako perua?

Ruijanpallaksen...laskin väärin

• runontaja off

Tuohon ajatteluelimeen "Terveiset Rovaniemeltä" sentin korkuisin kirjaimin

• Ze näyddäizi varmaan viivakoodilta. Mulle mahtuisi helposti tervetuloa hämeenlinnaan, xxxkatu zejaze A 123, sentin levyisillä kirjaimilla. Ongelma on vaan ze jos muutan.

• Komppaan! Se on just niin...ois kiva.

• pikkukukkayb

Vasempaan käteen.jotain mikä kiemurtelee.Kuvio' kukka mikä menisi ranteesta kyynärvarteen.

• Luomumeininki

En halua mitään tatuointeja. Ne näyttävät kuvottavilta, lähinnä oksennukselta kun koko käsivarsi on vedetty. Tatuoidut ihmiset näyttävät linnankundeilta, heroinisteilta, hepatiitti kantajilta, saastaisilta, likaisista, tyylitajuttomilta roskaväeltä. White trash meininkiä viimeisen päälle. Tatuoinneissa ei ole mitään muuta hienoa kuin että kuvalla on ehkä taiteellinen arvo. En hauku tatuoijia, taitavia ovat. Ainostaan tatuoidut ihmiset näyttävät turhamaisilta ja kuvottavilta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      69
      6540
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3093
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      32
      2269
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1857
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1848
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1833
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1572
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1549
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      52