tatuoinnin haluaisit ja minne paikkaan? :)
Millaisen
25
114
Vastaukset
ihomaalauksen voisin ottaa, elinen mitään pysyvää.
http://www.ilmatar.net/context/context2007/kissitytto.jpgmoraalinvartija kirjoitti:
lisää kauniita taideteoksia
nyt jäi puuttuu sivukin , vähän väsy http://www.tunturisusi.com/bodyart/
- kiltti nainen
moraalinvartija kirjoitti:
nyt jäi puuttuu sivukin , vähän väsy http://www.tunturisusi.com/bodyart/
Tosi rumaa kun joku ottaa isoja tatskoja :)
kiltti nainen kirjoitti:
Tosi rumaa kun joku ottaa isoja tatskoja :)
itse en pidä hyvänä ratkaisuna tatuointeja, jotka ovat pysyviä joten aina on tehdä iho maalausta, vaikka omaksi huviksi ja kuvia napsutella joten pysyvyys jää kuviin muistoina ja teettää isompia seinille muistoiksi 8)
pitää aina muistaa, ihon pitää hengittää koska ihon hengittämiseen on kuollut.moraalinvartija kirjoitti:
itse en pidä hyvänä ratkaisuna tatuointeja, jotka ovat pysyviä joten aina on tehdä iho maalausta, vaikka omaksi huviksi ja kuvia napsutella joten pysyvyys jää kuviin muistoina ja teettää isompia seinille muistoiksi 8)
pitää aina muistaa, ihon pitää hengittää koska ihon hengittämiseen on kuollut.hengittämiseen = hengittämättömyyteen
oli vaikea vääntää kielteiseen muotoon.. minä alan katsoo ohjelmaa öitä.
- Pakara
Kiltin miehen naamakuvan perseeseeni.
- Jee Jee
Hennatatuoinnin saattaisin ottaa ornamenttina käsivarteen.
Henna lähtee pesussa pois.
Ihomaalaus mulla on ollut kerran käsivarressa päättyen selkään, emo kustansi sen.
Iltapuvun kanssa (esittelyssä) eräissä juhlissa.
Oikeaa tatskaa en taatusti vapaaehtoisesti ottaisi.
Ei ole mun juttuni.hennahan lähtee kulumalla pois, ts. vaatii muutamankin pesun ennen kuin häviää kokonaan
terveisin nimim. olin teini silloin kun hennatatuoinnit oli kuuminta hottia, kiitos Madonnan..
Kyllä nämä piisaa jotka jo olemassa on. Kiitos vaan, ei enempää kiitos. :)
t. Täysin paska ihminen eräitten mukaan.ison sudenkorennon keskelle rintaa, toisen pienemmän sudenkorennon oikean käden kyynärpään alapuolelle sekä (ritari)perhosen vasempaan käteen vastaavaan kohtaan, kolme lumihiutaletta vasemman käden kyynärvarteen alapuolelle, sekä oikeaan käteen vastaavaan kohtaan kolme 70-luvun tyylistä kukkaa, hyvin pelkistetyn sydämen vasemman olkavarren alapuolelle, sekä oikeaan käteen vastaavaan kohtaan erään itselleni merkityksellisen kuvion (minkä olen itse suunnitellut ja piirtänyt), hymyilevän hippiauringon niskaan, plus jotain muuta härpäkettä mistä en ole vielä ihan päättänyt että mitä ja minne...
suunnitelmaa ja halua riittäis mut puuttuu vain se pieni juttu nimeltään raha,
(plus se tatuoitsija kelle oikeasti uskaltaisin mennä,)
ai niin, tää kuva kiehtois kans kovasti mut miten tän toteuttais niinku tatuoituna..
http://www.birkajazz.com/graphics2/loiriFinnlevy.jpg
mur- kiItti mies
Naksun kuvan hauikseen :)
En halua minkäänlaista leimaa, mutta jos olis ihasn pakko, niin joko Horuksen Silmä tai ankh. Tai sitten molemmat...
en minnekkään, ku kaikilla tuntuu olevan jokin tatska, haluan erottua massasta, enkä tarkoita tällä felipeä
- MMies
HAKARISTIN PERSEESEEN!
JUST KIDDING!
NIIN!
HAHA! :D - merisaara
En mihinkään. En pidä tatuoinneista ainakaan itselläni.
- saako perua?
Ruijanpallaksen...laskin väärin
- runontaja off
Tuohon ajatteluelimeen "Terveiset Rovaniemeltä" sentin korkuisin kirjaimin
Ze näyddäizi varmaan viivakoodilta. Mulle mahtuisi helposti tervetuloa hämeenlinnaan, xxxkatu zejaze A 123, sentin levyisillä kirjaimilla. Ongelma on vaan ze jos muutan.
Komppaan! Se on just niin...ois kiva.
- pikkukukkayb
Vasempaan käteen.jotain mikä kiemurtelee.Kuvio' kukka mikä menisi ranteesta kyynärvarteen.
- Luomumeininki
En halua mitään tatuointeja. Ne näyttävät kuvottavilta, lähinnä oksennukselta kun koko käsivarsi on vedetty. Tatuoidut ihmiset näyttävät linnankundeilta, heroinisteilta, hepatiitti kantajilta, saastaisilta, likaisista, tyylitajuttomilta roskaväeltä. White trash meininkiä viimeisen päälle. Tatuoinneissa ei ole mitään muuta hienoa kuin että kuvalla on ehkä taiteellinen arvo. En hauku tatuoijia, taitavia ovat. Ainostaan tatuoidut ihmiset näyttävät turhamaisilta ja kuvottavilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo696540Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583093- 322269
- 131857
- 201848
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191833Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131572- 181549
- 521538
- 101519